Skip to content

מוטי חסין, בכיר ארגונו של אברג'יל נעצר בחשד בהלבנת הון

שוטרי להב 433 פשטו אתמול על ביתו של חסין וכן בחנות בגדים, במגרש לאיסוף בקבוקים למחזור ובמסעדה שבבעלותו. במהלך החיפושים נמצאו אקדחים, כסף ולטענת המשטרה התגלו גניבות חשמל ובשר פיגולים במסעדה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

מוטי חסין, תושב ראשון לציון, בכיר בארגון הפשע של העבריין יצחק אברג'יל, נעצר הבוקר (שלישי) בחדש להחזקת אמצעי לחימה והלבנת הון. בית משפט השלום בראשון לציון נענה בשעות הצהריים חלקית לבקשת המשטרה והאריך את מעצרו ביומיים בלבד. פרקליטו  עורך הדין רצון דרחי אמר בתום הדיון להארכת מעצרו כי

חסין (צילום ארכיון ערוץ 2)
חסין (צילום ארכיון ערוץ 2)

המעצר בוצע לצרכי תקשורת ואין לו ספק שמרשו ישוחרר תוך יומיים. "זה עוד אחד ממעצרי השווא המתוקשרים שאין מאחוריהם ולא כלום", אמר הפרקליט.
לדברי המשטרה, המבצע בו נעצר, בשיתוף היאחב"ל, ומנהלת תאום ופעילות אכיפה במשטרה, החל אתמול בשעות הצהריים. במהלכו בוצעו חיפושים בביתו של חסין וכן בחנות בגדים, במגרש לאיסוף בקבוקים למחזור ובמסעדה שבבעלותו. בחיפושים נתפסו שני אקדחים, המחאות וכסף מזומן בשווי מאות אלפי שקלים והוחרמו מסמכים. בנוסף, במסעדה נמצאו 50 קילוגרמים של דגים ועשרה קילוגרמים של בשר שאינם ראויים למאכל אדם, שהושמדו. כמו כן, נחשפו גניבות חשמל בהיקפים גדולים, עבירות בתחום איכות הסביבה, בטיחות בעבודה, מסים וכיבוי אש.  למרות כל אלה, הוחשד הבוקר חסין בשתי עבירות. באחזקה לא חוקית של האקדחים ובהלבנת הון. חסין נעצר יחד עם חשודה נוספת, קרובת משפחה ששוחררה בתום חקירתה.
במהלך הדיון הקשה עו"ד רצון על חוקר המשטרה ושאל אותו האם יש זיקה בין האקדחים שנתפסו מוסתרים בבניין ולא בדירתו של חסין. "יש 21 קומות ו 80 דיירים בכל בניין, אתה יכול להגיד שהזיקה של החשוד לאמל"ח יותר משל הדיירים בבניין?", תמה הפרקליט.

פרקליטו של חסין: "אין לי ספק שהוא ישוחרר תוך יומים" (צילום מסך: חדשות וואלה)
פרקליטו של חסין: "אין לי ספק שהוא ישוחרר תוך יומים" (צילום מסך: חדשות וואלה)


 

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן