Skip to content

ח"כ אורן חזן חזר בו מנכונותו להיבדק בפוליגרף

"אני לא משקר על עברי ואני לא מתכוון לעשות בדיקות פוליגרף בכל פעם שמישהו יחליט לפגוע בשמי הטוב", כתב בעמוד הפייסבוק שלו. הערב התקבל ח"כ חזן כגיבור, בפרחים, בבלונים ובממתקים, בכינוס מרכז הליכוד. נתניהו המשיך גם היום להתעלם מהנושא ונמנע מלהגיב על הפרשה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

בניגוד להסכמה שהביע אתמול, ח"כ אורן חזן אינו מתכוון לעבור בדיקות פוליגרף. כך מתברר הדברים שהעלה היום על עמוד הפייסבוק שלו – ובהם דברי התקפה קשים על התקשורת.

הפגנת הזדהות עם חזן מחוץ לאולם הכינוס (צילום: דן בר דוב)
הפגנת הזדהות עם חזן מחוץ לאולם הכינוס (צילום: דן בר דוב)

"באמת לא נמאס לכם אנשי תקשורת יקרים? במשך יומיים אני סופג הכפשות ושקרים מכל כיוון. אני בן אדם, אתם בני אדם, תמשיכו להתנהג ככאלה", כתב ח"כ חזן. "אני לא משקר על עברי ואני לא מתכוון לעשות בדיקות פוליגרף בכל פעם שמישהו יחליט לפגוע בשמי הטוב".

"אני מקבל אלפי לייקים, הודעות, שיחות טלפון ותמיכה מהציבור". ח"כ אורן חזן (צילום: דן בר דוב)
"אני מקבל אלפי לייקים, הודעות, שיחות טלפון ותמיכה מהציבור". ח"כ אורן חזן (צילום: דן בר דוב)

חזן כתב עוד בעמוד הפייסבוק שלו: "אתם ממשיכים בריקוד על הדם, אתם חוטאים בשיימינג חסר פרופורציה ופוגעים בי, בקרובים אליי, ובכל מי שנמצא בדרך. אני לא מצפה מכם להתנצלות, אבל לפחות אל תחטאו למקצוע שלכם. באופן אישי אל תדאגו לי, לא מנצחים אותי כל כך מהר…"

פניה ישירה לעמית סגל: "תתכונן, אני ואתה הולכים להיפגש בבית המשפט" (צילום: דן בר דוב)
פניה ישירה לעמית סגל: "תתכונן, אני ואתה הולכים להיפגש בבית המשפט" (צילום: דן בר דוב)

הערב התקבל ח"כ חזן כגיבור, כאשר הופיע בכינוס מרכז הליכוד, ביחד עם אביו ח"כ לשעבר יחיאל חזן. עשרות חברי מרכז הקיפו אותו בחיבוקים ונשיקות על ידי חברי המרכז, שחלקם הביאו לו פרחים, בלונים וסוכריות. "אני יכול להגיד לכם שני דברים", אמר חזן לאנשי התקשורת שהקיפו אותו. "אין ספק שיש כאן ניסיון לחיסול של סגן יושב ראש הכנסת וחבר כנסת מכהן. אבל אני מקבל אלפי לייקים, הודעות, שיחות טלפון ותמיכה מהציבור".

"ניסיון לחיסול של סגן יושב ראש הכנסת". ח"כ אורן חזן (צילום: דן בר דוב)
"ניסיון לחיסול של סגן יושב ראש הכנסת". ח"כ אורן חזן (צילום: דן בר דוב)

חזן אף הבטיח כי אין בכוונתו להתפטר. "אנחנו מתעסקים פה בשמועות. שאלתי את יו"ר הכנסת 'אם מחר מפרסם איזה גורם אנונימי שיו"ר הכנסת הוא אלכוהוליסט האם הוא גם יתפטר?'" הוא ניצל את ההתעניינות התקשורתית סביבו גם כדי לפנות ישירות לכתב ערוץ 2, עמית סגל, שחשף את הפרשה: "תתכונן, אני ואתה הולכים להיפגש בבית המשפט. בית המשפט יגיד את דברו. אני מבטיח לך שערימת השקרים שאתה פיזרת תתמוגג ותתמוסס ותהיה כמו קרח שנשכב תחת השמש ביום חם מאוד".

חזן הכחיש גם כי איים על יו"ר הכנסת יולי אדלשטיין, בפרסום סיפורים מביכים נגדו: "לא איימתי על יו"ר הכנסת מעולם", אמר. "אני ויו"ר הכנסת חברים טובים".

סגנית שר החוץ, ציפי חוטובלי, מתחה היום ביקורת חריפה על התנהלותו של ח"כ אורן חזן. בראיון לגל"צ אמרה חוטובלי: "יש כאן באמת בושה עמוקה להתנהלות כזאת של נבחר ציבור. כל אזרח במדינת ישראל מתבייש כשהוא קורא דברים מהסוג הזה. אני מקווה שיושב ראש הכנסת לצד ראש הממשלה ידעו לטפל בבעיות החמורות האלה שאנחנו רואים. בוודאי שהדברים האלה הם מעבר לבעיות אתיות".

לעומתה קיבל ח"כ חזן גיבוי דווקא מהשרה לשוויון מגדרי, גילה גמליאל, שטענה כי הדברים יצאו מפרופורציה. "יש לי תחושה שמכיוון שמדובר במר חזן, אנחנו מרשים לעצמנו לדרוש ממנו דברים שהחוק לא דורש משרים שלא הוגש נגדם כתב אישום", אמרה גמליאל.

מי שהמשיך לא להתייחס, ולו ברמז, לפרשת חזן היה ראש הממשלה, בנימין נתניהו – שאף נמנע הערב מלהגיע לכינוס המרכז. עפ"י אחת הגירסאות, נמנע נתניהו מכך כדי לא להיקלע לאירוע אחד – ואולי אף לצילום אחד – ביחד עם ח"כ אורן חזן. אמש, בכינוס מפלגתי בראשון לציון, שהוקלט ע"י גלי צה"ל, ביקש פעיל ליכוד מראש הממשלה נתניהו "להוקיע את חזן". נתניהו סירב להגיב ושמר על שתיקה עד שאחד הנוכחים במקום סימן לנוכחים לסיים את האירוע בשירת התקווה.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן