Skip to content

נתן אשל מגיב: "נגררתי למעורבות גבוהה מדי בענייניה של עובדת המשרד"

אשל: "מאחר שאיני יכול לשאת את הנטל הכספי הכבד של טיהור שמי החלטתי, בהתייעצות עם אשתי וילדיי, לקבל את ההסדר, להודות בעבירת משמעת קלה, לפרוש מתפקידי ולהמשיך בחיי"
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

אשל: "מאחר שאיני יכול לשאת את הנטל הכספי הכבד של טיהור שמי החלטתי, בהתייעצות עם אשתי וילדיי, לקבל את ההסדר, להודות בעבירת משמעת קלה, לפרוש מתפקידי ולהמשיך בחיי"

מאת צבי זינגר

"נגררתי למעורבות גבוהה מדי בענייניה של עובדת המשרד והיה עלי להימנע מכך", כך הגיב ראש לשכתו של בנימין נתניהו, נתן אשל, על הסדר הטיעון שלפיו יודה בהתנהגות שאינה הולמת ויפרוש לצמיתות משירות המדינה. ההסדר שעליו החליט היועץ המשפטי לממשלה יקבל מחר את האישור הסופי מבית הדין המשמעתי של נציבות שירות המדינה.

את נתן אשל ייצגו בהליך מול היועץ המשפטי ומול הנציבות עו"ד יעקב וינרוט, עו"ד רחל תורן ועו"ד יעל דולב, המתמחה בדיני עבודה ומומחית בתחום הטרדות מיניות במקום עבודה.

נתן אשל
שם קץ למחול השדים. נתן אשל

בתגובתו אומר נתן אשל: "זה כחודש אני נתון למתקפה איומה ובלב סערה שהפכה את חיי וחיי משפחתי לסיוט שקשה לעמוד בו. בימים האחרונים הציגו לפניי עורכי דיני, יעקב וינרוט ורחל תורן, הסדר טיעון המסיר מעל ראשי אחת ולתמיד את העננה של מעשים ו/או צילומים מגונים והטרדות מיניות  ושם קץ לחקירה ולמחול השדים סביבי. כעת ברור לכל שלא היה כל היבט מיני לפרשה.

 "במחשבה בדיעבד, ברור לי כי נגררתי למעורבות גבוהה מדי בענייניה של עובדת המשרד ושומה היה עלי להימנע מכך. נוכח הסרת העננה כאמור, נוכח גילי, מצבי הבריאותי ורצוני להקל על משפחתי והסובבים אותי, ומאחר שאיני יכול לשאת את הנטל הכספי הכבד של טיהור שמי החלטתי, בהתייעצות עם אשתי וילדיי, לקבל את ההסדר, להודות בעבירת משמעת קלה, לפרוש מתפקידי ולהמשיך בחיי".

 את הודעתו סיים אשל בדברי תודה לעורכי הדין שייצגו אותו.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן