Skip to content

גלוריה גיינור בתל-אביב: מסיבת הדיסקו הגדולה

מלכת הדיסקו המיתולוגית של שנות השבעים סחפה את הקהל בהיכל התרבות בתל אביב לחגיגה נוסטאלגית מלאה אדרנלין ורגעי אושר עילאיים. יובל אראל שר, רקד והתמוגג
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

בגיל 71 הציגה גלוריה גיינור, מלכת הדיסקו של כל הזמנים, מופע ספקטקולרי, צבעוני ושמח לקהל שמילא את היכל התרבות בתל אביב (רביעי) עם מיטב להיטיה הענקיים שהעיפו את הנוכחים לקום, להרים, לרקוד ולשיר כאילו חזרו לגיל עשרים. הם עצרו לרגע במרוץ החיים ובאו להתרפק על ימי נעוריהם. שוב הדיסקו כאן והוא יישאר עמנו לנצח.

מכונת להיטים. גיינור. צילום: יובל אראל

גיינור, מלווה בהרכב בן עשרה נגנים הכולל חטיבת כלי נשיפה מצד אחד ורביעיית כלי מיתר מצד השני, לא שוכחת להוסיף את הצוות המחויב של גיטרות, קלידים ותופים. עם שלישייה ווקלית המיטיבה לרקוד, שכללה שתי זמרות מצוינות וגבר אחד נאה – היא לקחה בהליכה ובריקוד את הערב היישר למסיבת דיסקו אמיתית. המופע כלל את מיטב הלהיטים של גיינור, כולל מחוות למובחרים שבזמרי הדיסקו של שנות השבעים והשמונים, הימים שהז'אנר הזה היה בשיאו, החל מבארי וויט, שיצר עבורה את הלהיט המיתולוגי – MY FIRST, MY LAST, MY EVERYTHING, דרך להיטים של רוברטה פלאק, דונה סאמר, טינה טרנר והצעירה מכולן כריסטינה אגילרה.

הקליימקס המוזיקלי והחגיגתי הגיע כצפוי ממש לפני הסיום כאשר גיינור ביצעה את המגה להיט האלמותי שלה I Will Survive שזכה ליותר מ-200 גרסאות כיסוי והפך ללהיט הדיסקו הגדול ביותר בכל הזמנים עם הכי הרבה ביצועים בהיסטוריית המוזיקה בעולם.

מלכה ישראלית. גיינור מארחת את שרי. צילום: יובל אראל

בעוד הקהל נוהר לקדמת הבמה ומשורות המושבים נשלפים הסמארטפונים, הטאבלטים ושאר אמצעים טכנולוגיים לתיעוד הרגעים הללו שכולם ציפו להם. גלוריה מובילה את השיר בגאון ובקול נהדר, מגישה את המיקרופון לעבר הקהל הרוקד ושר, ומצטרף לאתגר השירה בקולות ניחרים וקצת מזייפים אך מזרימים את האדרנלין במהירות אדירה בעורקים ויוצרים רגעי אושר עילאיים. כל החגיגה הזו – ועוד מחווה בסיום המופע כאשר גלוריה חוזרת לבמה ופונה לקהל ומבקשת משרי, מלכת הדיסקו הישראלית (לעולם בעקבות השמש) לעלות לבמה ולהצטרף אליה לשיר האחרון.

ליין אפ:  GOIN’ OUT OF MY HEAD, I AM WHAT I AM, NEVER CAN SAY GOODBYE, MY FIRST, MY LAST, MY EVERYTHING, EVERY BREATH YOU TAKE, STOP IN THE NAME OF LOVE, THE WAY WE WERE, AFTER THE LOVIN, SEPTEMBER, I’LL BE THERE, KILLING ME SOFTLY, DONNA SUMMER MEDLEY, RIVER DEEP, BEAUTIFUL, I WILL SURVIVE.  הדרן עם שרי: ENCORE: CAN’T TAKE MY EYES OFF OF YOU

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן