Skip to content

אבו מאזן: "אנחנו מתנגדים לדרישת העולם לחרם על מדינת ישראל"

בפגישה עם חברי סיעת מרצ במוקטעה אמר עוד נשיא הרשות הפלסטינית כי הוא תומך רק בחרם על ההתנחלויות, משום שאנחנו מכירים במדינת ישראל ומשתפים איתה פעולה לגבי התיאום הביטחוני". אבו מאזן האשים עוד כי נתניהו אינו רוצה שלום. "למה נתניהו אומר שאין פרטנר? בגלל שהוא לא מעוניין בשלום. הנשק הכי טוב שלו זו האינתיפאדה"
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

"אנחנו מתנגדים לדרישת העולם לחרם על מדינת ישראל, ותומכים רק בחרם על ההתנחלויות, משום שאנחנו מכירים במדינת ישראל ומשתפים איתה פעולה לגבי התיאום הביטחוני". כך אמר היום נשיא הרשות הפלסטינית, אבו מאזן, למשלחת מרצ אשר ביקרה אותו במוקטעה.

"לגנות ולהשתתף בצער זה לא מספיק". אבו מאזן (צילום ארכיון: נירה ידין)
"לגנות ולהשתתף בצער זה לא מספיק". אבו מאזן (צילום ארכיון: נירה ידין)

אבו מאזן, שנפגש עם יו"ר מרצ, זהבה גלאון ועם חברי סיעתה במוקטעה, אמר: "הפיגוע בדומא הוא פשע נגד האנושות. אסור לומר שהפשע בוצע על ידי מטורף. צריך לראות בזה מעשה טרור. לגנות ולהשתתף בצער זה לא מספיק. יש לנקוט צעדים אמיתיים נגד הטרוריסטים ששורפים משפחה".

אבו מאזן האשים עוד כי נתניהו אינו רוצה שלום. "למה נתניהו אומר שאין פרטנר? בגלל שהוא לא מעוניין בשלום. הנשק הכי טוב שלו זו האינתיפאדה", אמר. "הרשות הפלסטינית מוכנה לחדש את המו"מ ללא תנאים מוקדמים אבל ישנה סדרה של התחייבויות שממשלת ישראל חתמה עליהן, על מנת לקיים את המו"מ. כל עוד אני על הכיסא, לא אתן שיפגעו בישראלים. אמשיך להילחם בטרור ובאלימות בכל הכוח. כל עוד אני כאן לא יהיה דאעש ולא גבהת אל נוסרא", הבטיח אבו מאזן.

בשיחה סיפר אבו מאזן על השיחה שהתקיימה לאחרונה בין השר סילבן שלום, וראש המשלחת הפלסטינית למשא ומתן סאיב עריקאת. לדבריו, השר שלום, שביקש להפגש עם עריקאת, שאל אותו מה הפלסטינים רוצים. עריקאת השיב לו כי הפלסטינים רוצים לחדש את המשא ומתן ללא תנאים מוקדמים, אבל לשם כך על ישראל לקיים את ההתחייבויות שהיא חתמה עליהן: הפסקת הבניה בהתנחלויות ושחרור 30 האסירים שישראל התחייבה לשחרר בפעימה הרביעית. "אלו לא תנאים מוקדמים, אלא התחייבויות שישראל הסכימה להן", הדגיש אבו מאזן.

יו"ר מרצ, זהבה גלאון, אמרה במפגש כי קיפאון מדיני הוא קרקע פורייה לטרור יהודי. גלאון וחברי סיעת מרצ הביעו במפגש את הזעזוע שלהם ושל ציבור רחב בישראל, שהפגין אתמול נגד פיגוע הטרור היהודי בכפר דומא, שהביא לשריפתה של משפחה שלמה.

1 Comment

  1. גידי
    3 באוגוסט 2015 @ 14:25

    ערבים יש לבדוק במעשים לא בדיבורים.להם יש פתגם שאומר "שעל דיבורים לא משלמים מכס ". אבו מאזן צודק "אסור לומר שהפשע בוצע על ידי מטורף." מטורפים זה פטנט שלהם…

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן