Skip to content

מנכ"ל אורנג' העולמית: "מצטער עמוקות על המחלוקת שנוצרה"

בפגישה שקיים מנכ"ל אורנג' העולמית, סטפן רישאר, עם ראש הממשלה הוא הבטיח: "אורנג' כחברה מעולם לא תמכה ולעולם לא תתמוך בחרמות מסוג כלשהו נגד ישראל". רישאר הדגיש כי אורנג' גאה בהשקעות הקבוצה בישראל וכי בכוונתה להישאר ממוקדת באסטרטגיה עסקית ומסחרית ולהמשיך ולהשקיע בישראל, כפי שנעשה בשני העשורים האחרונים
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

"אני מצטער עמוקות על המחלוקת שנוצרה ואני רוצה להבהיר מפורשות שאורנג' כחברה מעולם לא תמכה ולעולם לא תתמוך בחרמות מסוג כלשהו נגד ישראל". כך אמר הבוקר מנכ"ל אורנג' העולמית, סטפן רישא, לראש הממשלה בנימין נתניהו. רישאר הגיע אתמול במיוחד לישראל, לפגישה עם ראש הממשלה, כדי להבהיר כי לא התכוון להחרים את ישראל.

"החזון שלנו לחבר אנשים". סטפן רישאר ובנימין נתניהו (צילום: חיים צח/לע"מ)
"החזון שלנו לחבר אנשים". סטפן רישאר ובנימין נתניהו (צילום: חיים צח/לע"מ)

בפתח הפגישה אמר ראש הממשלה נתניהו: "זה לא סוד שהדברים שאמרת בשבוע שעבר נתפסו על ידי רבים כמתקפה על ישראל, ולכן ביקורך כאן הוא הזדמנות להעמיד דברים על דיוקם. ישראל היא המדינה היחידה במזרח התיכון המבטיחה זכויות אזרח מלאות. זאת המדינה היחידה במזרח התיכון שבה כולם מוגנים תחת החוק באופן שוויוני. אנו חותרים לשלום אמיתי ובטוח עם שכנינו הפלסטינים, אולם את זאת ניתן להשיג רק באמצעות משא ומתן ישיר בין הצדדים ללא תנאים מוקדמים. לא ניתן להשיג זאת באמצעות חרמות או איומים בחרמות".

בתגובה הודה רישאר על ההזדמנות שניתנה לו להיפגש עם ראש הממשלה: "לכבוד הוא לי להיפגש איתך הבוקר וזאת גם הזדמנות בשבילי לתקן את אי ההבנה בעקבות אותן הצהרות", אמר מנכ"ל אורנג' העולמית. "אני מצטער עמוקות על המחלוקת שנוצרה ואני רוצה להבהיר מפורשות שאורנג' כחברה מעולם לא תמכה ולעולם לא תתמוך בחרמות מסוג כלשהו נגד ישראל. אנחנו עושים עסקים, אנחנו עוסקים בתקשורת, אנחנו כאן כדי לחבר בין אנשים ובוודאי לא כדי להשתתף בחרם מסוג כלשהו. ישראל היא מקום נפלא להיות בו בתעשיית הדיגיטל, ורצוננו הוא להמשיך לחזק ולהשקיע כאן".

רישאר הוסיף: "החזון של קבוצת אורנג', כחברת תקשורת, הוא לחבר אנשים. חרמות אינם עולים בקנה אחד עם סולם הערכים של קבוצת אורנג'. הפעולות שאורנג' מבצעת אינן נגועות בשיקולים פוליטיים, אלא באסטרטגיה עסקית של המותג בלבד".

רישאר הדגיש כי אורנג' גאה בהשקעות הקבוצה בישראל וכי בכוונתה להישאר ממוקדת באסטרטגיה עסקית ומסחרית ולהמשיך ולהשקיע בישראל, כפי שנעשה בשני העשורים האחרונים. הוא סיפר לנתניהו על התרשמותו מהפיתוחים הטכנולוגיים והדיגיטליים שמצא בישראל, מקום של חדשנות ויזמות. "כשמדובר בתעשייה הדיגיטלית, ישראל הוא המקום המרכזי להיות בו", אמר.

1 Comment

  1. גורן
    13 ביוני 2015 @ 10:19

    האיש צבוע כל דברי המתיקות שלו בישראל זו הצגה במצרים הוא הרגיש בבית שם קיבל מחיאות כפיים כאשר דיבר אם היה יכול להתנתק מעסקים בישראל הוא הבין שהמהלך יעלה המון כסף לחברה בצרפת ונזק כלכלי
    ובא לכאן להתחנף בקיצור אדם לא חכם במיוחד

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן