Skip to content

חדש: סיטרואן C4 החדשה

קבוצת לובינסקי, יבואנית פיג'ו, סיטרואן וMG לישראל מתחילה לשווק את המשפחתית החסכונית, סיטרואן C4 החדשה. C4 החדשה המשפחתית הזולה בסגמנט במחיר של 123,900 שקלים
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

סיטרואן 4C, המשפחתית החסכונית והזולה בסגמנט, נוחתת בישראל. הסיטרואן החדשה שומרת על המסורת שלה בחוויית הנהיגה, בנוחות ובדינאמיות בזכות מנוע החדשני המצויד ב- 3 בוכנות.

הרכב מצוייד בתיבת הילוכים אוטומטית 6 היל' מבית Aisin, המצמצמת גם את פליטת המזהמים של הרכב באופן משמעותי. היא מציגה הנדסת אנוש חדשה בסביבת הנהג בעזרת בלם חנייה חשמלי ומסך מגע בגודל 7' אינץ'.

C4 החדשה (צילום יח"צ חו"ל)

סיטרואן C4 החדשה, ממשיכה לספק חווית נהיגה מקסימלית, משווקת בישראל מצוידת במנוע PURE TECH בנזין טורבו 1200 סמ"ק , 130 כו"ס, עם גיר אוטומטי, מבית היצרן המוביל Aisin עם שישה הילוכים. בהמשך תשווק גם בגרסה הידנית ובגרסת הדיזל. מנועי ה PURE TECH הינם שקטים, חסכוניים ומציגים תצרוכת דלק משופרת, ידידותיים לסביבה, קטנים וקלים וזמינות הכוח שלהם טובה יותר גם בסל"ד נמוך.

ה-C4 החדשה תגיע ברמת גימור: Comfort. הכוללת שש כריות אויר, עגינות ISOFIX לסגירה בטיחותית של כיסא התינוק, מערכות בטיחות מתקדמות: ESP, EBD, ABS, BAS, נעילה אוטומטית של הדלתות בזמן נסיעה ועוד. בנוסף תכלול ה-C4 מחשב דרך, מערכת בקרת שיוט, שקעי אודיו USB וAUX לחיבור אביזרי שמע למערכת המקורית, פנסי ערפל קדמיים, חיישן גשם להפעלת המגבים הקדמיים, מסך מגע מרכזי 7", מערכת "BLUETOOTH, מסנן פחם פעיל, מערכת השהיית אורות לאחר ניתוק המנוע, מזגן אויר מקורי, תא כפפות מקורר, הפעלה חשמלית של ארבעת החלונות, גלגל הגה מתכוונן לגובה ולעומק מרופד עור עם לחצני פיקוד מובנים ועוד.
המהירות המרבית עומדת על 197 קמ"ש. קבוצת מס ירוק בישראל: 4
נפח תא המטען עומד על 380 ליטרים.
צריכת הדלק במסלול משולב עירוני- בינעירוני עומדת על פי נתוני יצרן 20.4 ק"מ לליטר.
מחיר רמת גימור :Comfort 123,900 שקלים.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן