Skip to content

תנו לחנות בשקט

למעלה מ- 200 רוכבי אופנועים וקטנועים נאספו הבוקר בכיכר המדינה כדי למחות נגד איסור חניית רכב דו-גלגלי על מדרכות תל-אביב. רוכבי האופנועים נשאו שלטים כמו "אני חונה כחוק-אתה חונה רחוק", "לא רוצה אותי על המדרכה- לך תחפש חניה" וחנו בחניות רכבים על מנת להמחיש את האבסורד שעלול להיווצר באין פיתרון מתאים. המחאה באה לאחר שהעירייה […]
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

למעלה מ- 200 רוכבי אופנועים וקטנועים נאספו הבוקר בכיכר המדינה כדי למחות נגד איסור חניית רכב דו-גלגלי על מדרכות תל-אביב. רוכבי האופנועים נשאו שלטים כמו "אני חונה כחוק-אתה חונה רחוק", "לא רוצה אותי על המדרכה- לך תחפש חניה" וחנו בחניות רכבים על מנת להמחיש את האבסורד שעלול להיווצר באין פיתרון מתאים.

מחאת רוכבי הדו"ג בכיכר המדינה (דן בר-דוב)

המחאה באה לאחר שהעירייה הודיעה כי החל מהיום תיאסר חניית רכב דו-גלגלי על מדרכות ברחובות מסוימים בתל-אביב וכי בכוונתה לאסור חניה על כל מדרכות העיר, גם אם אין כל הפרעה לתנועת הולכי הרגל.

אני חונה כחוק-אתה חונה רחוק (דן בר-דוב)

תזמון משונה בחרה לה עיריית תל-אביב לאיסור זה, עוד כחודש ימים, עם תחילת עבודות התשתית לרכבת הקלה, תהפוך הנסיעה ועוד יותר מכך החניה בעיר למשימה כמעט בלתי אפשרית. דווקא בזמן שיש לעודד כניסה לעיר ברכב שהוא ידידותי יותר לסביבתו ,מוריד מלחץ  התנועה והחניה כמו רכב דו-גלגלי, מוצאת העירייה את העת להקשות את היד.

גם מקומות החנייה לדו"ג שהקצתה העירייה עד כה הן מועטים מאוד, ולא אחת ניתן לראות בהן בעלי מכוניות שחמדו את מקום החנייה לעצמם.

חנייה על המדרכה היא בדרך כלל פיתרון טוב ויעיל, כל עוד נשמרת אפשרות הולכי הרגל לתנועה קלה ובטוחה על המדרכה. מרבית רוכבי הדו"ג מסכימים כי אם יש בין החונים על המדרכה כאלו שעושים זאת בצורה החוסמת את מעבר הולכי הרגל עליהם להיענש על כך.

חשוב לציין כי המחאה לא נפלה על אוזניים ערלות,סגנית ראש עיריית תל-אביב ומחזיקת תיק התחבורה,מיטל להבי, הגיעה למקום והבטיחה לקדם דיאלוג עם הרוכבים לשם מציאת פתרונות הולמים.

אני חונה כחוק- אתה חונה רחוק (דן בר-דוב)
האבסורד שבחניה (דן בר-דוב)
למעלה מ- 200 רוכבים הגיעו כדי למחות (דן בר-דוב)
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן