Skip to content

נתניהו בתגובה לפיגועים בדנמרק: "גל הפיגועים צפוי להימשך"

"אני מבקש לומר לכל יהודי אירופה, ויהודים באשר הם: 'ישראל היא הבית של כל יהודי'", אמר ראש הממשלה. שר החוץ, אביגדור ליברמן: ״שרשרת אירועי הטרור בקופנהגן, בבית הכנסת ובכנס להגנת חופש הביטוי, מוכיחה שישראל והיהודים סופגים את הטרור הזה קודם כל משום שהם קו החזית במלחמה שמנהל הטרור נגד המערב והעולם החופשי כולו״
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

ראש הממשלה, בנימין נתניהו, קורא ליהודי אירופה לעלות בהמוניהם לארץ, בתגובה לפיגועים אמש בדנמרק, שבהם נהרג גם מאבטח יהודי על בית כנסת.

קורא לעליה המונית מאירופה. נתניהו (צילום ארכיון: קובי גדעון/לע"מ)
קורא לעליה המונית מאירופה. נתניהו (צילום ארכיון: קובי גדעון/לע"מ)

"שוב היכה הטרור של האסלאם הקיצוני באירופה, הפעם בדנמרק", אמר נתניהו בפתח ישיבת הממשלה הבוקר. "אנחנו שולחים את תנחומינו לעם הדני וגם לקהילה היהודית בדנמרק. שוב נרצחו על אדמת אירופה יהודים רק בגלל היותם יהודים, וגל הפיגועים הזה צפוי להימשך, ובכללו גם התקפות אנטישמיות רצחניות.

"היהודים זכאים כמובן להגנה בכל מדינה ומדינה, אבל אנחנו אומרים ליהודים, לאחינו ואחיותינו: ישראל היא הבית שלכם. אנחנו נערכים וקוראים לקליטת עלייה המונית מאירופה. אני מבקש לומר לכל יהודי אירופה, ויהודים באשר הם: 'ישראל היא הבית של כל יהודי'", אמר ראש הממשלה.

שר החוץ, אביגדור ליברמן, אמר בתגובה: ״שרשרת אירועי הטרור בקופנהגן, בבית הכנסת ובכנס להגנת חופש הביטוי, מוכיחה את מה שאמרנו במשך כל השנים,  שישראל והיהודים סופגים את הטרור הזה קודם כל משום שהם קו החזית במלחמה שמנהל הטרור נגד המערב והעולם החופשי כולו״.

לדבריו, ״הקהילה הבינ״ל כולה צריכה שלא להסתפק בהכרזות ובעצרות נגד הטרור הזה אלא להתנער מכללי הפוליטקלי-קורקט ולקיים מלחמת חורמה של ממש נגד הטרור האיסלאמי ושורשיו״.

השר ליברמן, שוחח עם שר החוץ של דנמרק, מרטין לידגארד, הביע בפניו את תנחומיה של ישראל על פיגועי הטרור שארעו בקופנהגן ואמר לו כי העם בישראל, שמכיר מקרוב את ההתמודדות הקשה עם הטרור, עומד לצידו של העם הדני ומחזק אותו.

השר ליברמן אמר לשר לידגארד כי ישראל מעריכה את שיתוף הפעולה בשמירה על ביטחונם של ישראלים ויהודיים בדנמרק וכי ישראל מוכנה לכל שיתוף פעולה שנדרש בנושא וכי אנו נמשיך ונעמיק את שיתוף הפעולה בין המדינות.

השר ליברמן אומר עוד כי משרד החוץ נמצא בקשר רציף עם שגרירות ישראל בדנמרק ואנו עוקבים מקרוב אחר האירועים.

3 Comments

  1. גורן
    15 בפברואר 2015 @ 16:25

    גל הפיגועים צפוי להימשך ראש הממשלה צודק אירופה בקרוב לא תהיה אותה יבשת והפעם זה לא קשור לפלסטנאים ולא לכיבוש

    • עמית מנדלזון
      15 בפברואר 2015 @ 18:10

      ועד שזה יקרה מדינת ישראל תחדל להתקיים, אחרי הכל ישראל לא חיה בוואקום

      • גורן
        16 בפברואר 2015 @ 0:00

        עכשיו באמת הצחקת אותי קרא את זה לוחמי "המדינה האיסלאמית" (דאעש) פרסמו היום (ראשון) סרטון נוסף ובו תיעוד עריפת ראשיהם של 21 נוצרים קופטים מצריים שנחטפו מהעיר סירת שבלוב בחודש שעבר. על פי הכתוב בסרטון, ההוצאה להורג נעשתה במחוז טריפולי.

        בסרטון נראים הקופטים מובלים בסרבלים כתומים בחוף הים. לאחר מכן מאיימים לוחמי הארגון המופיעים בסרטון כי ירחיבו את פעילות הג'יהאד אל אירופה וכל מקום שבו קיימת הנצרות. "לאחרונה ראיתם אותנו בהרי סוריה, וכעת אנחנו נמצאים מדרום לרומא, בארץ האיסלאם לוב. צלבנים, ביטחונכם יהיה משאלה בלבד", נאמר.עוד מאיימים הלוחמים בסרטון כי ישלבו כוחות נגד נוצרים ברחבי העולם. "אתם נלחמים בנו יחד, על כן אנחנו נלחם יחד נגדכם. עד אשר ננתץ את הצלב, נהרוג את החזירים ונטיל את הג'יזייה (מס על נוצרים בח'ליפות האיסלאמית). הים אליו הושלכה גופתו של שייח אוסאמה בן-לאדן יתמלא בדם שלכם". בסוף הסרטון מאיים אחד הלוחמים: "נכבוש את רומא בעזרת אללה".
        הם אומרים ומקימים זכור מה שאני אומר מלחמת העולם השלישת בדרך אתה יכול לצחוק הם לא צוחקים הזרעים של אותו רוע איסלמי רדקלי כבר נזרעו ברחבי אירופה

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן