Skip to content

אופל ממשיכה להתחזק באירופה ובישראל

מכירות אופל/ווקסהול באירופה עלו ב-3.1% ברבעון הראשון של 2015 ומסירות אופל בשוק הישראלי עלו ב-21.4% ברבעון הראשון של 2015
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

אופל ממשיכה לבסס את מעמדה בשוק האירופאי ולהגדיל את היקף המכירות ופלח השוק. ברבעון הראשון של שנת 2015 הציגה אופל והשלוחה הבריטית שלה ווקסהול גידול של 3.1% בהיקף המכירות לעומת התקופה המקבילה בשנת 2014. הגידול בסך המכירות של אופל גבוה מסך הגידול בשוק הרכב האירופאי העומד על 2.8%. בסך הכל מכרה אופל ברבעון הראשון של השנה 279,306 כלי רכב, עם תוספת של כ-8,500 כלי רכב בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד. גם פלח השוק בו מחזיקה החברה ביבשת גדל לכדי 5.83%.

אופל אדם (צילום יח"צ חו"ל)

השוק הגרמני ממשיך להיות השוק החשוב ביותר באירופה עבור אופל. ברבעון הראשון של 2015 מכרה אופל בגרמניה 51,584 כלי רכב, מתוכם למעלה מ-23 אלף בחודש מרץ בלבד. בסך הכל מחזיקה אופל 6.8% משוק מכוניות הנוסעים בגרמניה. יחד עם השוק הגרמני גדלו מכירות אופל ב-11 שווקים באירופה ובינהם: בריטניה, איטליה, ספרד, טורקיה, פולין וישראל.

ההתחזקות העולמית של אופל לא פוסחת על השוק המקומי. בשלושת החודשים הראשונים של השנה העלתה אופל על כבישי ישראל 1,793 מכוניות לעומת 1,477 מכוניות בתקופה המקבילה אשתקד. מדובר בעליה כוללת של 21.4%! במסירות, פי 2 מקצב הגידול בכלל שוק הרכב בישראל העומד על 10.5% ברבעון הראשון. בסך הכל מחזיקה בנתח של 2.2% משוק הרכב בישראל כשהיא מטפסת למקום ה-14 ברשימת המותגי הרכב הנמכרים ביותר.

חברת "שלמה" יבואנית אופל מקווה שיחד עם שלל החידושים של אופל השנה, בהם האדם האוטומטית והקורסה החדשה, ירשום המותג אופל שנת שיא במסירות בישראל.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן