Skip to content

חשד: מפקד תחנת משטרה בצפון העביר מידע סודי ופעל לטובת גורמים עבריינים

ניצב משנה מפקד תחנה באזור חיפה נעצר על ידי מח"ש בחשדות חמורים לקבלת שוחד מגורמים שונים בתמורה למסירת מידע סודי וגם פשיטה על עסק מתחרה לבקשת הגורמים. בית המשפט האריך מעצרו בשלושה ימים
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

מפקד תחנה בדרגת נצ"מ המוכר וידוע באזור חיפה, נעצר אמש עלי המחלקה לקירות שוטרים בחשד לעבירות של קבלת שוחד, שימוש לרעה בכוח המשרה והפרת אמונים, שיבוש מהלכי משפט ועבירות לפי חוק להגנת הפרטיות. הסנ"צ הובא היום (שלישי) לפני שופטת בית משפט השלום בירושלים, חגית מאק קלמנוביץ' שהאריכה את מעצרו לשלושה ימים נוספים, עד יום חמישי הקרוב. בית המשפט נענה לבקשת עורך הדין ירון ברזילי, פרקליטו של החשוד ואסר לפרסם את שמו ופרטיו.

מפקד התחנה בפתח התחנה (צילום מדף הפייסבוק)
מפקד התחנה בפתח התחנה (צילום מדף הפייסבוק)

מבקשת המעצר עולה כי מפקד התחנה חשוד בכך שקיבל שוחד מגורמים עסקיים בעלי אינטרסים באזור הצפון ופעל באופן אבסורדי לשיבוש חקירותיו הוא שנחקרות אצלו בתחנה. "אנו רואים בחומרה התנהלות שבה קצין משטרה עושה לביתו ונותן תמורה משטרתית למקורבים", ציין החוקר בפני בית המשפט.
מעצרו של החשוד בא לאחר חקירה סמויה שהתנהלה כשנה וחצי כשאתמול זומן הקצין לחקירה במח"ש ובמהלכה
"מרשי ישוחרר ביום חמישי", עו"ד ירון ברזילי
"מרשי ישוחרר ביום חמישי", עו"ד ירון ברזילי
הוטחו בו חשדות חמורים. ביניהם הוצאת מידע ממאגרי המשטרה ומסירתו לגורמים שאינם רשאים להחזיק בו. מבקשת החקירה עולה כי הקצין חשוד בכך שהתרועע לכאורה עם גורמים עבריינים, העביר להם מידע וסייע להם בניגוד לכללי המשטרה ולחוק. עוד עולה כי מפקד התחנה נחשד כי קיבל שוחד באמצעות גיסו וכי חידש רישיון לנשק לגורם אחר בתמורה למתנות. במקרה אחר הוא נחשד כי התבקש על ידי גורם מסוים לפשוט על מועדון הימורים מתחרה ושבגין בקשה זו מערכה הפשיטה. במקרה אחר הוא נחשד כי אישר לגורם אחר לפתוח שני מועדוני חשפנות. יחד עם הקצין הובאו לבית המשפט גם מספר אזרחים כשחלקם בעלי מועדונים ועל פי החשד בנסיבות שונות הם פנו למפקד באמצעות קרוב משפחתו והוא סייע להם.
מנגד טען פרקליטו, כי אין בחשדות שהועלו בכדי להותירו במעצר וכי מספר בקבוקים שקיבל מחבר אינם שוחד. ברזילי התפלא כי בזמן הזה בעת ש"אנו נמצאים היום במצב של מלחמה, אפשר לומר גל או אינתיפאדה..ראוי שהשוטרים יהיו ברחובות ומשטרת התחנה .. לא תתעסק במי עושה מה". " אני חושב כי בית המשפט ישחרר את הקצין כבר ביום חמישי הקרוב", הגיב עורך הדין ברזילי למגפון והוסיף: "אם לא בחמישי אז למחרת היום בשישי".

1 Comment

  1. גידי
    17 באוקטובר 2015 @ 11:46

    אליק
    מדובר בניצב משנה (לא סגן ניצב)מוכר שכבר בראשית דרכו ניבאו לו גדולות ולא בגלל כישוריו…!

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן