Skip to content

בעצם למה לא חופשה באשקלון ?

האמת  כשחושבים על חופשה בישראל, אשקלון היא לא מהמקומות שקופצים ישר לראש. אבל בעצם למה לא? וכדי לשכנע גם את הציניים והספקנים שבינינו החליטו אנשי משרד התיירות ומחלקת התיירות של עיריית אשקלון להעמיס חבורה של עיתונאים ובלוגרים על אוטובוס ולגלות לה את צפונות העיר. מבחינתי,ברגע שהגענו לחוף זה הספיק,לאשקלון יש פשוט חוף ים מדהים. רצועת […]
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

האמת  כשחושבים על חופשה בישראל, אשקלון היא לא מהמקומות שקופצים ישר לראש. אבל בעצם למה לא? וכדי לשכנע גם את הציניים והספקנים שבינינו החליטו אנשי משרד התיירות ומחלקת התיירות של עיריית אשקלון להעמיס חבורה של עיתונאים ובלוגרים על אוטובוס ולגלות לה את צפונות העיר.אשקלון,12 קילומטר של חוף מדהים (צילום: דן בר-דוב)

מבחינתי,ברגע שהגענו לחוף זה הספיק,לאשקלון יש פשוט חוף ים מדהים. רצועת חוף הנמתחת לאורך של כ –12 ק"ממטופחים להפליא,טיילת לאורכה,משובצת במתקני ספורט ושעשועים וכמובן מרינה ברמה בינלאומית שמהווה מקור משיכה לחובבי שיט או כל ספורט ימי אחר לצד כאלה שנהנים רק לשבת באחת המסעדות או בתי הקפה שמסביב ולצפות בים,בסירות ובאנשים.

אחת האפשרויות,שיט ביאכטה אל מול חוף אשקלון (צילום:דן בר-דוב)

אני כאמור הייתי מסתפק בים,אבל לאשקלון יש להציע הרבה יותר. ההיסטוריה הארוכה של העיר,כנראה יותר מ 4000 שנה מאפשרת מפגש מרתק עם העבר. וביקור בגן הלאומי של אשקלון הוא חוויה של ממש. הגן הלאומי אשקלון מציע שפע של ממצאים ארכיאולוגיים מרתקים,החל משער העיר הכנענית המקושת,העתיק מסוגו בעולם,בזיליקה רומית,מערכת של בארות מים וכלה בסרקופגים מהמפוארים שנתגלו בישראל. וכמובן הפארק עצמו,מטופח ונקי המבטיח שקט ופסטורליה כמקום חופשי מכל מוסיקה שהיא.באר מים משוחזרת בגן לאומי אשקלון (צילום: דן בר-דוב)

הגן האומי אשקלון (צילום: דן בר-דוב)

גם מבחינה קולינארית יש לאשקלון לא מעט להציע החל מאוכל עממי וכלה במסעדות איכותיות ומומלץ לא לוותר על ביקור במרכז המבקרים של קרלסברג שמעניק הצצה (וטעימה) לתעשיית הבירה ,לתרבות ולהיסטוריה שלה.

בקיצור,פחות משעה מתל-אביב ,אשקלון היא יעד נפלא לטיול קצר של כמה שעות וגם לחופשה של כמה ימים

מגוון סוגי ספורט ימי (צילום: דן בר-דוב)

אשקלון,מראה מן הים (צילום: דן בר-דוב)

.

המרינה באשקלון (צילום: דן בר-דוב)
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן