Skip to content

כדורגל: ליגת Winner: המנהלת, הקבוצות ואיגוד השופטים מתכוננים לפלייאוף

במסגרת צעדים לשיתוף פעולה ולחיזוק היחסים בין המנהלת, קבוצות הליגה ואיגוד השופטים הגיעו אתמול והיום שופטי ליגת העל (ווינר) למפגשים עם השחקנים והצוות המקצועי של מועדוני ליגת העל
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

במהלך ישיבת פורום ה-18 שנערכה בתחילת החודש, התקיים מפגש בין ראשי איגוד השופטים וראשי הקבוצות. במפגש זה הועלו נקודות ממשק משותפות ונדונו מספר סוגיות הקשורות להתנהלות של איגוד השופטים, של צוות השופטים במגרשים ושל הקבוצות. בהמשך למפגש זה הוחלט על מספר צעדים אופרטיביים נוספים של שיתוף פעולה וחיזוק היחסים בין המנהלת, קבוצות הליגה ואיגוד השופטים.

"המפגש עם פורום ה-18 חידד את הצורך ביצירת אינטראקציה שוטפת בין קבוצות ליגת העל לאיגוד השופטים," סיכם עו"ד יריב טפר, מנכ"ל איגוד השופטים, את המפגש, "אין לי ספק כי למפגש לימודי, ללא מחיצות, בו יסבירו השופטים את חידושי חוקת המשחק ויקיימו שיחה פתוחה עם שחקני הקבוצות לגבי כללי ההתנהגות על המגרש, תהיה תועלת רבה לקידום המשחק ההוגן והספורטיבי. חברי הוועדה המקצועית ואני נתלווה למפגשים האמורים ונסייע ככל שניתן לגרום לכך שהאווירה לקראת משחקי הפלייאוף העליון תהיה רגועה, ספורטיבית ושלווה. בהזדמנות זו נאחל לכל הקבוצות ולאוהדים פלייאוף מוצלח, מהנה וספורטיבי."

אחד הצעדים יושם השבוע, לפני הישורת האחרונה של הליגה ופתיחת משחקי הפלייאוף: שופטי ליגת העל הגיעו אתמול והיום לכל מועדוני ליגת-העל למפגשים בני שעה, במסגרתם העבירו הסברים על עדכוני החוקה ועל סוגיות שונות הקשורות להתנהלות שחקני הקבוצות, הצוות המקצועי והשופטים במהלך המשחקים. מפגשים אלה נועדו לתרום לקבוצות ולחזק את הידע המקצועי של השחקנים והצוות, כמו גם להוביל להבנה טובה יותר של כל הצדדים המעורבים במשחקי הליגה.

אורן חסון, מנכ"ל מנהלת הליגות: "אני מאמין כי הגעתם של השופטים למועדונים תחדד את אותם נושאים חוקתיים ולרענן את השחקנים והצוות המקצועי לקראת הישורת האחרונה של הליגה".

עו"ד יריב טפר, מנכ"ל איגוד השופטים: "אנו מאד מרוצים מיום המפגשים בין שופטי הסגל הבכיר לקבוצות ליגת העל. האינטראקציה היתה מצויינת, האווירה חיובית ואני בטוח שמפגשים מסוג זה יתרמו לאוירה ספורטיבית וחיובית בכלל ובמשחקי הפלייאוף בפרט. אני מודה למנהלת הליגות המקצועניות ולקבוצות עצמן על שיתוף הפעולה והנכונות לקיום המפגשים."

טל בן חיים ,שחקנה של מכבי ת"א, אמר לאתר הרשמי של מכבי: "היתה הרצאה מעשירה ומעניינת בעיקר כי יצא לכולנו לראות איך דברים נראים מנקודת מבטו של השופט. לא מקנא בהם ולא הייתי רוצה להיות בנעליים שלהם".

צילום: מנהלת הליגות לכדורגל
צילום: מנהלת הליגות לכדורגל

[related-posts title="עוד בספורט:"]

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן