Skip to content

בצריכה מתמדת: חוזרים ללימודים

שנת הלימודים בפתח ויחד איתה שלל של מוצרים חדשים לתלמידים לעתיד. במדור מיוחד זה בדקנו מבחר של מוצרים חדשים – כלי כתיבה, תיקים וגם כיסא אחד למחשב
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

לייק של ד"ר גב

אין שם יותר מתאים לכסא המיועד לילדים ולבני נוער מאשר לייק. זה אמור כנראה לקרוץ לקהל המשתמשים, למרות שמה אומרים ההורים הוא יותר חשוב. לשמחתנו, הכסא מגיע מבית טוב: הוא מאפשר ישיבה נוחה עד משקל 80 ק"ג, כאשר גובה המושב – 48 ס"מ – הופך אותו למתאים לצעירים. גם עומק המושב – 46 ס"מ – מתאים לקהל היעד. לגבי יש תמיכה אנטומית מובנת שאכן הופכת אותו לנוח יחסית, והוא מגיע עם מנגנון נדנוד, וסת לשינוי עוצמת הנדנוד, שליטה בגובה המושב, וידיות לא גדולות אך מתכווננות. בנוסף, יש לכסא כיסוי בד נשלף לאוורור כמו גם לשינוי המראה. לא זול, אך נותן תמורה טובה למחיר.

390 שקלים, להשיג בד"ר גב.

[rating=4]

צילום: יח"צ

מסך מחשב של AOC

המוצר הזה מיועד למי שחושש מהשפעה שלילית מצטברת של ישיבה מול מסכי מחשב. אנו בספק אם זה מעסיק את התלמידים אבל ייתכן ואת ההורים: הטכנולוגיה שעליה מבוסס המסך הזה, מצמצמת את החשיפה לאור כחול. אור זה, המוקרן ממסכי מחשב, גורם ללחץ ברשתית האחראי לניוון מקולרי המתפתח בעין. השתמשנו במסך ולא ראינו, כדברי החברה, הבדל בינו לבין מסך רגיל; הצבעים נותרו כשם שהיו. מלבד זאת, הוא מגיע באיכות Full HD, עם חיבור HDMI התומך ב-MHL 2.0 (Mobile High Definition Link), המאפשרת לחבר אותו ישירות לסמארטפון או טבלט. יש לו זמן תגובה מהיר מספיק למשחקי מחשב, אך זמן התגובה משתנה בהתאם לגודל המסך – 1ms (22 אינטש) ו-2 ms (24 אינטש). לצעירים בבית המסך הזה יתן את כל מה שהם צריכים; וההורים יכולים להיות קצת יותר רגועים.

860/950 שקלים ל-22/24 אינטש. להשיג ברשתות שיווק ובחנויות.

 [rating=5]

צילום: יח"צ

Spring System Bag של מודן

התיק הזה אינו שייך לתיקים המתקדמים שיש היום בשוק. החברה השקיעה בו רבות בכל הפן העיצובי שלו, כולל באיכות חומרי הגלם, והוא מספק תמיכה טובה יחסית לגב של הילדים הקטנים. בנוסף, יש לו חמישה תאים שונים והוא מגיע ממותג עם מבחר רחב של דמויות. עם זאת, אין לו לדוגמא תא תרמי, פריט חובה בתיקים החדשניים ביותר; תא המים צר יחסית; והעמודים הפנימיים בתא האחורי בולטים.

199 שקלים. להשיג ברשתות ובחנויות לכלי כתיבה ולתיקים.

 [rating=3]

צילום: יח"צ

Bag Pack של קרביץ

הדבר הטוב ביותר בתיק הזה, המיועד לבני נוער הוא המחיר שלו. מאחר והתיק עשוי מחומרים בסיסיים, דבר המורגש בבד וברוכסנים עצמם, הוא עתיד להתבלות במהרה. במיוחד אם הוא אכן ישמש יום יום נער או נערה. לאור זה, תמורת 39 שקלים אפשר לרכוש בקלות תיק נוסף או יותר מכך במהלך השנה, משום שאנו תוהים האם הוא יכול באמת להחזיק מעמד שנה שלמה. המאפיינים הבסיסיים של התיק ניכרים גם בחלוקה שלו – תא גדול, תא קטן ושני תאי צד לבקבוק מים/פרי, נפח כולל של 20 ליטר. בני נוער לא מעטים לא ירצו יותר מזה.

39 שקלים. להשיג בסניפי הרשת.

[rating=3]

צילום: יח"צ

Stripe של Smash

מבין מבחר התיקים הגדול של המותג, ניסינו את התיק הזה, הפונה לבני נוער. על פניו, הוא דומה לתיק מהאייטם הקודם – תא גדול אחד ותא קדמי קטן, אבל אין לו תאים קטנים בצדדים והנפח שלו הוא 17 ליטר. אך ההבדל העיקרי הוא בחומר הגלם, שנראה איכותי עמיד יותר, כולל הרוכסנים החשובים; וגם העיצוב של התיק, שיוצא מהבנאליות לטובת חשיבה יצירתית יותר. המחיר גבוה יותר, כצפוי, אך למרות הכל גם התמורה.

149.9 שקלים. להשיג בנקודות המכירה.

[rating=3]

צילום: יח"צ

תיק גב של WILDCAT PAMPAS

לעומת שני התיקים הקודמים, התיק הזה אינו מיועד בהכרח ללימודים. אמנם בכל תיק אפשר להשתמש לכל מיני צרכים, אך העיצוב הספורטיבי שלו כמו גם התמיכה האנטומית שהוא מקנה (כולל רצועת מותן נשלפת), הופכים אותו למתאים גם לטיולים ולא רק ללימודים. אז מדוע דווקא לתלמידי תיכון או סטודנטים? בזכות התא המיוחד למחשב הנייד, תא פנימי לשתיה ועוד תאים לצרכי הלימודים השונים. גם התמיכה הטובה יחסית שהוא מספק הופכת אותו למתאים יותר בשביל לשמור על הגב הצעיר. הנפח בהתאם – 30 ליטר – וגם המחיר.

300 שקלים. להשיג בלמטייל.

[rating=4]

צילום: אודי דגן

OUTDOOR LITE של OUTDOOR

החברה השיקה ליין של תיקים לצעירים, ללימודים ובכלל. התיק הבסיסי ביותר אותו ניסינו, כולל אמנם רצועות כתף מרופדות קמעה, אבל בזה מסתיימת התמיכה של התיק בגב. מלבד זאת, מדובר בתא אחד גדול בנפח של 20 ליטר, כאשר בחלק הפנימי של גב התיק יש שני תאים קטנים לדברים הקטנים והחשובים. בנוסף, יש לתיק תא חיצוני שיתאים למחשב נייד קטן/טאבלט, אם כי הריפוד שלו אינו מהטובים; תא קדמי לפריטים קטנים; ועוד שני תאים לבקבוק מים וכד'. שמחנו שהסדרה מגיעה בשלל דוגמאות וחלוקות.

מ-129 שקלים. להשיג בקרביץ, אופיס דיפו, תיק ותיק, כפר השעשועים, חנויות מכשירי הכתיבה והתיקים

 

[rating=4]

צילום: סטודיו זוז

TOUCH של פלפוט

החברה הרחיבה השנה את ליין המוצרים של המותג. אם אינכם מכירים, זהו מותג כלי כתיבה הפונה לבני נוער ולסטודנטים, בעיקר בזכות העיצוב שלו, כולל השימוש בצבעי ניאון זוהרים, כמו גם מוצרים דוגמת תיקייה מיחדת לכרטיסי ביקור. אנו ניסינו כמה מהמוצרים שלהם – קלסר, מחברת ספירלה ועוד – ומבחינה פונקציונאלית הם עושים בדיוק את מה שמצופה מהם. העיצוב, ייאמר לזכות החברה, הצליח לקלוע לטעמם של הצעירים שניסו אותם.

מ-6.9 שקלים. להשיג בחנויות הכתיבה.

[rating=4]

צילום: יח"צ

כלי כתיבה ריחניים של SCENTOS

חברת הנסיך הקטן החלה לייבא ולשווק את כלי הכתיבה הללו, שמלבד צבע מוסיפים גם ריח. מדובר בעיקר בטושים ובמרקרים צבעוניים, שלכל אחד מהם צבע אחר וגם ריח שונה של פרי זה או אחר. הצביעה בעזרתם נוחה למדי והם עושים את העבודה הבסיסית שלהם. עניין הריח הלהיב את הילדה שהשתמשה בהם, והיא לא התאכזבה לגלות שהריח, מן הסתם, לא נשאר על הדף. בקיצור, גימיק חביב אך מוצר יעיל.

מ-14.9 שקלים. להשיג בחנויות כלי כתיבה.

[rating=4]

צילום: יח"צ חו"ל

קלמר בועות של YOLO

הקונספט של הרשת החדשה מדליק: חמש קטגוריות הנבדלות זו מזו בצבע של המוצרים, אך מלבד זאת, בכל קטגוריה תמצאו את אותם המוצרים. יש מוצרים בסיסיים כמו מחברות וקלסרים שאין בהם שינוי של ממש מלבד הצבעוניות, בהשוואה למותגים אחרים; ויש את המוצר הזה. מדובר בקלמר סמי קשיח שבועות נתנו השראה לעיצוב שלו. הוא מספיק גדול כדי להכיל כלי כתיבה בכמות מספקת בשביל הלימודים, הוא אינו שוקל הרבה וגם קל יחסית לנקות אותו.

55 שקלים. להשיג בסניפי הרשת.

[rating=4]

צילום: דינג

 

קופסאות אוכל של פעמית סטור

הילדה שקיבלה באמצע החופש הגדול את קופסת האוכל של הרשת התאהבה בה במקום. זה לא הפן הכני ששבה את ליבה, כמובן; אלא המיתוג עם הלו קיטי הפופולארית, המגיעה בדמות הולוגרמית על הקופסה הזו. זו כמובן אינה הדמות היחידה ויש מבחר אפשרויות, לבנות ולבנים. הקופסה עצמה נראית שהיא חזקה דיה לעמוד בטלטלות של תיק בית הספר; בימי הקיץ היא שימשה אותנו היטב לאריזת כריכים לבריכה ולים.

21.9 שקלים. להשיג בחנויות הרשת.

[rating=4]

צילום: יח"צ

קופסאות אוכל של קרביץ

קופסאות האוכל של הרשת שונות מאלו שבאייטם הקודם. מדובר בקופסה אחת גדולה המתחלקת לשלושה תאים שונים, כך שקל להפריד בין הילדה שקיבלה באמצע החופש הגדול את קופסת האוכל של הרשת התאהבה בה במקום. זה לא הפן הכני ששבה את ליבה, כמובן; אלא המיתוג עם הלו קיטי הפופולארית, המגיעה בדמות הולוגרמית על הקופסה הזו. זו כמובן אינה הדמות היחידה ויש מבחר אפשרויות, לבנות ולבנים. הקופסה עצמה נראית שהיא חזקה דיה לעמוד בטלטלות של תיק בית הספר; בימי הקיץ היא שימשה אותנו היטב לאריזת כריכים לבריכה ולים.

49 שקלים. להשיג בסניפי הרשת.

[rating=5]

 צילום: יח"צ

בקבוק שתייה רב פעמי של Sistema

אנחנו אוהבים את הבקבוקים של המותג,. לאחר שניסינו את הגרסה הגדולה ואת הגרסה הקטנה שלהם, גילינו ששניהם שומרים על אותם מאפיינים: התאמה טובה מאוד לגודל כף היד, בקבוק קשיח דיו כדי לספוג טלטלות בתוך התיק, פיה שנוח לשתות ממנה והכי חשוב, המים אינם מקבלים טעם לוואי מהבקבוק עצמו.

26 שקלים ל-460 מ"ל. להשיג ב-Arcosteel Kitchen.

[rating=5]

צילום: יוסי פונס

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן