Skip to content

בני זוג תעדו תקיפה אלימה בה גברים נפצו חלונות רכב והכו נהג

בעקבות סרטון וויראלי של החבורה התוקפת, הורה מפקד מרחב בדרום ללכוד את החשודים. "זהותם ידועה למשטרה והם יעצרו", אומרים במשטרה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

משטרת עיירות במרחב הנגב פתחה היום (ראשון) בחקירה בעקבות סרטון תקיפה אלימה שצילמו בני זוג בכביש ראשי בדרום. בני הזוג שחסרו אתמול מחופשה בים המלח צילמו ממכוניתם בעת נסיעתם על כביש 31 בסמוך לישוב הבדואי חורה, מכונית שעוקפת את מכוניתם כשהיא חוצה קו הפרדה לבן, יורדת לשולי הדרך, עוקפת רכב אחר וחוסמת את דרכו. רכב נוסף הצטרף לרכב החוסם ומהרכבים יצאו גברים ואחד מהם עם אלה בידו ניפץ את זגוגית שמשת דלת הנהג ולאחר מכן הכו את הנהג מכות נמרצות. כלי רכב נוספים הגיעו למקום אך הם נחלצו לעזרת התוקפים. "לא קשה לראות שכל התוקפים הם בעצם "מקומיים", היות ואחרי זה פנו ליישוב בשם חורה"" סיפר בנם של בני הזוג. הבן סיפר כי הוריו נזכרו כי קילומטר לפני צומת חורה הם ראו ניידת משטרה שטיפלה בתאונה. "הורי חזרו למקום התאונה וסיפרו לשוטרים על האירוע", סיפר הב והוסיף: "אבא שלי מיהר לניידת משטרה אך שם נפנפו אותו בעצלנות, הוא אף הציע את מספרי הרכבים ואת הסרטון אך השוטרים השיבו "לא צריך הכל בסדר". "אחרי שהתקשרתי למשטרה מאוחר יותר, לא נראה כאילו מישהו רצה באמת לטפל בזה, נתנו לי מספר של מחוז דרום ושאני לבד אקדם את זה (בטח אם אף אחד לא מת אז יום מוצלח עבר על מדינת ישראל). משטרת ישראל: סליחה באמת, אני לא צריך לעשות את עבודתכם, ואני אפעל כמו שאני יודע הכי טוב, ברשת . אבל הכול בסדר לא בא לאף אחד בתלונות", הסביר בנם של בני הזוג.

ניפוץ השמשה מתוך הסרטון
ניפוץ השמשה מתוך הסרטון

הסרטון הפך תוך שעות לוויראלי ברחבי הרשתות החברתיות והגיע גם לידי המשטרה. למגפון נודע כי בעקבות כך הורה מפקד מרחב נגב לשוטרי עיירות למצוא בדחיפות את החשודים בתקיפה ולעצרם לחקירה". מקור במשטרה אמר למגפון כי זהות התוקפים ידועה וכי הם יעצרו בשעות הקרובות. מהמשטרה נמסר בתגובה כי "אנו רואים בחומרה רבה את האירוע. נפתחה חקירה על מנת למצות את הדין עם החשודים, זאת למרות שכותב הפוסט נמנע מלהגיש תלונה כנדרש על אף שהיה עד לאירוע ובידיו תיעוד מצולם של התקיפה. נדגיש כי בניגוד לכתוב בפוסט, השוטרים הנראים בסוף הסרטון הנחו את האזרח למסור את הסרטון בהקדם האפשרי לתחנת המשטרה הקרובה. השוטרים עצמם סיימו לטפל בתאונת דרכים במקום ומיד לאחר מכן נסעו לאזור התקיפה, בניסיון לאתר את החשודים".

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן