Skip to content

ליברמן: "תנאי כניסתי לכל ממשלה – תיק הביטחון"

בתכנית "פגוש את העיתונות" רמז עוד ליברמן כי ימליץ על נתניהו לראשות הממשלה: "אנחנו חלק אינטגרלי מהמחנה הלאומי ונעשה הכל כדי שישאר בשלטון"
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

שר החוץ אביגדור ליברמן חותר להיות שר הביטחון בממשלה הבאה ויעמיד זאת כתנאי להצטרפות כל קואליציה. את הפצצה הפוליטית הזאת הטיל הערב ליברמן בראיון במסגרת התוכנית "פגוש את העיתונות" עם רינה מצליח.

"לא פוסל איש". ליברמן (צילום: דן בר דוב)
"לא פוסל איש". ליברמן (צילום: דן בר דוב)

"בממשלה הבאה אדרוש להיות שר הביטחון", אמר ליברמן והבהיר כי מדובר בתנאי סף לכניסת מפלגתו לכל ממשלה.

ליברמן הביע ביטחון כי מפלגתו תזכה במספר מנדטים שיאפשר לו לדרוש את תיק הביטחון. "אנחנו 40 יום לפני הבחירות. 40 יום לפני בחירות 2009 הסקרים נתנו לנו פחות מחצי ממה שקיבלנו בבחירות עצמן (15 מנדטים), אז נראה מה יהיה בעוד 40 יום. מאז הקמת המפלגה היינו עקביים ולא זיגזנו, הבוחר מכיר אותנו", אמר ליברמן.

ליברמן מתח ביקורת נוקבת על ההתנהלות הביטחונית של ישראל: "חמישים יום של מלחמה וחמאס נשאר בשלטון וממשיך לייצר טילים. לא יכול להיות מצב כמו שהיה עכשיו בצפון, ששני חיילים נהרגו וישראל לא הגיבה. תראי איך הגיבו הירדנים על שריפת הטייס, כך צריכה להיות תגובה. זאת הגישה היחידה שהיא רלוונטית במזרח התיכון. לכן, אנחנו נדרוש את תיק הביטחון ואנחנו נקבל את תיק הביטחון".

בנוגע לסוגייה על מי ימליץ לראשות הממשלה אמר ליברמן: "אנחנו חלק אינטגרלי מהמחנה הלאומי ונעשה הכל כדי שישאר בשלטון. אמרתי שאני לא פוסל איש, ישבתי בממשלות אחדות גם עם נתניהו וגם עם הרצוג. הם הרי ישבו שניהם ביחד באותה ממשלה, ישבתי גם עם דרעי וגפני. האישיות זה לא המהות, אותנו מעניין מה יהיו קווי היסוד של הממשלה".

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן