Skip to content

טענה פלסטינית: ילד בן 6 נורה בבטנו על ידי מתנחל סמוך לקלקיליה

הפלסטינים דיווחו כי הילד נורה בידי ישראלי שירד מרכבו, ירה בילד ונמלט. צה"ל ואנשי המנהל האזרחי הוזעקו לאזור התקרית וסורקים את המקום. לפי שעה לא נמצאו ממצאים המאמתים את הטענה. הילד הוחש לבית חולים. גורם צבאי: ככל הנראה מדובר בסכסוך פנימי
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

חשד לפיו ילד פלסטיני בן 6 נורה בבטנו על ידי ישראלי שנמלט לאחר הילד נבדק כעת (שבת) בצה"ל ובמנהל האזרחי.על פי דיווח פלסטיני, הילד, יוסף באיאן אל-טביב, תושב הכפר איזבייט המצוי בתחום נבי אליאס בסמוך לקלקיליה עמד לצידי בכביש כשרכב של מתנחל ישראלי עצר לידו ירה בו, פגע בבטנו ונמלט. הילד פונה לבית חולים בקלקיליה. כוחות צה"ל והמנהל האזרחי חשו למקום התקרית וסרקו את המקום. דובר צה"ל מסר כי לאחר סריקה ראשונית לא נמצאו באזור התקרית כל ממצאי שיעיד על טענה זו. עם זאת, כך נמסר, צה"ל וכוחות נוספים ממשיכים לסרוק באזור כביש 65 ולבדוק את הטענה. "נכון לעכשיו", אומרים בצה"ל, זה בחזקת דיווח בלבד. גורם צבאי הגיב בנוסף ואמר כי ככל הנראה מדובר בירי שבא כתוצאה מסכסוך פנימי בין פלסטינים בכפר.

הילד - יוסף טביב בבית החולים בקלקיליה (צילום: מען)
הילד - יוסף טביב בבית החולים בקלקיליה (צילום: מען)

הירי שלכאורה בוצע בידי ישראלי מגיע בשעה שהגדה המערבית מצויה במתיחות קשה לאחר רצח בני הזוג אפרים ונעמה הנקין ביום חמישי האחרון. בעקבות הרצח יצאו עשרות מתנחלים לצמתים, כבישים ולכפרים פלסטיניים, חסמו צמתים וכבישים, יידו אבנים, פגעו בכלי רכב, העלו באש כלי רכב ותבעו את חיסול הטרור.

1 Comment

  1. gidi
    4 באוקטובר 2015 @ 17:02

    אליק
    תבדוק היטב,מסתבר שהילד נורה מהאקדח של אביו שוטר במשטרה הפלסטינית !

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן