Skip to content

פיגוע שלישי – גבר נדקר בבטנו ליד מעבר אליהו בסמוך לאלפי מנשה

הפצוע הצליח להגיע עם רכבו למחסום צה"ל ושם קיבל טיפול ראשוני. נסיבות הדקירה נבדקות. בקרית טבעון שבצפון נרגם אוטובוס באבנים, המשטרה חוקרת
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

גבר כבן 48 נפצע קשה היום בשעות הצהריים לאחר שנדקר בבטנו. הוא קיבל טיפול ראשוני במחסום צה"ל ומשם פונה לביתחולים מאיר בכפשר סבא במצב בינוני עד קשה.
מתחקיר ראשוני עלה לדברי הפצוע כי הוא נדקר בעת שיצא לקניות בכפר הפלסטיני נבי אליאס על פני כביש 55 בידי שני פלסטינים שהתנפלו עליו וברחו. הוא הסביר כי הוא המשיך בנסיעה עד מחסום צה"ל במעבר אליהו הסמוך לאלפי מנשה. ממשרד הביטחון נמסר כי "הגבר, תושב עמנואל הגיע למעבר אליהו בנסיעה איטית, כשהוא מזגזג בין הנתיבים. אנשי רשות המעברים שהבחינו בו מתקרב למעבר יצאו לעברו. כשפתחו את הדלת, אמר למאבטחים "נדקרתי, נדקרתי". בתחקור ראשוני במעבר סיפר הנדקר שעצר לקניות בנבי אליאס, כאשר ליד אחד הדוכנים התנפלו עליו שני מחבלים, דקרו אותו בבטן ונמלטו".

מעבר אליהו (צילום: איחוד והצלה)
מעבר אליהו (צילום: איחוד והצלה)

יוחאי שלו ראש סניף 'שומרון' של איחוד הצלה שהגיע למקום עם מתנדבי האיחוד סיפר כי "כשהגענו למקום הבחנו שמדובר בנהג רכב שנדקר בכפר נבי אליאס בפלג גופו העליון והמשיך בנסיעה עד למעבר אליהו כשהוא בהכרה מלאה. יחד עם צוותי רפואה של צה"ל הענקנו לו טיפול רפואי ראשוני ולאחר מכן הוא פונה בניידת טיפול נמרץ לבית החולים מאיר בכפר סבא". לדבריו "נסיבות האירוע בבדיקה של כוחות הביטחון". פרמדיק מד"א ברק חברוני שהגיע למקום סיפר שלאחר שהגיעו למקום הם הבחינו כי "בתוך רכב ישב גבר כבן 48 בהכרה מלאה עם פצע דקירה חמור בפלג גופו העליון. הענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים כשמצבו מוגדר קשה ופינינו אותו תוך כדי טיפול רפואי לבי"ח מאיר שבכפר סבא".
ידויי אבנים בטבעון
כחצי שעה לאחר מכן נפגע מידויי אבנים אוטובוס שנסע ברחוב השקדים בקריית טבעון. לאוטובוס נגרם נזק והמפגעים נמלטו. מתנדבי איחוד והצלה טיפלו במספר נפגעי חרדה במקום. משטרת ישראל פתחה בחקירת נסיבות האירוע וזהות מבצעיו.

צילום: איחוד והצלה
צילום: איחוד והצלה
צילום: איחוד והצלה
צילום: איחוד והצלה
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן