Skip to content

מלונות ישרוטל משדרגים 4 בתי מלון

החברה משקיעה בשדרוג מלונות רויאל ביץ' אילת, ישרוטל המלך שלמה, אחוזת יערות הכרמל וישרוטל טאואר ת"א כ-39 מיליון שקל. מתאימים אותם לצרכים העכשוויים ביותר של האורחים ולמגמות המובילות בעולם בתעשיית התיירות
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

"חברת מלונות ישרוטל משקיעה כ-39 מיליון שקל בחידוש ובשדרוג מלונות רויאל ביץ' אילת, ישרוטל המלך שלמה, אחוזת יערות הכרמל וישרוטל טאואר ת"א", על כך מסר ליאור רביב, מנכ"ל ישרוטל.

"בהתאם למדיניות שלנו, הקובעת מאז הקמת החברה, כי יש לחדש באופן קבוע את הנכסים ולשמר את בתי המלון ברמה הגבוהה והעדכנית ביותר, אנו משקיעים סכום של כ-39 מיליון שקל בשדרוג 4 בתי המלון, בעדכון השירותים שאנו מציעים בהם, ובהתאמתם לצרכים העכשוויים ביותר של האורחים ולמגמות המובילות בעולם בתעשיית התיירות", הוסיף ליאור רביב.

חדר במלון המלך שלמה באילת. צילום: אסף פינצ'וק
חדר במלון המלך שלמה באילת. צילום: אסף פינצ'וק

במלון רויאל ביץ' אילת התחיל הליך החידוש של כל חדרי המלון, כאשר בשלב ראשון 18 חדרים בקומה 13 עוברים תהליך של שיפוץ כללי, כולל חדרי האמבטיה. בנוסף, נבנה מחדש המטבח של מסעדת הבשרים 'ראנץ' האוס'.

חדר במלון ישרוטל טאואר בתל אביב. צילום: אסף פינצ'וק
חדר במלון ישרוטל טאואר בתל אביב. צילום: אסף פינצ'וק

במלון ישרוטל המלך שלמה משפצים את 110 החדרים האחרונים במלון, שטרם עברו שדרוג, וזאת כחלק מתהליך חידוש שהחל לפני כשנתיים, כשבסיומו כל 420 חדרי המלון יהיו חדשים. קומה 3 של המלון תהיה מעוצבת באופן שונה משאר הקומות, כאשר חדרים אלו יהיו מיועדים לקהל אורחים צעיר יותר ובהתאמה עיצובם יהיה עדכני ועכשווי.

באחוזת יערות הכרמל החל שיפוץ ושדרוג של 54 חדרים. השינויים מתבטאים בעיצוב ובניית החדרים מחדש, כאשר החדרים החדשים יהיו מפוארים ויתאמו לאופי האחוזה.

מלון ישרוטל טאואר תל אביב משודרג מהמסד עד הטפחות. המלון משתנה ממלון של 90 סוויטות ל-120 חדרים בחלוקה הבאה: 40 סוויטות ו-80 חדרים חדשים. כמו כן, משדרגים לחלוטין את השטחים הציבוריים.

העבודות בארבעת בתי המלון תסתיימנה עד ל-25 במרץ, לקראת חג פסח.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן