Skip to content

בעלי עסקים בתל-אביב הפגינו נגד הרכבת הקלה "עבורנו זוהי רכבת מוות"

עשרות בעלי עסקים בתוואי הרכבת הקלה ,התאספו אמש מול גשר מעריב כדי למחות על חוסר הטיפול בעניינם. חוסר טיפול שעלול להביא עשרות מבעלי העסקים ועובדיהם להישאר ללא מקור פרנסה. תחת סיסמאות כגון "הרכבת הקלה- בשבילנו היא קללה" ו " הרכבת הקלה – מביאה רק אבטלה" הביעו המפגינים את מחאתם ובעיקר את אכזבתם שאף נציג של […]
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

עשרות בעלי עסקים בתוואי הרכבת הקלה ,התאספו אמש מול גשר מעריב כדי למחות על חוסר הטיפול בעניינם. חוסר טיפול שעלול להביא עשרות מבעלי העסקים ועובדיהם להישאר ללא מקור פרנסה.

אצבע מאשימה כלפי שר התחבורה ישראל כץ (צילום:דן בר-דוב)
"דורסים לנו את הפרנסה " מחאת בעלי העסקים (צילום : דן בר-דוב)

תחת סיסמאות כגון "הרכבת הקלה- בשבילנו היא קללה" ו " הרכבת הקלה – מביאה רק אבטלה" הביעו המפגינים את מחאתם ובעיקר את אכזבתם שאף נציג של הממשלה לא טרח לשמוע את בעיותיהם " זה פרויקט לאומי" אמר אחד המפגינים "אבל את האנשים שכחו,אנחנו שקופים עבורם".

המפגינים העלו שלוש דרישות עיקריות: הקמת קרן סיוע נזילה להצלת העסקים, ביטול כל תשלומי האגרות וההיטלים למשך כל תקופת העבודות ונציגות של שלושה מבעלי העסקים במנהלת ההקמה של הרכבת הקלה.

ח"כ הכנסת תמר זנדברג הבטיחה שמרץ תהיה שותפה לכל מהלך לסיוע לבעלי העסקים.

ח"כ הכנסת איתן כבל מהמחנה הלאומי ויו"ר ועדת הכלכלה שהגיע לתמוך במפגינים הבטיח שעם תום הפגרה יניח על שולחן הממשלה הצעת חוק להקמת קרן פיצויים לבעלי העסקים.

חכ כבל ייזום הצעת חוק לקרן פיצויים (צילום: דן בר-דוב)
ח"כ זנברג "מרץ תהיה שותפה" (צילום: דן בר-דוב)

אחרי כשעתיים,במהלכן חסמו המפגינים את צומת מעריב התפזרו המפגינים תוך הבטחה שזו לא ההפגנה האחרונה בנושא.

חוסמים את צומת מעריב (צילום: דן בר-דוב)
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן