Skip to content

חדש: הארלי דיוידסון החל מ-60 אלף שקלים

"אלבר מוטו" משיקה את Harley Davidson בישראל
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

נראה שאין אחד,לאו דווקא שכרוך אחרי אופנועים,שאינו מכיר את המותג הארלי-דיוודסון. המותג הזה מככב בכל רשימת מותגי על כבר שנים,ואין זה דבר של מה בכך כאשר חושבים על מותג בן למעלה מ 110 שנים ממילווקי,ארה"ב,שם שוכן המפעל עד היום,כאשר מסביבו המותגים הם מותגי טכנולוגיה חדשניים כמו אפל,מיקרוסופט ואחרים. אבל הארלי כבר מזמן פרץ את תחומי המותג שלו והוא משדר סגנון חיים ויש שעבורם הוא אורח חיים.

הארלי דוידסון בישראל (צילום דן בר-דוב)

עד עתה לא היה ייצוג מסודר להארלי בארץ (אם כי גם בשנים האלה הגיעו לארץ כ 20-30 אופנועים ביבוא אישי ). אלבר מוטו, המשווקת מזה כשנתיים גם את המותג Daelim, אשר הצליח להתברג כאחד משלושת המותגים המובילים של שוק הקטנועים והאופנועים בישראל, קיבלה את זיכיון שיווק המותג בישראל מהחברה לאחר תהליך ארוך של בחינת יכולות הקבוצה על ידי היצרן האמריקאי.
מגוון דגמים רחב (צילום דן בר-דוב)

אלבר מוטו תמכור בישראל 16 דגמי אופנועים שונים ממשפחות האופנועים הבאות :
• STREET- שיוצע במחיר של 59,990 ₪, בעל מנוע מקורר מים, גמיש ובעל נוכחות.ובהחלט נושא תג מחיר מחיר אטרקטיבי מאוד גם לחובבי אופנועים מתחילים.
• SPORTSTER- החל מ- 69,900 ₪
• DYNA- החל מ- 116,900 ₪
• SOFT TAIL- שיוצע במחיר של 157,000 ₪
• הקרוזר V ROD החל מ- 145,153 ₪
• TOURING- החל מ -188,461 ₪
• אם לא די בכך ניתן למצוא את ה CVO בראש הפירמידה במחיר של החל מ- 246,700 ₪.

משה רוקח, מנהל אלבר מוטו ציין כי "אנו מביאים בשורה אמיתית לחובבי Harley Davidson בישראל ולקהל רב נוסף אשר רצה לרכוש אחד מהכלים אך לא הצליח בגלל הפסקת היבוא הסדיר. אנו נמכור את האופנועים במחירים אטרקטיביים ביחס למתחרים בישראל כך שיוכלו להתאים למגוון רחב של לקוחות כולל צעירים ונשים. כחברה בעלת איתנות פיננסית והיכרות מעמיקה עם שוק הרכב הישראלי, יש לנו את היכולת להשאיר את המותג בישראל לשנים ארוכות ולהתחיל להנגיש אותו ללקוחות שבעבר לא חשבו שיוכלו להחזיק אופנוע של הארלי דיוידסון".

מרצ'נדייז של הארלי (צילום דן בר-דוב)

חובבי המותג המסתפקים באביזרי נושאי המותג הידוע ימצאו שפע של מוצרים נושאי הלוגו החל מחולצות,חגורות,מעילים ושאר מוצרי הלבשה וכלה במוצרים המיועדים לכלבים ועוד שפע של מוצרים אחרים בחנות המרשימה של היבואן באזור התעשייה בחולון,שנבנתה על פי הסטנדרטים שהכתיב היצרן האמריקני והושקעו בה כ 3 מיליון שקלים הכוללת אולם תצוגה רחב ידיים,מוסך מתקדם ותצוגה נרחבת של אביזרים.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן