Skip to content

13 גברים החשודים בפדופיליה נעצרו הבוקר

13 חשודים בעבירות של הטרדה מינית, החזקת והפצת חומר תועבה ומעשה מגונה, נעצרו לאחר שסוכנת משטרתית התחזתה בפניהם כקטינה בת 13 - המשטרה תבקש להאריך את מעצרם
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

13 חשודים בחשד לביצוע עבירות מין ברשתות חברתיות  – הטרדה מינית, החזקת והפצת חומר תועבה ומעשה מגונה, נעצרו הבוקר (שני) ברחבי המדינה. החשודים נעצרו לאחר שבמהלך החודשים האחרונים פעל צוות חקירה מיוחד של חוקרי מחשב מיחידת ההונאה במחוז מרכז לאיסוף ראיות כנגד פדופילים ברשת המחשב.במסגרת הפעילות הופעלה סוכנת משטרתית שהתחזתה לקטינה כבת 13. היא יצרה קשר עם החשודים באתרי צ'אט ברשתות החברתיות.  יצוין כי בכל מהלך הפעילות הקפידה הסוכנת אשר הזדהתה בשם "גילוש", לציין כי גילה הינו 13, מה שלא מנע מהחשודים את המשך הקשר. חלקם הציע להיפגש עימה לאחר מספר שיחות ואף שלחו לה תמונות תועבה. אחד מהחשודים הציע לה 200 שקלים לפגישה בבית הוריה כשאלו לא בביתם.

מעצרים ברחבי המדינה (צילום ארכיון: דוברות משטרת ישראל)
מעצרים ברחבי המדינה (צילום ארכיון: דוברות משטרת ישראל)
תומר מהצ'אט הציע 200 ש"ח (צילום מסך באדיבות דוברות המשטרה)
תומר מהצ'אט הציע 200 ש"ח (צילום מסך באדיבות דוברות המשטרה)

הבוקר, לאחר גיבוש תשתית ראייתית, עוכבו לחקירה החשודים מרחבי הארץ. התשתית הראייתית נאספה לאחר שבמהלך החודשים האחרונים פעל צוות חקירה מיוחד של חוקרי מחשב מיחידת ההונאה במחוז מרכז לאיסוף ראיות כנגד פדופילים ברשת המחשב.
לפני כשבוע נעצרו 8 חשודים אחרים על ידי מפלג הסייבר במפלג ההונאות במחוז חוף במשטרה. הם נעצרו
לאחר חודשים בהם המשטרה הפעילה כנגדם סוכן סמוי שהיה עמם בקשר, כשהוא מתחזה לנערה בת 12. העצורים הם מחדרה, מנהרייה, מהישוב גן נר, מכרמיאל וגם מהדרום – מרחובות וקריית גת. גילאי החשודים נע בין  גילאי ה- 20 עד 60. מפקד מפלג ההונאות במחוז חוף, רפ״ק אלי סופר סיפר כי חלק מהם אף ביקשו להניא את ״הילדה״ למפגש של ממש, תוך שכאמור לא ידעו שמדובר בסוכן סמוי של המשטרה.

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן