Skip to content

ראש מערך ההסברה הלאומי לירן דן הודיע על סיום תפקידו

ראש הממשלה, בנימין נתניהו, הודה ללירן דן על עבודתו "המצוינת, המקצועית והמסורה, ועל תרומתו למדינת ישראל ולי"
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

אחרי יותר משלוש שנים וחצי בלשכת ראש הממשלה הודיע ראש מערך ההסברה הלאומי לירן דן לראש הממשלה בנימין נתניהו על כוונתו לסיים את תפקידו עם הקמת הממשלה ה-34.

לירן דן (צילום: באדיבות לשכת רה"מ)
לירן דן (צילום: באדיבות לשכת רה"מ)

לירן דן עמד בראש מערך ההסברה הלאומי בתקופת כהונתן של הממשלה ה-32 והממשלה ה-33, במהלכן היה אחראי בין השאר לפעולות ההסברה, התקשורת והדוברות במבצע 'עמוד ענן' ובמבצע 'צוק איתן', בארבעת הכינוסים השנתיים של העצרת הכללית של האו"ם בשנים 2011-2014, בנאום ראש הממשלה בקונגרס האמריקני במרץ 2015, בפעולות לסיכום עשיית הממשלה ה-32 וה-33, בביקור האפיפיור בישראל במאי 2014 ובביקור נשיא ארה"ב ברק אובמה בישראל במרץ 2013. על פעולות ההסברה בעת ביקור הנשיא אובמה בישראל, זכה מערך ההסברה הלאומי בפרס 'האריה השואג' על מצוינות.

לירן דן הצטרף ללשכת ראש הממשלה בשנת 2011 בתפקיד מנהל מערך התקשורת והדוברות ובפברואר 2012 הוחלט למנותו לראש מערך ההסברה הלאומי ויועץ התקשורת של ראש הממשלה בנימין נתניהו.

ראש הממשלה בנימין נתניהו: "אני מודה ללירן על עבודתו המצוינת, המקצועית והמסורה, ועל תרומתו למדינת ישראל ולי. בשנים שבהן עמד בראש מערך ההסברה הלאומי ניכרו יכולותיו המוכחות של לירן במשימות ובמטלות הרבות והמורכבות שהוטלו עליו. תחת שתי ממשלות בראשותי, שניצבו בפני אתגרים רבים קידם לירן בכישרון רב, באחריות רבה וכן ביצירתיות ובחדשנות את פעילות מערך ההסברה הלאומי, ועל כך תודתי".

ראש מערך ההסברה הלאומי לירן דן: "אני מבקש להודות לראש הממשלה בנימין נתניהו על הזכות שניתנה לי לעבוד לצידו בשלוש וחצי השנים האחרונות. על האמון שנתן בי למלא תפקיד משמעותי שכזה, ועל התמיכה לאורך שנות עבודתי בלשכת ראש הממשלה. למדתי בשנים אלה מראש הממשלה נתניהו כל יום דבר חדש ובעל ערך. ראיתי מקרוב כיצד מול האתגרים הלאומיים שניצבים בפניו הוא שם לנגד עיניו את הבטחת עתידה של המדינה, מטרה שמשמשת עבורו מצפן לניהול ענייני המדינה. אני מבקש לאחל לראש הממשלה נתניהו להמשיך ולהוביל את מדינת ישראל באחריות ואמונה אל מול האתגרים הרבים שהיא ניצבת בפניהם.

אלו היו עבורי שלוש שנים וחצי אינטנסיביות ומרתקות בשירותו של ראש הממשלה ובשירות מדינת ישראל. אני מבקש להודות לכל השותפים במערך ההסברה הלאומי, לחבריי לאורך השנים בלשכת ראש הממשלה, לכתבים, העורכים ואנשי התקשורת".

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן