Skip to content

פעילי ליברמן יחלקו לציבור את עותקי "שארלי הבדו"

ו״ר ״ישראל ביתנו״, שר החוץ אביגדור ליברמן, הנחה את צעירי ״ישראל ביתנו״ לרכוש אלפי עותקים של הגיליון האחרון של השבועון הסאטירי הצרפתי ״שארלי הבדו״ ולחלק אותם לציבור. זאת, לאחר שרשת סטימצקי חזרה בה מהחלטתה למכור בחנויותיה את השבועון. "לא ניתן להפוך את ישראל למדינת דאעש"
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

יו״ר ״ישראל ביתנו״, שר החוץ אביגדור ליברמן, הנחה את צעירי ״ישראל ביתנו״ לרכוש אלפי עותקים של הגיליון האחרון של השבועון הסאטירי הצרפתי ״שארלי הבדו״ ולחלק אותם לציבור במקום הארוע שאותו ביטלה רשת ״סטימצקי״.

השר ליברמן אומר כי לא ניתן להפוך את ישראל למדינת דאעש – לא נאפשר לאיסלאם הקיצוני להלך אימים ולהפוך את מדינת ישראל למדינה שנכנעת לאיומים ופוגעת בחופש הביטוי. האזהרה ששיגר ח״כ מסעוד גנאים לרה״מ על כך ש״המדינה ורשת ההוצאה לאור יהיו אחראיות לתוצאות״ אם תמכור סטימצקי את השבועון הצרפתי היא עוד חציית קו אדום של הנהגת הציבור הערבי בישראל היא עוד חציית קו אדום של הנהגת הציבור הערבי בישראל, אומר השר ליברמן.

3 Comments

  1. גורן
    26 בינואר 2015 @ 9:50

    ואני חשבתי שדווקא אנשי מר"צ/ אנשי שמאל היו צרכים לחלק את העיתון הם המצגים עצמם ככאלה בעד חופש הבעה הדעה הם מוצגים כאנשי הקדמה הנאבקים בחשוכים……., הבעיה שהם מפחדים להתעסק עם האיסלם הישראלי שהזהיר את סטימצקי שלא למכור את העיתון בחניות כי אחרת……….

    • עמית מנדלזון
      26 בינואר 2015 @ 10:39

      מה אתה רוצה ממרץ ? היא לא הנושא לא הנשוא ולא המושא של הכתבה הזו ואם עורכי או כותבי שרלי הבדו היו יודעים שדווקא הפשיסט האולטימטיבי ליברמן דובר בשמחה ובששון על הטרגדיה שלהם למטרות פוליטיות שלו הם היו מתאבדים

  2. Simon
    25 בינואר 2015 @ 17:47

    רשת סטימצקי מזה שנים לא בשליטת משפחת סטימצקי אשר הקימה את החנות הראשונה.
    הפחדנות המאפיינת את הבעלים הנוכחי מצביעה לאיזו מקום נמוך הגיעו בתי עסק בארצנו,
    ממה הם חוששים…״מצעירים״ שישרפו את חנויותיהם ברחבי הארץ?
    אם אומנם, אולי הגיע העת שהבעלים יעברו למכירת קפה ב-5ש׳ח ויהפכו חנויותיהם
    לפרנצייז של קופיקס.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן