Skip to content

זה לא נגמר: תנ"צ משטרה נוסף נחקר בחשד לפרשיית מין

מחלקת חקירות שוטרים חוקרת חשד הנוגע לבכיר נוסף במשטרה המוחשד בפרשיית מין. הבכיר החליט כנראה לפרוש. הבוקר התלוננה שוטרת נוספת כנגד ניצב חגי דותן מפקד מחוז חוף בטענה למעשה מגונה שעשה בה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה

תת ניצב נוסף החליט ככל הנראה לפרוש מהמשטרה, כך נודע הערב (רביעי) למגפון. על פי המקורות הקצין הבכיר נחקר במח"ש בחשד לפרשיה מינית והחליט כנראה לפרוש. את מצעד בכירי המשטרה שאולצו לפרוש או שפוטרו, החל ניצב ניסו שחם, מפקד מחוז ירושלים, הוא פוטר באוקטובר 2013. בפברואר 2014, פרש מהמשטרה ניצב מנשה ארביב, מפקד יחידת הFBI הישראלית, להב 433. בספטמבר 2014, פרש מחליפו של שחם בפיקוד על מחוז ירושלים, ניצב יוסי פריינטי ובאותו חודש פרש גם ניצב ברונו שטיין, מפקד מחוז המרכז. בינואר השנה, פרש ניצב קובי כהן, מפקד מחוז ש"י ובסוף אותו חודש פוטר ניצב ניסים מור, סמפכ"ל המשטרה. מייד לאחר מכך הוצאו לחופשה בת שבועיים מפקד מחוז חוף ניצב חגי דותן ומפקד תחנת באר שבע ניצב משנה משה איבגי. הבוקר הגיעה שוטרת נוספת למשרדי היחידה לחקירות שוטרים (מח"ש) והתלוננה כי לפני מספר שנים ביצע בה דותן מעשה מגונה. דותן עצמו, כך נודע, לא עומת עם המידע החדש וככל הנראה ישמע עליו רק מחר כשיגיע לחקירה נוספת בעניינו.
תלונה נוספת - ניצב-חגי דותן (צילום: יח"צ)
תלונה נוספת - ניצב-חגי דותן (צילום: יח"צ)

1 Comment

  1. גידי
    12 בפברואר 2015 @ 16:44

    אליק
    על פי חוק נותן השוחד והמקבל אמורים להיות בעלי אותו כתב אישום…?! לכן גם השוטרות שנהנו (פעמיים?)מהעדפה ובקידום בדרגה או תפקיד צריכות וחיבות להשפט.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן