Skip to content

בצריכה מתמדת: חדש על המדף

שלושה מוצרים חדשים אמורים לגרום לנו להריח טוב יותר: אחד עושה זאת לרצפה, השני לכלל הבית ואילו השלישי לגוף שלנו. בין לבין גם ניסינו טחינה עשויה משומשום אתיופי ומשקפי שמש אופנתיים
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

ריצפז fresh home בניחוח ספא של סנו

אנחנו כבר רגילים לרעיון שאפשר לנסות לעצב את הבית באופן שיזכיר בית מלון או אתר ספא. אבל לגרום לו להריח באותו האופן? זה כבר לא ברור לנו. אבל זה בדיוק מה שעשתה החברה – היא השיקה גרסה חדשה לנוזל הרצפה שלה, שאמור לגרום לבית להריח כמו ספא מרגיש. מאחר ואין לנו מושג איך אמור להריח ספא – אלו שביקרנו בהם לא הריחו באופן זהה – כל מה שאנו יכולים לומר הוא שמדובר בריח נעים שנותר לזמן לא ארוך. פעולת הניקוי עצמה נעשתה כהלכה.

19.5-19.7 שקלים ל-2 ליטר. להשיג ברשתות השיווק.

[rating=3]

קרדיט: מוטי פישביין

טחינה משומשום מלא של בארכה

בעולם הטחינה הגולמית יש שלושה סוגים עיקריים: טחינה, טחינה משומשום מלא, וטחינה משומשום אתיופי. האחרונה נחשבת לבעלת הערכים התזונתיים הגבוהים ביותר ולרוב היא גם הטעימה ביותר (ובהתאם גם היקרה). הטחינה הזו אמנם מוגדרת כעשויה משומשום מלא, אבל על האריזה כתוב שהיא עשויה משומשום אתיופי. במבחן הטעם זו טחינה טובה, עם מרקם עשיר וטעם אינטנסיבי למדי. כלומר, לא מהסוג שכיף לאכול כשהיא גולמית, אם זה מה שאתם אוהבים, אלא עם מים, מלח ועוד.

14.9-18.9 שקלים ל-500 גרם. להשיג ברשתות השיווק.

[rating=4]

צילום: יורם אשהיים

מוצרי אוירה של ללין

הרשת השיקה ליין חדש של מוצרים האמורים לעזור לנו ליצור אוירה מסויימת בבית. ההשקה כוללת מפיצי ריח לבית, תליון ריחני לרכב, בשמים לבית ונרות, המגיעים בניחוחות דוגמת ונילה פינק פפר, וניל פטצ'ולי, ולמון גראס וורבנה. מתוך המבחר הגדול אנו ניסינו את הבושם לבית המכיל מאסק יחד עם ילאנג ילאנג, שושנת העמקים ווטיבר. זה ללא ספק אחד הבשמים הביתיים הטובים ביותר שהרחנו, והתזה קלה שלו בסלון פיזרה בו ריח נעים ומעט חושני. כדי להנות ממנו לאורך זמן יש התיז מדי פעם, כמובן, או להתיז מראש מספר פעמים על הווילונות, לדוגמא, וכך הריח יישאר לכל הערב.

19.9-69.9 שקלים. להשיג בסניפי הרשת.

[rating=5]

צילום מוטי פישביין

AXE BLACK של AXE

מותג הטיפוח, הפונה לגברים, השיק ליין מוצרים חדש. כתמיד, מדובר בשילוב של דאודורנט ספריי לגוף וג'ל רחצה. הפעם, כפי שאפשר להבין מהתמונה כמו גם מהשם שניתן למוצרים, הצבע השחור מהווה את הבסיס למוצרים. זהו ניסיון של המותג להיות יותר מתוחכם, אך לטעמנו זה מצליח רק באופן חלקי. גם הניחוח לא מצליח לעשות זאת באופן מלא: הוא מזכיר ניחוחות קודמים באינטנסיביות שלו, אם כי הפעם הוא יותר מעודן. מעבר לניחוח, המוצרים עושים את העבודה הבססית שלהם כמו כל מוצרי המותג. כלומר, האחד מנקה והשני שומר על ריח הגוף.

8.9-15.1 שקלים ל-400 מ"ל ג'ל רחצה, 12.9-19.2 שקלים ל-150 מ"ל דאודורנט. להשיג ברשתות השיווק והפארם.

[rating=3]

משקפי שמש של Oakley

רשת אירוקה השיקה ליין של משקפי שמש של המותג הספורטיבי, הכולל 12 דגמים מהם שישה דגמים המשווקים ברשת בבלעדיות. הקולקציה מותאמת לענפי ספורט שונים אך אל ושניסינו התבררו כנוחים מאוד גם בחיים היום-יומיים. המסגרת קלה ואינה מכבידה, הן יושבות היטב על הפנים גם בזמן פעילות, והן מספקות הגנה ראויה מפני השמש כמו גם סנוור. ייאמר לזכות החברה שהיא מתייחסת גם לפן האופנתי, ויש דגמים שמושפעים מטרנדים אופנתיים.

מ-1,295 שקלים. להשיג באירוקה.

[rating=5]

קרדיט: יח"צ חו"ל

1 Comment

  1. גידי
    21 ביוני 2015 @ 21:09

    מתכון בריא: קחו את התחינה הגולמית הוסיפו דבש ערבבו למרוח על קרקר,ויש לכם קינוח בריא טבעי ומלא בערכים טבעיים ברזל,סידן,מגנזיום ועוד…

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן