Skip to content

Flysurf – מותג חדש לגלישה בים בחו"ל

המותג ממוקם באתר האינטרנט של חברת flyeast והוא ינוהל על ידי הגולש האולימפי עמית ענבר. המותג מציע טיולי גלישה - גלים, סאפ, רוח וקייט - בחו"ל. היעדים החמים: סרי לנקה, האיים המלדיביים, הפיליפינים ואל סלבדור
פחות מדקהזמן קריאה: דקות
עמי ענבר
עמית ענבר

מותג הגלישה flysurf נחנך לקראת פסח, באתר האינטרנט של חברת flyeast. המותג ינוהל על ידי הגולש האולימפי עמית ענבר. flysurf – הוא מותג תיירותי חדש, המציע טיולי גלישה – גלים, סאפ, רוח וקייט – בחו"ל, הכוללים את כלל המעטפת הדרושה – טיסה, הטסת ציוד, התאמת יעד הגלישה לרצונות הגולש ותדירות הגלים. היעדים החמים: סרי לנקה, האיים המלדיביים, הפיליפינים ואל סלבדור.

הטיולים מתאימים גם למתחילים

הטיולים יכולים להתאים למתחילים, למקצוענים, לקבוצות ולקייטנות. הגולשים יכולים לקבל ליווי מקצועי של איש קשר מקומי שיודע לאן ואיפה כדאי לגלוש בארץ היעד, ולכן הזמן לא מבזבז על חיפוש. בעזרת המדריך יכול הגולש להגיע ישר למסעדות המקומיות הכי טובות, לאזורי הגלישה המומלצים בגאות הנכונה ולמדריך הגלישה הכי טוב באזור.

בחלק מחבילות הגלישה, אפשר גם להגיע ליעדי גלישה 'נסתרים', שאין בהם גולשים והתיירים אינם מכירים אותם. לרשות הגולשים עומד צוות מקצועי, שאומן על ידי עמית ענבר, כשבחבילת הזהב אפשר לטוס לגלוש בחו"ל יחד עם ענבר.

גלישה בים במזרח. צילום: אתר Flayeast
גלישה בים במזרח. צילום: אתר Flayeast

חבילה לדוגמא בפסח:
היעד: סרילנקה
תאריכים: 31.3.15-13.4.15. סה"כ 14 ימים, 12 לילות
האזור: היקאדואה
מחיר: החל מ- 1,700 דולר
כולל: טיסות, העברות, לינה על בסיס ארוחת בוקר, ביטוח נסיעות וביטוח אקסטרים, גלשנים כלולים בכבודה ( עד 3 מטר). מחיר לא כולל טיסות: 790 דולר.

ענף מתפתח

ענף הגלישה בים (רוח וגלים) הוא מענפי התיירות, הצומחים בקצב מהיר בעולם. השוק העולמי הזה, כולל ציוד גלישה, ביגוד ואביזרים, תיירות גלישה, תחרויות ועוד, מגלגל כ-10 מיליארד דולר בשנה. גם בישראל הענף הזה פורח.

כ-150 אלף ישראלים עוסקים בגלישה, מהם לא פחות מ-10,000 ישראלים יוצאים מידי שנה לחופשת גלישה בחו"ל. נתון זה צומח בקצב של 15% בשנה. הצפי הוא שבפסח הקרוב יצאו כ-10% מהם – כ-1,000 גולשים – לחופשות גלישה בחו"ל.

"לא צריך להיות גולש מקצועי"

תיירות גלישה: גלישה בים אינה כבר מזמן נחלת גולשים מקצוענים בלבד. מדובר בשוק מתפתח של קייטנות, טיולי בר/ת מצוות, וטיולים משפחתיים. מסביר האלוף האולימפי לשעבר, עמית ענבר: "זיהינו צורך ועניין בשוק מתפתח. למעשה, לא צריך להיות גולש מקצועי כדי לצאת לחופשת גלישה בחו"ל. מספיק לאהוב את הים ולרצות חופשה לא שגרתית, ואכן יש קהל נאמן לנושא והוא גדל ומתרחב כל שנה, אלא שעד היום נסיעת גלישה לחו"ל הייתה עניין לוגיסטי מורכב. לחובב הגלישה הפרטי קשה לאתר חופים מתאימים לעונה שהוא מבקש לטוס בה, קשה לטפל לבד בלוגיסטיקה סביב הטסת ציוד הגלישה והביטוחים. לתוך הוואקום הזה אנחנו נכנסים דרך מותג התיירות החדש – flysurf".

השיקול הכספי

יריב פישר, מנכל חברת flyeast מוסיף: "אתרי הגלישה במזרח הרחוק ובמרכז אמריקה נותנים תמורה מוצלחת לכסף הישראלי, ולכן החלטנו להקים את המותג החדש עם חבילות גלישה מושלמות לחופים באזורים הללו: סרי לנקה, האיים המלדיביים, הפיליפינים ואל סלבדור. בנסיעות הגלישה אנו לוקחים בחשבון את עלות המחייה ביעד: מחירי המזון, הלינה והבילוי, ומאחר וחלק מקהל הגולשים הם חברה צעירים, בני נוער, או צעירים בשנות העשרים לחייהם – השיקול הכספי של עלות הנסיעה משמעותי".

חברת flyeast

flyeast הוקמה בשנת 2003 כדי לתת אופציה אחרת לישראלים הטסים למזרח – החברה מציעה טיסות עם חברות תעופה מוכרות וטובות לצד חדשות ואיכותיות, כשהדגש הוא על מחירי כרטיסי טיסה נמוכים ממה שהורגלו אליו המטיילים הישראלים. יתרון משמעותי של flyeast, הוא האפשרות לרכוש חבילות, בתי מלון וטיולים במזרח במחירים מקומיים, אין צורך לבזבז זמן מיותר בהסתובבויות בסוכנויות מקומיות.

חברת אופקים

החל מינואר 2012, flyeast הינה חלק מקבוצת אופקים שרכשה 50% ממנה. אופקים שנוסדה בשנת 1979 ומזה שנים רבות היא חברה קבועה בחמישייה המובילה של ישראל בתחום התיירות. לחברת אופקים 14 סניפים ברחבי הארץ ועובדים בה יותר מ-180 סוכני תיירות מקצועיים.

בקבוצת אופקים חברות מפורסמות ומובילות, כל אחת בתחומה. חלק מהחברות הן:
• החברה הגאוגרפית – טיולים למטייל העצמאי וקבוצות טיולים מיוחדות – טיולים אתגריים ופרוייקטים כגון 'מלכת המדבר'.
• אופקים טיולים מאורגנים – טיולים מאורגנים לכל קבוצה ולכל יעד.
• רימון טיולים בע"מ – מגוון רחב של טיולים לכל יעד עבור יחידים וקבוצות.
• PTC- חברה המתמחה בבתי מלון בכל העולם.
• Flayeast – החברה המובילה והמומחית של קבוצת אופקים בכל הנוגע לתיירות במזרח.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן