Skip to content

מחבל חוסל לאחר שדקר חייל בקריית גת

עוברים ושבים הבחינו במחבל תוקף את החייל, דוקרו ונמלט עם נשקו לבית מגורים בקרית גת. כוח משטרת מרחב לכיש שהיגיע למקום חדר לדירה תוך חילופי אש וחיסלו
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

מחבל נורה למוות לאחר שדקר היום (רביעי) חייל, חטף ממנו את נשקו ונמלט לבית מגורים בשד' לכיש שבקריית גת. כוח משטרת מרחב לכיש שהגיע למקום חדר לדירה תוך חילופי אש וחיסל את המחבל.
החייל נפצע קל ופונה לבית החולים ברזילי באשקלון.

לכיש זירת הפיגוע (חדשות לפני כולם)
לכיש זירת הפיגוע (חדשות לפני כולם)

המחבל לאחר חיסולו (חדשות לפני כולם)
המחבל לאחר חיסולו (חדשות לפני כולם)

הבניין אליו חדר המחבל
הבניין אליו חדר המחבל

על פי עדויות מתברר כי אזרחים הבחינו במחבל כשהוא תוקף את החייל ונמלט ודיווחו מייד למשטרה. תוך כך נבדק חשד לאוטובוס ממולכד שיתכן ובו הגיע המחבל.
מפרטים ראשוניים עולה כי החשוד ירד מאוטובוס בקריית גת הבחין בחייל וחטף את נשקו. החייל התעמת עם החשוד ותוך כדי כך נדקר בראשו באורח קל. החשוד המשיך במנוסה עם נשקו של החייל אל עבר בניין מגורים. שוטרי תחנת קריית גת של המחוז הדרומי הגיעו למקום תוך דקות ספורות וחתרו למגע עם החשוד תוך שזה ככל הנראה יורה לכיוונם. השוטרים השיבו בירי מדוייק לעברו והוא חוסל. אין נפגעים לכוחותינו. ההערכה לעת עתה כי הרקע לאירוע לאומני. זהות החשוד טרם ידועה. כוחות רבים של משטרת מרחב לכיש והמחוז הדרומי עורכים כעת סריקות נוספות באזור.

מוקדם יותר נורתה ונפצעה קשה צעירה פלסטינית בת 18 תושבת צור בהאר שבירושלים לאחר שתקפה ודקרה בגבו עם סכין, גבר יהודי שנשא נשק אישי. למרות פציעתו הוא הסתובב וירה בה כשהוא פוצע אותה קשה. הגבר נפצע קל ופונה לבית החולים הדסה עין כרם, אליו גם פונתה המפגעת כשהיא במצב אנוש.

שניות ההתפרצות לבניין בו התבצר המחבל (חדשות לפני כולם)

שניות ההשתלטות וחיסול המחבל (חדשותלפני כולם)

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן