Skip to content

המשטרה לפרקליטות: "להעמיד את ח"כ אורן חזן לדין"

להב 433 - יאח"ה סיימו חקירה בגין תלונה שהגישה עיריית אריאל כנגד חבר הכנסת בגין תקיפת מנכ"לה. חוקרי המשטרה הגיעו למסקנה כי יש תשתית ראייתית להעמדתו לדין וכך המליצו לפרקליטות. חזן: אני משוכנע שהיועה"מ יגנוז את התיק. החקירה נגדי נפתחה מאינטרסים זרים ועוד תגיע העת שאחשוף את המניעים
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

הוא לא מפסיק להסתבך – משטרת ישראל המליצה היום (שלישי) לפרקליטות המדינה להעמיד לדין פלילי את חבר הכנסת וסגן יו"ר הכנסת אורן חזן (ליכוד) בגין תקיפת עובד ציבור והתנהגות פסולה במקום ציבורי. מדובר באירוע שהתרחש בחודש אוקטובר 2014, חזן הגיע למשרדי לשכת מנכ"ל עיריית אריאל, אבי עזר, כשהוא כעוס עקב הטלת עיקול על חשבון הבנק שלו בגין חובו של חזן לעירייה. במהלך העימות בין השנים תקף חזון את מנכ"ל העירייה בלשכתו. החקירה החלה בראשיתה על ידי יחידת מרחב שומרון במחוז ש"י וזאת בעקבות תלונה שהגישו נציגי העירייה ובהמשך, לאחר בחירתו של מר חזן לכנסת, בתיאום עם פרקליטות המדינה ובהנחיית ראש האגף לחקירות ולמודיעין, הועבר המשך ביצועה ללהב 433 יאח"ה.
במהלכה, נגבו עדויות מעורבים שונים וחזן נחקר באזהרה בלהב 433 יאח"ה בגין החשדות המיוחסים לו.
עם תום החקירה הגיעו חוקרי יאח"ה למסקנה כי נתגבשה תשתית ראייתית לביצוע העבירות האמורות ע"י חזן. ניצב מני יצחק, ראש אגף החקירות קיבל את המלצות חוקריו והעביר את החומר עם המלצת המשטרה להעמיד את חבר הכנסת לדין.

בטוח שהתיק יסגר - חזן (צילום: דן בר דב)
בטוח שהתיק יסגר - חזן (צילום: דן בר דב)

מדובר בתקרית שארעה כאמור באוקטובר 2014- עוד לפני שהתמנה לחבר כנסת – תקף חזן את מנכ"ל עיריית אריאל במשרדי העירייה במהלך ויכוח שהתגלע ביניהם על רקע הטלת עיקול בגין חוב לעירייה. בוויכוח היה מעורב גם ראש העירייה ובעקבות תלונה שהוגשה למשטרה לאחר שחזן נבחר לכנסת הוחלט להעביר את החקירה ליאח"ה. גם ח"כ חזן הגיש תלונה נגדית במהלך החקירה כנגד מנכ"ל העירייה, אך זו נסגרה מחוסר אשמה.
סגן יו"ר הכנסת וח"כ אורן חזן, הגיב ומסר כי "אין בלבי ספק כי כאשר התיק יגיע ליועץ המשפטי לממשלה, שהוא הסמכות היחידה שקובעת ומקבלת החלטה בנושא, הוא יורה על גניזת התיק מחוסר אשמה, בדיוק כפי שעמד להיגנז, טרם בחירתי לכנסת. כאמור אין לי ספק כי היועץ המשפטי יקבל החלטה מושכלת ולא פופוליסטית ולא יושפע מהעליהום התקשורתי וממסע הציד והשטנה המתנהל נגדי מזה חודשים. תיק זה שבו אני התלוננתי ראשון, בנוי על אדני שקר ויריבות פוליטית".
לדברי חזן עצם פתיחת תיק החקירה נגדו באה מסיבות שנועדו לפגוע בו. חזן: "התיק נפתח מחדש מסיבות שעוד ידובר בהן….הדברים מדברים בעד עצמם ואני מאמין כי גורמי המשפט לא יגררו לקרנבל התקשורתי ולמסע ההסתה נגדי. אמשיך בתפקידי ובשליחות הציבורית בחריצות ובמסירות למען כלל הציבור, למען עם ישראל וארץ ישראל".

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן