Skip to content

אוהל הידברות של פורום המשפחות השכולות ביפו

מזמן לא ראיתי את רחובות יפו ריקים כל כך. מוצאי שבת,מזג אויר נעים,כמעט סתווי ובכל זאת הרחובות ריקים והמסעדות שוממות. זה בגלל "המצב" אומרים הסוחרים. אז על רקע המצב חשבו בפורום המשפחות השכולות הישראלי פלסטיני שהם לא יכולים להמשיך לשבת בחיבוק ידיים והחליטו להקים הערב אוהל שמטרתו לקיים הידברות. תחת הסיסמא "די לאלימות ולהרג – […]
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

מזמן לא ראיתי את רחובות יפו ריקים כל כך. מוצאי שבת,מזג אויר נעים,כמעט סתווי ובכל זאת הרחובות ריקים והמסעדות שוממות. זה בגלל "המצב" אומרים הסוחרים.

אז על רקע המצב חשבו בפורום המשפחות השכולות הישראלי פלסטיני שהם לא יכולים להמשיך לשבת בחיבוק ידיים והחליטו להקים הערב אוהל שמטרתו לקיים הידברות.

תחת הסיסמא "די לאלימות ולהרג – זה לא ייגמר עד שנדבר " התכנסו כמה עשרות אנשים במקום בעל השם המחייב – "כיכר השלום" בטיילת יפו. כמה מחברי הפורום סיפרו את סיפור השכול האישי שלהם ועל השיקולים שהביאו אותם לבחור בדרך הפיוס ולא בדרך הנקמה.

אוהל ההידברות של פורום המשפחות השכולות (צילום:דן בר-דוב)

כפי שאמרה נטע ,חברה ותיקה בפורום "אנחנו רוצים לדבר ולהקשיב,אנחנו חייבים ללמוד לדבר ולהקשיב האחד לשני ולדבר עם האויבים שלנו".  לדברי דובי שוורץ המנכ"ל הישראלי של הפורום חברי הפורום מהצד הפלסטיני לא הגיעו בגלל שאין הם יכולים לקבל אישורי כניסה לישראל בשעות הערב המאוחרות. כמו כן אמר כי יש בכוונת הפורום לקיים את אוהל ההידברות במהלך כל השבוע הקרוב.

"זה לא יגמר,עד שנדבר" באוהל ההידברות (צילום :דן בר-דוב)
אוהל ההידברות אמש ביפו (צילום:דן בר-דוב)

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן