Skip to content

חדש: אופל מציגה בג'נבה גרסאות דיזל חדשות לאינסיגניה והמוקה

אופל מציגה את מוקה 1.6CDTi ואת אינסיגניה 2.0CDTi. לא ידוע אם ומתי יגיעו לישראל
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

אופל חושפת בתערוכת הרכב של ז'נבה, צמד מנועי דיזל חדשים ומתקדמים העומדים בתקן יורו 6 המחמיר. שני המנועים החדשים הם חלק מסדרת מנועי דיזל חדשה של אופל המציעה יותר עוצמה, יותר חיסכון ופעולה חלקה במיוחד. מנוע הדיזל הראשון בנפח 1.6 136 כ"ס ויוצע לראשונה במוקה אופנתית. מנוע הדיזל השני בנפח 2.0 ליטר ובהספק של 170 כ"ס ישמש תחילה את האינסיגניה היוקרתית.

מנועי הדיזל CDTi החדשים של אופל משלבים את הטכנולוגיה המתקדמת ביותר כדי להבטיח ניצול מקסימלי של הבעירה, פליטת מזהמים נמוכה וחיסכון מרבי בדלק. מערכת הזרקה חדשה בשיטת "מסילה משותפת" מאפשרת את הזרקת הדלק בלחץ גבוה של 2,000 באר עם עד 10 פעימות הזרקה בכל מחזור בעירה של הצילינדר לטובת ערבול טוב יותר של התערובת ובעירה אופטימלית ואחידה. המנועים החדשים עושים שימוש במגדש טורבו בעל גאומטריה משתנה (VGT) המבטיח זמינות כוח מרבית כבר מסל"ד נמוך לצד פעולה חלקה במיוחד. במנוע האינסיגניה מצויד מגדש הטורבו בהנעה חשמלית לשינוי גאומטריית הלהבים, דבר המשפר את תגובת המגדש לתנאי המשתנים ב-20% ובכך תורם לאספקת כוח מהירה יותר ותאוצה חלקה יותר.

מנועי הדיזל של אופל גם ידידותיים במיוחד לסביבה והמשתמשים בטכנולגיה המתקדמת ביותר לשיפור פליטת המזהמים. מנוע ה-1.6CDTi של המוקה מצויד בלוכד חלקיקי NOx הממוקם על צינור הפליטה ובכך מפחית את פליטתם לרמה מינימלית. מנוע ה-2.0CDTi של האינסיגניה מצויד בממיר קטליטי מתקדם והזרקת "אוראה" לצינור הפליטה שילוב המאפשר לנטרל את מרבית תחמוצות החנקן (Nox) ומבטיח פליטה נקיה במיוחד.

החדשות של אופל (צילום יח"צ חו"ל)

אופל מוקה 1.6CDTi
מנוע הדיזל החדש של המוקה מחליף את מנוע ה-1.7 הקודם כשהוא לא רק נקי יותר אלא גם חזק וחסכוני יותר. המנוע החדש מספק 136 כ"ס ומומנט מרבי של 32.6 קג"מ המנוע החדש מוצע בחיבור ליבת הילוכים ידנית עם שישה יחסי העברה המאפשר למוקה להאיץ ל-100 קמ"ש ב-9.9 שניות ולהגיע למהירות מרבית של 191 קמ"ש. יחד עם מערכת Start/Stop מתקדמת עומדת צריכת הדלק של המוקה 1.6CDTi על 24.4 ק"מ לליטר בנסיעה משולבת (בתנאי מעבדה), שיפור של 2.7 ק"מ לליטר לעומת המנוע הקודם. פליטת ה-CO2 של המנוע החדש עומדת על 109 גרם לק"מ, שיפור של כ-10%.

אופל אינסיגניה 2.0CDTi
מנוע ה-2.0CDTi החדש של האינסיגניה מביא לסגמנט רמה חדשה של ביצועים וחיסכון לצד פעולה חלקה ושקטה במיוחד. המנוע החדש מספק 170 כ"ס הזמינים כבר ב-3,750 סל"ד ומניב מומנט מרבי של 40.8 קג"מ המתקבלים במלואם בין 1,750 ל-2,500 סל"ד. מדובר בתוספת של 7 כ"ס וכ-5 קג"מ לעומת מנוע הדיזל הקודם של האינסיגניה, כל זאת בזמינות טובה ומשופרת. תוספת הכוח לא באה על חשבון החיסכון והאינסיגניה עם המנוע החדש שומרת על תצרוכת דלק ממוצעת של כ-22 ק"מ לליטר, עם תיבת הילוכים ידנית, תוך עמידה בתקן זיהום האוויר המחמיר יורו 6. גרסת הדיזל החדשה תוצע במרכב 4/5 דלתות או במרכב סטיישן.

יבוא דגמי הדיזל החדשים של אופל נשקל על ידי חברת "שלמה" יבואנית אופל לישראל. אופל משווקת בישראל בהצלחה את האינסיגניה בגרסת דיזל, הן לשוק הפרטי והן בשוק המוניות, כשהיא נותנת מענה מושלם כרכב יוקרתי מרווח וחסכוני כאחד. כמו כן נשקלת האפשרות להתחיל לייבא את המוקה עם מנוע הדיזל החדש.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן