Skip to content

בצריכה מתמדת: מתנות לחג

לקראת ראש השנה ושאר חגי תשרי, יצרנו בשבילכם רשימה של מתנות אפשריות בטווח מחירים רחב - משניים וחצי שקלים עבור מתנה סמלית לילדים ועד 2,390 שקלים עבור מתנה משמעותית למבוגרים. חג שמח
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

עפרונות GROOVE של סופרקיט, המיועדות לסייע לילדים להסתגל לאחיזה נכונה בעיפרון, הודות למבנה ארגונומי מיוחד. הם עשויים מחומרים טבעיים. מ-2.5 שקלים, להשיג בחנויות כתיבה ויצירה.

צילום: שי נויברג

 

סדרת מוצרי נייר ידידותיים לסביבה, הכוללת יומן, מחברות, כלי כתיבה ועוד. מ-14.9 שקלים, להשיג ב-www.dornat.co.il.

צילום: יח"צ

יינות לבנים ואדומים מבציר 2014, חלק מסדרת Selected המחודשת של יקבי כרמל. 25 שקלים, להשיג ברשתות השיווק ובחנויות יין.

צילום: אייל קרן

 

מארזי טיפוח לילדות של דיסני תמרוקים, המבוססים על FROZEN. המחיר 25-90 שקלים, להשיג בטויס אר אס, H&O, הפנינג, סופר-פארם וחנויות פופ ארט.

צילום: אלון גונן

חוברת של 60 מנדלות לצביעה של סיבל זוארץ, לרגיעה ולשחרור מתח. מתאימה לבני 3 ומעלה וכמובן למבוגרים. 30 שקלים, להשיג ב-052-2526690 וב-[email protected]

מעמד בצורת דוב לצנצנת דבש של נובל קולקשיין, העשוי פורצלן ומגיע בצבע כסף או שמנת. 35 שקלים, להשיג בחנויות כלי בית.

צילום: עדי קראוס

לוח שנה של אגודת צער בעלי חיים בישראל, הכולל מתכונים למנות טבעוניות של רינה פושקרנה, איקה כהן, סוואלי אלדר, נוף עתמאנה אסמעיל, ציונה מלמן ואומינה קדמי. לתורמים מעל 35 שקלים לאגודה, להשיג ב-03-5136500 או 4553*.

צילום: יח"צ

פאזלים לילדים של חברת TREFL האירופאית, המכילים בין 25 ל-1,000 חלקים, בהתאם לרמת ההתפתחות של הילד. 39.9-89.9 שקלים. להשיג ברשתות ובחנויות מובחרות למוצרי ילדים וצעצועים.

INSPIRE, סדרה של חמישה יינות בלנד של יקב טפרברג, בהם ארבעה יינות חדשים. 65 שקלים, להשיג בחנויות היין.

צילום: יח"צ

האוסף החדש של ריטה הוא אלבום כפול הכולל 43 שירים, בהם שירים היוצאים לאור לראשונה כמו גם שיר אחד חדש. 79.9 שקלים להשיג בחנויות מוזיקה.

צילום: יח"צ

מעמד כלי ששת צבעוני הכולל שש כפות הגשה ובישול. 99.9 שקלים, להשיג בהום סנטר.

צילום: יח"צ

Navelia הוא הקנקן החדש של בריטה, המגיע במגוון דוגמאות צבעוניות, ובנפח של 1.3 ליטרים מים מסוננים. 110 שקלים, להשיג בשופרסל וב-9880*.

צילום: יח"צ

"מגדיר דוסים" הוא ספר חדש, המספק מידע על הקבוצות השונות בעולם הדתי והחרדי תוך שימוש באיורים וניסוחים קלים יחסית. 115 שקלים כולל משלוח עד הבית, להשיג ב-http://magdirdosim.co.il/.

צילום: יח"צ

שלט מודפס בעיצוב אישי עם ברכה לראש השנה. מ-129 שקלים, להשיג ב-www.balibanner.co.il.

צילום: יחצ

Mythos, הבושם החדש לגבר של Zippo, המשלב הדרים, פרחים וניחוח עצי מובהק. 149 שקלים ל-75 מ"ל, מחיר מיוחד לחגים. להשיג ברשתות הפארם.

צילום: יח"צ חו"ל

כלי בישול מסדרת GRANITE של סולתם רדד, הכוללת סירים ומחבתות העשויים עם ציפוי Non Stick בגימור שיש, ושכבה עבה של אלומיניום בין שלושת שכבות הביניים. 149.9-329.9 שקלים, להשיג בסניפי הרשת.

צילום: יחצ סולתם

X-talon 212, נעל ריצת השטח של 8 INOV, בגרסה חדשה. 700 שקלים, להשיג ב-Pro Runner.

צילום: פרו ראנר

SAfire, גריל שאינו מפיץ ריח או עשן, שניתן לנייד בקלות ומיועד להכנת בשר, ירקות, וגם לאפייה של חלות ופיצות. 850 שקלים, להשיג ב-Cook & Bake, טיב טעם, לחייל ולמטייל ובחנויות נבחרות.

צילום: יח"צ


ה-Dyson V6 Total clean של החברה הבריטית. הפיתוחים החדשים מאפשרים לשואב האבק האלחוטי לשאוב חלקיקים קטנים וחלקים גדולים כאחד, ולהגיע איתו לפינות נסתרות בכל הבית. מ-2,390 שקלים. להשיג בשקם אלקטריק, סנסור, מחסני חשמל, א.ל.מ, טרקלין חשמל,  בסט  ביי, ובחנויות חשמל נבחרות.

צילום: יח"צ

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן