Skip to content

בצריכה מתמדת: מנקים את הגוף

הפעם החלטנו לבדוק את המוצר הבסיסי ביותר שאנו משתמשים בו: סבון רחצה נוזלי. לקחנו את המוצרים של החברות המובילות בתחום זה, הסתבנו היטב, פעם אחר פעם, וחזרנו עם מסקנות
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

NOVO

ציון: [rating=5]

חברת סאסא קוסמטיקס נכנסה לקטגוריית מוצרים זו ממש לאחרונה, עם סדרה של תחליבי רחצה, ללא ספק סוג הסבון הנוזלי הנפוץ ביותר. הסדרה כוללת ארבעה מוצרים המועשרים, לדברי החברה, בלחות ובתמציות צמחים. המרקם של המוצר זהה למרקם של (כמעט) כל תחליבי הרחצה שנבדקו, גם מבחינת הלחות המוצעת. אנו לא מתרשמים מתמציות צמחים – בפועל אין להם השפעה ממשית על העור שלנו, שהתנקה הודות לרכיבים מבוססי הנפט שיש במוצר זה, כמו בכל המוצרים המקבילים לו. ניחוח הדבש טוב זהה למוצרים אחרים עם אותו הניחוח. המחיר, לעומת זאת, שונה מאוד, מה שהופך אותו לאטרקטיבי במיוחד. כמה ואיפה: 9.90 שקלים ל-700 מ"ל (1.41 שקלים ל-100 מ"ל). להשיג ברשתות השיווק.

הוואי

ציון: [rating=4]

המותג של חברת הנקל-סוד השיק לאחרונה סדרת מוצרים חדשה, המשתייכת לקטגוריית ג'ל הרחצה. תחת השם הוואי Vitamin & Power, מבטיחים כאן טיפוח אינטנסיבי לעור, הודות לרכיבים, כגון ויטמין C וויטמינים מקבוצת ויטמיני B. ניסינו את הבקבוק הכתום, שיש לו ניחוח נעים של מלון, וזה הזכיר לנו את הקיץ המתקרב. הג'ל נוזלי דיו לשימוש ומנקה היטב את העור. האם חווינו טיפוח אינטנסיבי של העור? לא, אבל הוא אכן נותר נעים יותר למגע. כמה ואיפה: 17 שקל ל-750 מ"ל (2.26 שקלים ל-100 מ"ל). להשיג ברשתות שיווק, בפארמים ובחנויות מובחרות.

כיף 

ציון: [rating=4]

מותג זה, ישראלי גם הוא, פונה לצעירים, ושונה ממרבית המוצרים בקטגוריה, בכך שאינו מנסה להבטיח שינוי מיוחד במצבו של העור מלבד הניקוי שלו. הניחוח שניסינו הוא חדש בסדרה – מאסק ויסמין – שמזכיר רק במעט את הניחוחות המובטחים. המרקם זהה למרקם של שאר התחליבים שבחנו (למעט הרבלייף) ומותיר את העור נקי, בדיוק כפי שצריך. המחיר שלו הופך אותו לאטרקטיבי יחסית, גם אם יש זול ממנו. כמה ואיפה: 16 שקל ל-750 מ"ל (2.13 שקלים ל-100 מ"ל). להשיג ברשתות פארם, רשתות שיווק וחנויות מובחרות.

Crêma 

ציון: [rating=4]

מותג הטיפוח הישראלי מציע מספר תחליבי רחצה, כולל זה שיצא ממש בימים אלו לשוק. אהבנו את ניחוח האורכידאה, שאולי לא זהה לחלוטין לריחו של הפרח עצמו, אך בהחלט נותן תחושה פרחונית. המרקם של המוצר זהה לזה של תחליבי הרחבה השונים שבחנו כאן (למעט הרבלייף) ומנקה היטב את העור. קומפלקס Nutrivit Complex מבטיח להעניק הזנה לעור הודות לוויטמינים ומינרלים החודרים אל העור, אבל אנו תוהים כיצד חומרים אלו, שכמותם אינה גדולה במוצר, יכולים בכלל לחדור את השכבה העליונה של העור. עם זאת, העור אכן נותר נעים למגע לאחר הרחצה, גם אם עדיין יש צורך בקרם לחות לטובת העור היבש. הבקבוק של המוצר, יש לציין, הוא הנוח ביותר לשימוש. כמה ואיפה: 18/27 שקל ל-500/750 מ"ל (3.60 שקלים ל-100 מ"ל). להשיג ברשתות פארם, רשתות שיווק וחנויות מובחרות.

ד"ר פישר 

ציון: [rating=4]

סדרת Natural Care של החברה הישראלית כוללת מספר תחליבי רחצה, בהם כזה המכיל חמאת שיאה וחלב רימונים, ולדברי החברה, 30% לחות. בפועל, המרקם זהה למרקם של שאר תחליבי הרחצה שבחנו (למעט הרבלייף), אך הניחוח שלו הוא ללא ספק האהוב עלינו מכולם. הניקוי של העור מוצלח, וכפי שכתוב על המוצר: אמור לסייע בהגנה מפני יובש הודות לרכיבי הלחות כמו גם לצמחי המרפא. ההבטחה הזו לא עומדת במבחן המציאות – עור יבש יידרש לקרם לחות, אך עור רגיל אכן יקבל תוספת של רכות. עם זאת, אל תצפו שאותם צמחי מרפא יחדרו את השכבה העליונה של העור – הטבע דאג לכך שזה כמעט בלתי אפשרי. כמה ואיפה: 24.90 שקלים ל-700 מ"ל (3.55 שקלים ל-100 מ"ל). להשיג ברשתות השיווק והפארם.

Herbal Aloe 

ציון: [rating=2]

חברת הרבלייף מציעה ללקוחות שלה את תחליב הרחצה הזה, המיועד לדבריה לידיים ולכל הגוף (האם יש סבון לגוף שאינו מתאים לידיים?!). יש יתרון לצורת המיכל, שהופכת אותו לסבון שקל לקחת לטיולים ולנסיעות. זהו אמנם תחליב כמו שאר תחליבי הרחצה, אך יש לו מרקם עשיר יותר משאר המוצרים שבדקנו. גם הניחוח שלו מיוחד ומוצלח, למרות שלדעתנו, אין בינו לבין אלוורה שום קשר. מלבד ניקוי הגוף, שנעשה כהלכה, מבטיחים שהמוצר מסייע במניעת יובש ושומר על רמת הלחות הנדרשת, אך בפועל מי שיש לו עור יבש יידרש לקרם לחות. המחיר שלו גבוה מאוד, עובדה שגורמת לנו לתהות – מדוע? חרף ההבדלים שיש בינו לבין אחרים. כמה ואיפה: 62.80 שקל ל-250 מ"ל (25.12 שקלים ל-100 מ"ל). להשיג ב-03-9431155 או ב-[email protected].

Chic 

ציון: [rating=2]

זהו ג'ל הרחה השני שאנו בודקים, והיחיד שהמרקם שלו אכן מזכיר עד מאוד את הג'ל הקלאסי, בו עושים שימוש בתעשיית הטיפוח והקוסמטיקה. אך אל תתנו לעובדה זו – כמו לשילוב של שמנים ומינראליים מים המלח – להטעות אתכם. זהו מוצר תעשייתי, כמו כל המוצרים, עם נוכחות בולטת לרכיבים המבוססים על נפט. עם זאת, אהבנו את המרקם שלו, שהוא חריג כאמור ויותר נעים, גם אם הוא פחות נוזלי. הוא מנקה היטב את העור, אמנם, אך לא מוסיף לו רכות כלשהי. בנוסף, הבקבוק שלו הוא הכי פחות נוח מכל אלו שניסינו, ואחד היקרים. כמה ואיפה: 26 שקל ל-250 מ"ל (10.40 שקלים ל-100 מ"ל), להשיג ברשתות הפארם.

SACARA 

ציון: [rating=1]

הרשת הישראלית מציעה ללקוחותיה את ג'ל הרחצה הזה, הפונה באופן ספציפי לגברים. מבטיחים כאן תמציות פפאיה, מינרלים ותמציות טבעיות כדי לא רק לנקות את העור, אלא גם להשאיר אותו עם ניחוח נעים ותחושת רעננות. המוצר, שאפשר להכניסו לקטגוריית תחליבי הרחצה, מתגלה כבעל מרקם דליל למדי, כמעט נוזלי. כך למשל, השפופרת מגיעה עם פתח רחב, גורמת לכמות גדולה מדי לצאת בכל פעם ובסופו של דבר לבזבוז של הנוזל. יש לו ניחוח נעים והוא מנקה את העור, אבל לא הבחנו בהשפעה מיוחדת לאחר מכן. כמה ואיפה: 8.90 שקלים ל-330 מ"ל (2.69 שקלים ל-100 מ"ל). 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן