Skip to content

מדינת ישראל 2015 הולכת לבחירות של שנאה

השנאה היוקדת, שכל כולה הצגה אחת גדולה למען הישארותו של הימין בשלטון, חצתה את כל גבול של היגיון. חברי כנסת, שלוחי רסן ואבודי משרה, חוששים לפרנסתם ויוצאים בהצהרות אלימות ופראיות נגד כל מי שלא איתם. שטיפת המוח הפשיסטית של הימין מנצחת בגדול
פחות מדקהזמן קריאה: דקות
ראש מדינת ההסתה. בנימין נתניהו (צילום ארכיון: דן בר דוב)

בקיץ האחרון, ביומו השני של מבצע 'צוק איתן', קיבלתי טלפון מהיחידה עם הבשורה לצו 8. רב-סרן במילואים זיו, חתום בהתנדבות לכל צו 8 וגאה מאוד לשרת את המדינה. 40 ימים בשירות צו 8, עצמאי שהמדינה מסרבת לשלם לו את אובדן ההכנסות בתקופה הזו. זה לא הצו 8 הראשון שלי ובטח לא האחרון. אני אשרת שם בהתנדבות כמה שיבקשו ממני. זו המדינה שלי, היחידה שלי, החברים שלי ואם הם מפקידים בי אחריות חשובה בזמן מלחמה, אני אגיע לבצע. זה לא רק למענם, זה למען כולם. אבא שלי היה לוחם קרבי ועבר את כל המלחמות מאז ששת הימים, עם תקופות שירות ארוכות בלבנון, וכבר חשב לארוז ולעלות צפונה "להתנדב לעזור לילדים שלא יודעים היום כלום", בלבנון השנייה 2006. שנינו שמאלנים או בשפתו של הביבי "סמולנים ששכחו מה זה להיות יהודים" ואצל בנט אנחנו סתם בוגדים. שיגיע כבר מישהו עם כיפה לרצוח אותנו, כיאה לבוגדים.

ועל כך הבחירות בישראל. מצד אחד עומדים "מי לה' אל בנט" ומי שלא עומד שם, הוא פשוט בוגד. מפלס השנאה בישראל בין צדדים מפולגים פוליטית שאיבדו כל יכולת לתקשר אחד עם האחר, להאזין ולהקשיב, הגיע למקום המדויק שאליו הוא הונדס להגיע. הפרד ומשול של כל התרבויות בישראל, האמונות בישראל כור ההיתוך שפוצץ באופן מבוקר על ידי ראש מפלגה ימנית קיצונית שולטת, ראש העם היהודי בפני עצמו, מר בנימין נהנתניהו צ'רצ'יל. הבחירות האלו הונדסו לשמור את שלטון הימין בישראל, כפי שביב צווח מפחד אובדן מנעמי החיים הפרטיים שלו. הם הונדסו כך, כי אין לימין מהקיצוני עד למרכז של יאיר לפיד, כולל, מה להציג לעם שנאנק תחת עול החיים שמממנים את מכונת המלחמה הפרטית של ביבי והשטחים הכבושים. הבחירות האלו הונדסו להסתיר את כלשונות הליכוד ושלטונו מאז 1977, ובמיוחד בששת שנות משחקי הכס של ביבי, והתוכנית מצליחה. אם לאחר הפגנת מאות אלפים נגד ביבי ושלטונו, הוא עדיין ראש ממשלה, לאחר כל הוכחת חוסר מנהיגות כלכלית, חברתית, ביטחונית (החמאס עדיין צוחק), בינלאומית, רפואית, תחבורתית ומה לא, עדיין הוא מועמד ראוי לראשות ממשלה ויש לו עשרים מנדטים, הרי שהוא ניצח. התוכנית שלו ניצחה. איראן-איראן הצליחה, "באים לכלותינו" פורחת, ורק ביבי שהביא את איראן לסף פצצה, זה רק ביבי.

חקיין ההייטק של מנהיג ההסתה. בנט (צילום ארכיון: ענבל כהן חמו)

ביבי בשבילכם, התחיל את שטיפת המוח רווית השנאה מיד לאחר ששמיר הפסיד את הבחירות לרבין בשנת 1992. המילה שמאל הפכה לקללה שגורה ומכוונת בידיו, שהמציאה את כל עלובי הנפש הבזויים והאומללים שמאכלסים את רשימת הליכוד היום, ומהרשימה הזו לכל שאר ספיחיה אצל בנט נוטף הרעל והארס, ועד לאחרון האנשים שמקומם רק בכלא, ברוך מרזל, אשר בכל מקום שהוא שם את ידו מיד נקווית שלולית של דם. ביבי למד היטב את כל תורות שטיפות המוח הפוליטיות של המאה הקודמת, וניצח, רבין נרצח. האמוציות של הלאומן הגזעני ניצחו כל היגיון אחר, ותחושת ההתקרבנות היהודית שביבי וחבריו מפמפמים שעה שעה בתקשורת, עלתה לדרגת שנאה כפולה כמו חרב פיפיות. ככל שאנחנו נתקרבן עם שנאה לשדים מוסלמים ואובמה, שרק מנסים לחסל אותנו, כך החרב תתהפך והעולם יהיה נגדינו. אי אפשר להיות קורבן כאשר מחזיקים בגטו 3 מיליון אנשים.

ביבי גידל אצלו בחממת העשבים השוטים את אביגדור "גרזן" ליברמן, ובתחושת השתלטות על המדינה ומוסדותיה, הם העבירו חוקים גזעניים, ביטלו את הדמוקרטיה בישראל, ומנהלים את המדינה כמו כל ארגון פשע לכל דבר ועניין, כמו רוסיה של פוטין. הכסף נשאר למעלה בהנהגה והחברים של ההנהגה.

מוסדות המדינה שלנו קרסו בזה אחר זה, ואלו מהחשובים שאמורים לשמור על שלטון החוק. היועץ המשפטי לממשלה, שאין צורך להכביר מילים על שהשמיד את שלטון החוק כאתנן שהוא חייב לביבי-ליברמן, ודרך המשטרה, שפרקה מעמוד השדרה שלה כל זכר לתפקידה לשמירה על על חיי האזרחים, ומפגינה אלימות יוצאת דופן נגד מפגינים לא אלימים, כי הם מהשמאל, "אנרכיסטים", ועד הוצאת להורג בשידור חי של נהג ערבי שמעורב בתאונת דרכים. איפה נוהל עצירת חשוד? טוהר הנשק? כלום. על זה תוסיפו את השרים האחרים כמו כץ, שהחליט לבטל את הרכבות בתפקידו כשר התחבורה למנוע ממפגינים להגיע לכנס המחאה בקיץ 2011. זהו שלטון ימני כולל, מאוחד, שכל מטרתו לשמור על שלטונו גם בהחרבת כל המדינה מסביב. הם כולם שותפים לזה, ועוסקים רק בזה. המיליונים בחשבונות הבנק שלהם לא הגיעו מהפנסיה של הכנסת.

שרים וחברי כנסת תחת הנהגתם, נלחמים יומיום מי יותר קיצוני ומי יותר אלים. בנט לקח את תורות הדמגוגיה של ביבי לרמת ההייטק. השנאה היום אצל הבית היהודי היא נוצצת, שרה על במות, ואלימה. הכי אלימה שאי פעם ידענו, וזו רק ההתחלה שלהם. בנט הביא את השיח הציבורי לתחושת האבדון המוחלט. זה או להיות איתו או להיות בוגד. אין באמצע ואין ליד, וכולנו לא שוכחים מה קרה לרבין. מי שרוצה להיות חלק מתופעת "הבנט" חייב להיות קיצוני בדבריו, בשנאה הפורצת לכל מי שמתנגד לדבריו, חייב להיות אשכנזי עם כיפה סרוגה ולגור בשטחים אפילו שהוא חי ברעננה הכבושה. אפשר גם להיות אצל הבנט אישה חילונית שנוסעת בשבת ולא שומרת מצוות, העיקר שהיא מביאה מנדטים ושופכת דם ברחובות בית הקברות של יפו. הרי לשם כך התכנסנו, להביא ציונות משיחית חדשה, שנוגדת כל בסיס יהודי ערכי, שעל שמו העם הזה התקיים ושרד את השואה, והקים את מדינת ישראל. לפי בנט גם הרצל ובן גוריון ובגין היו בוגדים.

השנאה היוקדת הזו, שכל כולה הצגה אחת גדולה למען הישארותו של הימין בשלטון, חצתה את כל גבול של היגיון, אם יש בכלל אפשרות למצוא היגיון כלשהו בהפצת שנאה ודם, בבחירות הנוכחיות. מאז צוק איתן יודעת המערכת הפוליטית שהיא בדרך לבחירות. חברי כנסת שלוחי רסן ואבודי משרה, חוששים לפרנסתם, יוצאים בהצהרות אלימות ופראיות נגד כל מי שלא איתם. מירי רגב ואיילת שקד, כהוכחה, לתחתית הביוב של האלימות המילולית והשנאה הרקובה. צחנת פיהן זו הצלחת שטיפת המוח הפאשיסטית של ביבי.

זה כל-כך הצליח שיש לזה אפילו שם מגניב: "תג מחיר". התארגנות טרוריסטית אלימה ונסתרת כל כך מעיני השב"כ, ומצליחה להפליא. הם שם, חובשי כיפה משיחיים, מטילים טרור ושורפים נער ערבי עם הצתה של פח בנזין, אחרי שהוא בלע חצי ממנו. את הבית שלהם לא הורסים, ובנט לא יגיד שהוא תומך, כי אלימות שרצחת ערבים אצל בנט, זה הלחם והחמאה האלקטורליים שלו.

זה כל-כך הצליח שאפשר לראות תלמידת בית ספר מעיפה מורה ממשרתו כי העז לומר בכיתה. משפט שאינו תואם לאג'נדה הלאומנית שלה, ומשרד החינוך המהולל שהחליט שלכולנו צריכים יותר יהדות, אפילו תמך בה. זה עבר לזמרים עלובים שחיים בצל וקוראים בפייסבוק לאלימות, והמשטרע מגבה בשתיקתה וחוסר מעצריה. זה הצליח כי מי שחי קצת בפייסבוק, רק קצת, נחשף כל יום לקללות ונאצות ששמורים רק לגזע הטהור של הרייך בשנת 1933, והם כולם נאמרות על ידי אזרחי המדינה שמכנים עצמם יהודים. איחולי שרפות והשמדה זה השיח היומיומי בעמודי הפייסבוק של בנט וחבריו, של מירי רגב וכנופייתה, ושאר חברי הימין, כולם, כולל ובמיוחד העיתונאים והבלוגרים הימניים, "תופעת זימרי". אף אחד לא משתיק, אף אחד לא מדבר נגד, הם כולם מעודדים, כי הם נערצים. והמעריצים כל כך שמחים שהם מקבלים יחס מהסלבס שלהם, עד כי הם מצהירים שהם הם יהיו הרוצחים הבאים, והכתובת עדיין על הקיר, של הפייסבוק. מי שלא רואה את ההקבלה המדויקת, והמושלמת למפלגה הנאצית ועקרונותיה, אשר מתקיימת בימין הישראלי של שנת 2015, הוא עיוור או טיפש, או ימני שמעודד.

זה לא פוסט מתבכיין, או עצבני. זה פוסט כואב ועצוב על לכתה של מדינה, ואני יודע מי יישאר כאן אחרון לכבות את האור. הגענו לקו הסיום בבחירות האלו, ואפילו אם בוז'י יצליח לנצח את ביבי, זה לא ניצחון, רק מהמורה קלה בדרך למדינת הרייך הרביעי בישראל היהודית.

4 Comments

  1. גורן
    19 במרץ 2015 @ 15:08

    הבחירות מאחורינו אבל השניאה וההסתה של השמאל הנאור לא מוכנה לרדת לאחר הפסד צורב בבחירות יוצא המרצע מהשק על גרבוז ויהשוע סובול שמענו [תודה לכם הוספת עוד מנדטים לימין] עכשיו יוצאת אלונה קימחי בגל חדש של שנאה יוקדת אלונה קמחי: "תשתו ציאניד ניאנדרטלים מזויינים. ניצחתם"
    בעקבות תוצאות הבחירות כתבה הסופרת והשחקנית את הסטטוס הבא: "לכל עם יש את השלטון שהוא ראוי לו. רק המוות יציל אתכם מעצמכם". זו אינה הפעם הראשונה בה פעילותה של קמחי בפייסבוק מעוררת הדים. בחודש ספטמבר כתבה קמחי תגובה בפייסבוק שעוררה סערה מאחר ולכאורה הסיתה לפגיעה בטוביה טננבאום. טננבאום הוא עיתונאי ומחבר הספר "תפוס ת'יהודי", שהתחזה לעיתונאי גרמני כדי להוציא ציטוטים אנטי-ישראלים ממרואייניו – פלסטינים, פעילי שמאל ורבנים מעמותת "רבנים למען זכויות אדם" – ופרסם אותם בספרו. יריב מוהר דובר העמותה פרסם סטטוס בפייסבוק שלו העוסק בטננבאום. אחת המגיבות היתה קמחי, שכתבה: "את הטננבאום הזה הגיע זמן לעלות על מוקד. יש לי כמה ידידים בלוד שישמחו לעשות את העבודה השחורה וסאלאמאת בחולות של ראשון".
    גל וולניץ חודשים ספורים לאחר שעורר סערה עם חמסת ה"איטבח אל-יהוד" שהציג בתערוכה במכללת ספיר, האמן גל וולינץ שוב מרגיז את הגולשים. הפעם, עם סטטוס שכתב בעקבות נצחונו של נתניהו בבחירות.

    בפוסט, שפרסם וולינץ אתמול בפייסבוק שלו, הוא פונה ל"מסעודה משדרות" – דמות מטאפורית שמייצגת את ה"עמך", את מצביעי נתניהו כביכול – ומודיע על ניתוק יחסיו עמה. "שלום לך מסעודה", כתב, "צר לי, לא נותר לי גרגר של סימפטיה עבורך. מבחינתי את יכולה להמשיך להירקב במסדרונות בתי החולים […] את ומשפחתך מטומטמים מדי […] לי אל תדאגי, שורשי באירופה. מתקתק אזרחות ועף. ומה איתך? תלכי לעזאזל!"
    איך אתם רוצים לחזור לשלטון אי פעם עם גזענות התנשאות והכי מסוכן שאתם לא מקבלים את הבחירה של העם אתם דמוקרטים? או ……

  2. שרה
    17 במרץ 2015 @ 14:00

    זיו, הפוסט שלך לא כואב ועצוב, אלא מלא בשנאה ושקרים שאתה הופך לעובדות, ואז אתה קובל על השנאה והבוז שהימין רוחש לשכמותך. טול קורה מבין עיניך, גם השמאל לא טומן את ידו ולא בורר במילים או מעשים. אז כולם צריכם לאמץ תרבות דיבור וויכוח בלי הבוז והשנאה שמבצבצים מכל מאמר בעיתון ומכל שיחת סלון.

    • גורן
      17 במרץ 2015 @ 23:02

      שרה למרות ההסתה נגד הימין ולמרות התגייסות התקשורת נגד ביבי הימין בראשות הליכוד יקיים את הממשלה הבאה

  3. גורן
    17 במרץ 2015 @ 0:35

    שכחת את מופע השנאה של השמאל בכיכר רבין את נאום חוצב הלבבות של איש הרוח גרבוז ומחיאות הכפים שקיבל . "אמרו לנו, ורצו שנאמין, שהאיש המתועב שרצח את ראש הממשלה בא מתוך קומץ של אנשים הזויים. ואמרו שהוא הושפע מרבנים מנותקים, ושהוא שייך לשוליים המטורפים", אמר בפתח דבריו. בהמשך נתן דוגמאות נוספות ולבסוף הוסיף: "מנשקי הקמעות, עובדי האלילים והמשתחווים ומשתטחים על קברי קדושים – קומץ. אם כל אלה רק קומץ, איך זה שהקומץ שולט בנו? איך זה שבאין מרגיש ובאין מפריע, הוא, הקומץ, נעשה לרוב?" בריאיון לרשת ב' למחרת השווה יהושוע סובול " מאנשי הרוח של השמאל הנאור"בין שר הכלכלה נפתלי בנט לנאצים וכינה את אלה שנוהגים לנשק מזוזות טיפשים.

    "מי שמנשק מזוזות זו בעיה שלו ושל משפחתו", אמר סובול בריאיון. "זו לא בעיה של ימין או של שמאל. יש אנשים טיפשים בכל מיני מגזרים". עוד התייחס סובול לקמפיין ה"מפסיקים להתנצל" של בנט, ואמר מדובר בביטול רגש האשמה מעכשיו והלאה בחברה הישראלית. "הוא לא הראשון שמכריז על ביטול רגש האשמה", אמר סובול. "ב-1933, כשהמפלגה הנציונל-סוציאליסטית עלתה לשלטון בגרמניה, אחד החוקים הראשונים שהם חוקקו היה חוק לביטול האשמה הגרמנית את ההשוואה בין מדינת ישראל לבין הפשיזם נאציזם ולהשוואות את ישראל למדינת אפרטהייד זה אצלכם רשום בטאבו אותם 'יפי נפש' שקוראים לעצמם 'מחנה השלום' ו'המחנה הציוני' מפיצים את שנאתם כלפי כל מי שמעז לא לחשוב כמוהם. לא רק בארץ אלה בחול מסיתים נגד מדינת ישראל וקוראים להחרמתה ומלשנים לארגונים בחול נגד צה"ל [דוח גולדסטון]הנורא מכל הוא שמי שמובילים את גלי השנאה ונושאים בראש את דגל התיעוב, הפלגנות והגזענות הם 'אנשי הרוח', אנשי הספר, מורי הדרך, עמוד הענן של מחנה השנאה". אתם לא מלאכים גם אתם סובלים מגזענות ושנאה שנאה לחרדים שנאה למתנחלים שנאה למזרחים כי הם לא בצד הנכון של המפה אהבה וחמלה יש לכם בשפע לפלסטינאים למסתננים מאפריקה

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן