Skip to content

מפקד אגף בכלא דמון הואשם במעשים מגונים באסיר

קצין שב"ס בדרגת כלאי, הואשם היום בבית המשפט כי קיים יחסים עם אסיר אחד ובעיצע מעשה מגונה באסיר אחר. הוא הודה, שוחרר למעצר בית והיום הוגש כתב האישום. מכתב האישום עולה כי לאחר מעשיו התבקש בידי האסירים לבצע עבורם "טובות" כולל עזרה כספית.
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

פרקליטות מחוז מרכז הגישה הבוקר(ראשון), לבית משפט השלום בכפר סבא כתב אישום כנגד שי חי (33), מפקד אגף בבית המעצר "הדרים" (דמון), ממנו עולה כי בשתי הזדמנויות שונות ניצל את מעמדו בכך שנהג לערוך לאסירים בדיקות שתן במשרדו, קיים יחסי ין עם אסיר אחד פגע באסיר אחר. חי הואשם בגין שתי עבירות. הפרת אמונים ומעשה מגונה ללא הסכמה. על פי כתב האישום, שהוגש ע"י עו"ד עינת בניטה, נוצר קשר מיני בין חי לאסיר. המפגשים בין השנים אירעו קרוב לשעה 16:00, בזמן שתנועת האסירים אסורה והאגף סגור.

בית מעצר הדרים - דמון (צילום: דוברות שב"ס)
בית מעצר הדרים - דמון (צילום: דוברות שב"ס)

בהמשך הועבר האסיר לכלא אחר, ובמהלך שהותו שם הוא לא שכח את הסוהר, התקשר לנאשם באמצעות חבר, אשר עשה שיחות ועידה ביניהם. באחת השיחות ביקש האסיר מחי גם סיוע כספי, וזה השיב שינסה לסייע לו. במהלך השיחה הזו גילה הנאשם כלפי האסיר גילויי אהבה ואמר לנאשם כי הוא התגעגע אליו ושאל אותו אם הוא אוהב אותו. בשיחה אחרת עם האסיר כשזה ביקש את עזרת מפקד האגף לעבור לבית סהר אחר, השיב לו חי: "חיים שלי, אם הייתי נציב הייתי עוזר לך מפה ועד הודעה חדשה".
(צילום אילוסטרציה: יואב איטאל דוברות שב"ס)
(צילום אילוסטרציה: יואב איטאל דוברות שב"ס)
עוד עולה מכתב האישום כי במקרה אחר מצא חן בעייני הסוהר אסיר אחר. במהלך תקופה המאסר, הוא פנה אליו בכינויים שונים לרבות: "חתיך" ו-"חמוד", ובאחד המקרים, משהבחין הנאשם כי האסיר התאמן בתאו, אמר לו : "תתאמן כדי שיהיה לך גוף יפה". במהלך אחת מבדיקות השתן במשרדו, הורה חי לאסיר להוריד את המכנס, ומשזה אמר שאין לו שתן לתת , הנאשם תפס את מכנסיו של האסיר והוריד אותם בעצבנות. אז הורה הנאשם לאסיר להסתובב, ובעוד שזה מתקשה לתת שתן, הביט הנאשם בישבנו של האסיר ונגע באיבר מינו שלו. במהלך בדיקת שתן אחרת שערך הנאשם לאסיר, נגע הנאשם באיבר מינו ובאשכיו של האסיר. בעקבות מעשיו של חי, ביקש האסיר בקשות חריגות מעבר למקובל, והנאשם, נוכח יחסו אל האסיר, אישר בקשות חריגות אלה, תוך הפרת אמונים. חי נעצר בתחילת החודש בידי חוקרי היחידה לחקירות סוהרים בלהב 433. חי, כלאי בדרגתו (מקבילה לסרן בצה"ל), נעצר והובא להארכת מעצר ולאחר שהודה במיוחס לו, שוחרר למעצר בית מלא. שירות בתי הסהר מסר בתגובה כי הקצין הושעה מעבודתו ובמידה והוא יורשע הוא יפוטר לאתר מהשב"ס. לאחר הגשת כתב האישום, הסכימה הפרקליטות לשחרר את הנאשם ממעצר בית מלא בו שהה עד עתה, בתנאים מגבילים.כמו כן נאסר עליו ליצור קשר עם כל מי שקשור בפרשה.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן