Skip to content

יצחק נבון, ישובץ במקום ה-120 ברשימת המחנה הציוני

"זה כבוד גדול להיות חלק מהמאמץ ומהרשימה, גם ובעיקר אם במקום ה120 הסימלי והמכובד. שיהיה לנו הרבה בהצלחה״, אמר הנשיא החמישי נבון
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

הנשיא החמישי יצחק נבון חתם הבוקר על טופס הסכמה וישמש כמועמד רשימת ״המחנה הציוני״ לכנסת. נבון יוצב כסוגר הרשימה במקום ה-120. הנשיא לשעבר חתם על הטופס בביתו בירושלים, לשם הגיע הבוקר מזכ״ל העבודה ח״כ חיליק בר כדי להחתימו.

"אמונה בדרך המשותפת". יצחק נבון (צילום: ניצן הפנר)
"אמונה בדרך המשותפת". יצחק נבון (צילום: ניצן הפנר)

בפגישתם אמר ח״כ בר לנשיא לשעבר נבון: "אני מבקש להודות לך באופן אישי, גם בשמו של היו״ר הרצוג, על שהסכמת לשמש כמועמד ברשימה ועל כל שאתה באופן עיקש ומתמיד משמש כחבר מפלגה פעיל וכשותף לדרכה של המפלגה כבר שנים ארוכות. זה כבוד גדול לנו שאתה חלק מהמסע המשותף שלנו בבחירות גורליות אלו".

נבון השיב: ״תודה על הצעתכם, זה כבוד גדול להיות חלק מהמאמץ ומהרשימה, גם ובעיקר אם במקום ה120 הסימלי והמכובד. שיהיה לנו הרבה בהצלחה״.

נבון הוסיף כי, "הסכמתי להצטרף לרשימה היא מתוך אמונה בדרך המשותפת וזה גם מתוך תקווה לראות שילוב של מבוגרים וצעירים, וותיקי מפלגה לצד כוחות חדשים, כי אין כבוד גדול מזה, להיות עד לשילוב של כל הדורות. זה אחד הסממנים היותר טובים וחשובים לקראת ההצבעה ב-17 במרץ"

ח"כ בר הוסיף בחיוך, בסיום הפגישה: "כבוד הנשיא, אני חש חובה להזהיר אותך כי המקום שלך ברשימה הולך והופך ריאלי. מיום ליום בסקרים ואם תמשיך המגמה הזו בע״ה אולי עוד תשוב ותכהן בכנסת. כדאי שתתחיל לחשוב על חקיקה".

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן