Skip to content

בצריכה מתמדת: חדש על המדף

מברשות שיניים ומחזק ציפורניים נבחנו השבוע, בצד צבעי שיער חדשים, כרית המצננת את הצוואר וג'ל מרחיק עש בניחוח... לבנדר. קבלו את החוויות שלנו ואת הציונים
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

מונע עש בניחוח לבנדר של Raid

המוצר הזה הוא אחת ההכלאות המוזרות שנתקלנו בהן. מצד אחד, חומר שאמור להרחיק את העש, כלומר סוג של חומר רעיל /מריע. מצד שני, ניחוח לבנדר, אחד הניחוחות המרפאים והמיוחדים שעולם הטבע יצר. החיבור ביניהם מוזר וגם, יש להודות, אינו מוצלח במיוחד. אמנם למוצר יש ניחוח המזכיר במשהו את פריחת הלבנדר, אבל זה לא בדיוק אותו הניחוח שאנו מכירים, בעיקר בגלל שילוב החומרים שיש בו. עם זאת, המוצר עושה עבודה מצויינת בהרחקת העש, וקל להתקין אותו למשך השימוש.

12.9-16.9 שקלים. להשיג ברשתות השיווק.

צילום: אפרת אשל

IGORA ROYAL Absolutes של שוורצקופף פרופשיונל

ליין צבעי השיער הזה מיועד לשימוש במספרות בלבד. כלומר, קודם כל עליכן לוודא שמעצב השיער שלכן עובד עם החברה, או למצוא אחד שעושה זאת. הסיבה היא שהסדרה הזו מתאפיינת באיכויות גבוהות ביחס לצבעי השיער שיש בשוק. כיסוי מושלם לשיער לבן, והעובדה שישנם צבעים המיועדים לנשים בוגרות, שגם גוון העור שלהן החל להשתנות עקב הגיל, מוסיפה לסדרה נקודת זכות. השיער אמנם זקוק לטיפול לאחר מכן כדי לשמור על רכות, אבל ביחס למוצרים אחרים הוא לא התייבש באותה המידה, והעמידות שלו מספקת.

150-350 שקלים. להשיג אצל מעצבי שיער מורשים.

צילום: שוורצקופף פרופשיונל חו"ל

ויסקו ג'ל של MD מנדלבוים

כבר מספר שבועות שאנחנו מנסים את הכרית הזו. הבסיס שלה אינו שונה ממרבית הכריות הנחשבות לטובות/אורתופדיות – ויסקו ג'ל, חומר שפותח עבור נאס"א, המספק תמיכה טובה לראש ולצוואר, ולאחר שקמים מהכרית, היא חוזרת לצורתה הקודמת. מאחר וזה אותו החומר, הכרית הזו מספקת את אותה התמיכה הטובה שהחומר הזה יודע לתת. אך כאן הוסיפו לכל זה שכבת ג'ל בצידה האחד של הכרית, ג'ל שתפקידו לצנן את הצוואר והראש. להפתעתנו, זה אכן מה שקורה, ומקל מעט על חום ופחית הזעה בשעות הלילה. גם המחיר שלה, ביחס למתחרים ולמה שהיא נותנת, אטרקטיבי.

200 שקלים. להשיג בסניפי הרשת.

צילום: יח by le" href="#92036806"> צ

RescueRXx של CND

מוצר זה מיועד לכל מי שיש לו ציפורניים חלשות, שנוטות להתפצל ולהשבר בקלות. עם חלבוני קרטין טבעיים שנלקחו מצמר כבשים לא מעובד – בחברה אומרים שהוא נגזז ללא מטרות רווח ולא בכפייה; שמן שקדים ושמן חוחובה; הוא מצליח לחזק את הציפורן ולצמצמם את התופעה של יובש וסדקים. במקרה של הציפורניים שעליהן מרחנו את המוצר, התופעות לא נעלמו לחלוטין, ובכל מקרה כדאי לבדוק אם הדבר אינו מעיד על בעיה רפואית כלשהי. אך גם אם התופעה לא נעלמה, השיפור מורגש.

30 שקלים ל-3.7 מ"ל. להשיג ב מכוני ציפורניים ואצל מניקורסטיות.

צילום: יח"צ

Target Sensitive של Jordan

זו היתה ההתנסות הראשונה שלנו עם מברשת השיניים של במותג הסקנדינבי. מדובר בסדרה של מברשות שיניים המיועדת למניעת רגישות בחניכיים, המשווקת במקביל לסדרות להסרת פלאק ולהסרת כתמים מהשיניים. המוצר אותו בדקנו תוכנן עם ראש קטן כדי לאפשר גישה נוחה לכל חלל הפה, בשילוב סיבים המאפשרים חדירה לקו החניכיים מבלי להזיק להם. האחיזה במברשת לא היתה הנוחה ביותר שחווינו בתחום, אך הראש הקטן אכן אפשר את אותה גישה נוחה. ביחס להבטחה שהסיבים חודרים לקו החניכיים ובו זמנים לא יוצר נזק, איננו יכולים לקבוע. כן אפשר לומר שבתקופת השימוש היתה הפחתת מה ברגישות החניכיים. אך כדי להעלים את התופעה לחלוטין, מברשת שיניים אינה יכולה להספיק, ולא משנה של איזה מותג.

17 שקלים, להשיג ברשתות השיווק.

צילום: יח"צ

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן