Skip to content

בצריכה מתמדת: שמפו לשיער רגיל

הפעם לקחנו לבדיקה שמפו לשיער רגיל של מיטב החברות. כולם אמנם מנקים את הקרקפת והשיער אבל זה לא אומר שכולם טובים באותה המידה. כל המסקנות לפניכם
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

Life

בשונה משאר המוצרים בקטגוריה, השמפו של המותג הפרטי של הסופר-פארם מקציף בצורה מיוחדת, כלומר צריך כמות פחותה בשביל חפיפה. המשמעות היא שבטווח הארוך, זהו מוצר חסכוני יחסית. המחיר שלו רק מוסיף לעובדה הזו והופך אותו לאחד המוצרים האטרקטיביים. בנוסף לכל זה, יש לו ריח טוב שנותר לזמן סביר על השיער והבקבוק נוח מאוד לאחיזה.

13.9 שקלים ל-750 מ"ל (1.85 שקלים ל-100 מ"ל). להשיג בסופר-פארם.

[rating=5]

קרדיט: יח"צ

 

Lavido

החברה הישראלית, המתמחה בקוסמטיקה טבעית ואורגנית, מציעה שמפו המבוסס על רוזמרין, יחד עם שמן זית אורגני ותמציות של הדס. השמפו מנקה היטב ומותיר את השיער נעים מאוד למגע. יש לו גם ריח טוב שנשאר לזמן ארוך. הבעיה העיקרית היא בבקבוק, שצריך להפוך ואז לחכות שהשמפו ירד כדי להוציא אותו לכף היד. המחיר שלו אינו מהזולים אך ביחס לרכיבים שלו מדובר במחיר מצוין.

34.9 שקלים ל-250 מ"ל (13.96 שקלים ל-100 מ"ל).להשיג בחנויות המותג, ברשתות טבע ובבתי מרקחת נבחרים. www.Lavido.co.il

[rating=4]

קרדיט: רונן מנגן

 

Loreal Paris

הגרסה של החברה עבור שמפו לשיער רגיל הוא שמפו לשיער החשוף לאקלים ים תיכוני. כלומר, מה שרגיל כאן אינו רגיל במחוזות אחרים. מקובל עלינו. במבחן הניסיון שלנו גילינו שלושה דברים חשובים על המוצר: קל לאחוז בבקבוק, יש לו ריח טוב שנשאר לזמן סביר והוא עושה ממש טוב לשיער. אבל האם זה בגלל האקלים הים תיכוני והפורמולה שיודעת להתייחס לכך? אנו בספק.

29.9 שקלים ל-700 מ"ל (4.27 שקלים ל-100 מ"ל). להשיג ברשתות השיווק והפארם.

[rating=4]

קרדיט: מוטי פישביין

  

Careline

מכל המוצרים בבדיקה הזו, השמפו של החברה הישראלית מרגיש מאוד תעשייתי. אך בשונה ממרביתם, לאחר החפיפה השיער בכלל לא מתנפח, מה שמעורר אצלנו את החשד שמדובר בשמפו שמצליח איכשהו לצמצם את התופעה המעצבנת של חשמל סטטי. אם כך, זו מעלה חשובה. מעבר לכך, אהבנו את הריח של השמפו שגם נותר לאורך זמן רב על השיער. קומפלקס הוויטמינים שיש בו, לדברי החברה, לא עשה לשיער משהו מיוחד, אך הפתח הגדול בבקבוק כן – הוא גורם לכמות גדולה יחסית של חומר לצאת בכל פעם, וחבל. המחיר שלו נוח.

9.9-11.9 שקלים ל-700 מ"ל (1.41-1.7 שקלים ל-100 מ"ל). להשיג ברשתות השיווק והפארם.

[rating=4]

קרדיט: מוטי פישביין

ד"ר פישר

השמפו לשיער רגיל של החברה הישראלית מכיל תמציות של ורדים וחלב רימונים, עובדה שאמורה להפוך את השמפו הזה לידידותי יותר עבור המשתמש – או לפחות עבור השיער. בפועל, אין לתמציות הללו השפעה מיוחדת. אולי מלבד הריח הנעים של השמפו, שלא נשאר לאורך זמן על השיער. מעבר לכך, הוא אמנם מנקה טוב ומשאיר את השיער נעים למגע, אך חייבים להשתמש במרכך אם השיער נוטה לקשרים, כי השמפו לא יספיק לכך. הבקבוק, חשוב להוסיף, נוח מאוד לשימוש.

24.90 שקלים ל-700 מ"ל (3.55 שקלים ל-100 מ"ל). להשיג ברשתות השיווק והפארם.

[rating=4]

קרדיט: יח"צ

הוואי

בדומה לשמפו של קרליין, גם השמפו הזה לא ניפח את השיער, עובדה שמעניקה לו את נקודת הזכות הראשונה שלנו, מלבד ניקוי הקרקפת והשיער יש לו ריח מצוין שנשאר לאורך זמן והבקבוק נוח לשימוש. יחד עם מחיר מעולה הכל יכול היה להיות טוב, למעט פקק גדול מדי שגורם לכמות גדולה של שמפו לצאת בכל פעם. אה, וגם תוספת התה הירוק והאלוורה לא הרשימה אותנו – אין לכך השפעה ממשית.

8.9 שקלים ל-700 מ"ל (1.27 שקלים ל-100 מ"ל). להשיג ברשתות השיווק והפארם.

 

[rating=3]

קרדיט: יח"צ

Herbalife

השמפו של החברה, חלק מסדרת herbal Aloe, מכיל בין רכיביו גם מיץ אלוורה, תמצית יוקה, לענה, חוחובה, מרווה ואגבה, לא פחות. כל זה, כנראה, הופך את הריח של השמפו הזה לאחד הטובים שניסינו, והעובדה שהריח הזה נותר על השיער היא בכלל דבר טוב. השמפו מקציף טוב ומנקה בהתאם והשיער הופך ליותר נעים למגע בזכותו. בנוסף לכל זה, הוא מגיע באריזת שפופרת שהופכת אותו לנוח מאוד לנסיעות. המחיר שלו הוא הבעיה היחידה.

62.7 שקלים ל-250 מ"ל (25.1 שקלים ל-100 מ"ל). להשיג ב- 03-9431155.

[rating=3]

קרדיט: בועז אופנהיים

שוורצקופף פרופשיונל

המותג השייך לחברת הנקל מציע שמפו מסדרת BC Oil Miracle, כלומר כזה המשלב שמנים שונים. זה אינו אומר שהשיער נותר שומני אלא להיפך – הוא נותר נקי במיוחד ורך בצורה יוצאת דופן. לאורך זמן נראה שהמראה הכללי של השיער רק הולך ומשתפר בזכותו. מעבר לכך, יש לו ריח נעים שנותר לאורך זמן על השיער והבקבוק שלו נוח לאחיזה. בכל זה פוגם רק המחיר, שהופך את המוצר למתאים עבור בעלי יכולת בלבד.

86 שקלים ל-200 מ"ל (43 שקלים ל-100 מ"ל). להשיג במספרות מובחרות.

[rating=3]

קרדיט: שוורצקופף פרופשיונל חו"ל

Crèma

השמפו לשיער רגיל של החברה מבטיח גם מגע משי ורכות מתמשכת, הודות לרכיב שקיבל את השם Alpha Touch. איננו יודעים מה זה בעצם אומר אבל בפועל, תחושה של משי השיער שלנו לא קיבל. הוא כן קיבל ריח טוב שנשאר לזמן מה וגם רכות גדולה יותר, גם אם לא כמו משי… מעבר לכך, הבקבוק נוח לאחיזה.

16/25 שקלים ל-400/700 מ"ל (4/3.57 שקלים ל-100 מ"ל). להשיג ברשתות פארם, שיווק וחנויות מובחרות.

[rating=3]

קרדיט: מוטי פישביין

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן