Skip to content

בצריכה מתמדת: מתנות לוולנטיינ'ס

חג האהבה הלועזי הוא הזדמנות להביע אהבה (גם) באמצעות מתנה. לטובת הנותנים יצרנו את רשימת המתנות שאנו נשמח לקבל בסוף השבוע הקרוב
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

מתנות לגבר

משחקים במים

המעצב הבינלאומי, איב בהר, חתום על עיצוב המכשיר החדש של חברת סודהסטרים, שקיבל את השם Play. מי שחובב משקאות מוגזים יעריך את המכשיר, המשלב עיצוב נקי עם מנגנון הנועל את הבקבוק אל תוך המכשיר בתנועת דחיפה פשוטה, ללא צורך בהברגה. המכשיר משווק בצבעי שחור, לבן ואדום והרוכשים מקבלים גם מיכל גז להכנת 60 ליטר משקה, שני בקבוקים רב-פעמיים של ליטר, שני בקבוקים רב-פעמיים של חצי ליטר ושני בקבוקי סירופים בטעמים.

350 שקל. להשיג במגה, רמי לוי, הום סנטר, אייס, ב-9880* וב-www.sodastream.co.il.

צבעים בתחתונים

לא צריך אותנו, כדי לזכור שהלבשה תחתונה היא מתנה מתבקשת לחג האהבה. אבל אם כבר משקיעים במתנה כזו, לכו על משהו מיוחד: בוקסרים שעליהם איורי גרפיטי של האמן האמריקני הידוע, קית' הרינג, שאמנם פעל בשנות ה-80, אך מעורר עניין גם היום.

49.9 שקל, להשיג ברשת Celio.

אהבה עולמית

כולנו מכירים את העולם בו גברים רוכשים לנשים מתנות בחג האהבה. סיבה מצויינת להפוך את היוצרות. אמנם במותג התכשיטים החברתי מג'מריה לא מצהירים שהשרשרת הזו מיועדת בהכרח לגברים, אבל היא נראית לנו מתנה מעניינת לגבר עם מודעות אופנתית. במיוחד שיש עליה את המילה אהבה בשפות שונות.

504 שקל, להשיג במוזיאון ארץ ישראל, מוזיאון חיפה, מצדה, מרכז המבקרים של Yvel ברמת מוצא ובממילא וב-www.yvel.com.

לשתות בסטייל

אנחנו זוכרים לטובה את הימים – והגברים – ששולפים מכיס המקטורן שלהם בקבוק מתכתי שתבוכו משקה כוהלי זה או אחר. אם אתם רוצים לשחזר את הימים האלה, נסו את בקבוק הכוהל המיוחד הזה, שנותן טוויסט מודרני לבקבוק הקלאסי.

185 שקל, להשיג ב-Kolbokool, מלון בראון, תל אביב, וב-www.kolbo.co.

ניחוח לכל הגוף

בושם הוא אמנם מתנה ידועה, אבל אנו מעדיפים לקבל אותו עם מוצרים נוספים. קחו למשל את מותג הבישום של מעצב העל רוברטו קוואלי. Just Cavalli מציע מארז לגברים הכולל את הבושם Just Gold בנפח של 90 מ"ל עם ג'ל רחצה בנפח 75 מ"ל, או את אותו הבושם עם דאודורנט סטיק במשקל 70 גרם, כדי שהכל הריחות שלך הגוף יהיו דומים.

229 שקל, להשיג ברשתות הפארם.

מתנות לנשים

נשיקה בצבע

כל אישה מחפשת שפתון טוב, שיצבעו את השפתיים וישמרו עליהן בו זמנית. השפתונים החדשים של בועז שטיין עושים בדיוק את זה. קולקציית Time for Romance כוללת חמישה גוונים – אדום, כתום, בורדו-יין ועוד – וכל אחד מהם משלב נוגדי חימצון, ויטמין E ושמן אסאי, שתפקידם לספק לשפתיים לחות.

85 שקל, להשיג במרכז בועז שטיין, דיזנגוף סנטר, תל אביב, במכוני יופי, מרכזים מקצועיים וקוסמטיקאיות מורשות.

שינה נעימה

עזבו אתכם ממצעים חדשים, הגיע הזמן לבחור במתנה שתספק ניחוח טוב לחדר השנה. הולנדיה למשל מציעה מארז של ספריי ייעודי לכרית, נר ריחני ודיפיוזר, כולם בניחוח חושני של וניל ואמבר פרסי.

299 שקל, להשיג בסניפי הרשת.

מתנה אפורה

אם אנו כבר בחדר השינה, אחת המתנות המתבקשות זה צעצוע המבוסס על סדרת הספרים המצליחה "50 גוונים של אפור". חנות הסקס, סיסטרס, מייבאת את ליין המוצרים הרשמי של Love Honey הבריטית, הכולל בין השאר אזיקי מתכת, ביצה אירוטית מסיליקון קטיפתי ושוט רכיבה עוקצני.

129-615 שקל. להשיג בסיסטרס, נמל תל אביב, וב-http://sisters.co.il.

אהבה בטעמים

בסרטים האמריקניים ראינו את הנשים מקבלות מארז של שוקולד כמתנה לוולנטיינ'ס. אנחנו דווקא מעדיפים לרענן את המסורת עם מתנה אכילה אחרת. בארקפה בייקרי, למשל, מציעים בימים אלו מארז ובתוכו שתי עוגיות פלורנטין עם גנאש וניל ושוקולד לבן, בצורת לב כמובן.

24 שקל. להשיג בסניפי הרשת.

טיפוח של אהבה

רשת Laline החליטה לשתף פעולה עם האומן הניו יורקי, קרטיס קוליג, לכבוד הוולנטיינ'ס. התוצאה היא Love Me – המוטו המלווה את עבודותיו הודפס על סדרה של מוצרי טיפוח הכוללת קרם ידיים, קרם גוף, ג'ל רחצה, ספוג לבבות, נר עיסוי ייחודי, כמו גם תיקי קלאץ' אופנתיים, קופסת אריזה וכרטיסי ברכה.

4.90-109.9 שקלים. להשיג בסניפי הרשת.

5 Comments

  1. גורן
    12 בפברואר 2015 @ 22:38

    מהיכן נוחתים עלינו " החגים" האלה אולי נחגוג גם את הלווין / חג ההודיה /יום קולומבוס/ כריסמס / את הסילבסטר אנחנו חוגגים כבר מאז העליה הרוסית הבעיה שאנחנו בזים לחגים שלנו אבל "חוגגים" את חגי הנוכרים לדעתי אלה חגי הסוחרים שאוהבים לעשות כסף יש כאלה שרוצים שנהיה ככל הגווים !!נדמה לי שקיים אצלנו חג שנקרא ט"ו באב חג האהבהבמסורת היהודית שנחוגג עוד לפני שידוע מה זה הלווין
    חג האהבה ט"ו באב 2015 יום שישי 31 ביולי

    • עמית מנדלזון
      12 בפברואר 2015 @ 22:51

      מה קרה ? כואב לך שאנשים יהיו שמחים עוד כמה ימים בשנה ?

      • גורן
        13 בפברואר 2015 @ 15:14

        מה הקשר לשימחה ? אלה חגים של סוחרים

        • עמית מנדלזון
          13 בפברואר 2015 @ 15:42

          כל החגים הם חגים של סוחרים יהודים ונוצרים כאחד אבל… וולנטינס דיי הוא בהחלט חגיגה 🙂

          • גורן
            13 בפברואר 2015 @ 21:09

            אם זה חגיגה עבורך אז שיהיה לך חג שמח ………………

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן