Skip to content

פיגוע ירי בדרום חברון – 2 הרוגים, אב ובנו, ופצוע צעיר נוסף

בפיגוע ירי מרכב חולף לעבר רכב ישראלי נורו שני בגירים וצעיר בן 16 נפצע ברגלו קטין נוסף לקה בחרדה קשה. לאחר שאביו נורה, בנו הצעיר דיווח על הירי באביו, נורה בידי המחבל ונהרג
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

דיווח ראשוני – פיגוע ירי קטלני. שני ישראלים בוגרים, גבר בשנות הארבעים ובנו הצעירכבן 18 נהרגו וצעיר נוסף בן 16 נפצע קל עד בינוני מירי לעבר רכב שאירע היום (שישי) בשעות הצהריים על פני כביש 60 במוך לצומת עתניאל שבדרום הר חברון.
מחבל שירד או עצר את רכבו בסמוך לצומת ירה ברכב בו ישבה משפחה ונמלט. כתוצאה מהירי נהרגו 2 בני אדם ואדם נוסף נפצע קשה. מםרטים ראשונים נודע למגפון כי לאחר שאביו נורה, דיווח בנו הצעיר על האירוע ואז נורה בידי המחבל למוות.

פרחים לשבת מוטלים ברכב בו ישבו הנרצחים (צילום: דוברות הר חברון)
פרחים לשבת מוטלים ברכב בו ישבו הנרצחים (צילום: דוברות הר חברון)

 

זירת הפיגוע
זירת הפיגוע

ממוקד זק"א נמסר כי ב-14:50 נמסר למד"א מרחב הנגב על פיגוע ירי לעבר שני כלי רכב בסמוך לצומת עותניאל ועל שני הרוגים. מדוברות מד"א נמסר כי פרמדיקים של מד"א הגיעו למקום הפיגוע ונאלצו לקבע את מותם של גבר ואישה כבני 50. צה"ל הכריז על סגר כללי של כביש 60 והחל בסריקות לכיוון העיירות הפלסטיניות דורא ו-יטא הסמוכות למקום הפיגוע. במהלך היום אירעו עימותים בין פלסטינים לכוחות הביטחון באזור ראס ג'ורה, הכניסה הצפונית לחברון ובמחסום בית אל. בנוסף, עימותים אחרים התרחשו מערב קלקיליה ובאזור מחנה הפליטים אל-עאידה ובכניסה הצפונית של בית לחם.
דובר צה"ל אישר ומסר כי כתוצאה מהירי נהרגו שני ישראלים וכי צה"ל כעת מנהל מרדף אחרי המפגע.

השניות הראשונות לאחר היוודע הפיגוע

צה"ל חסם את כביש 60
צה"ל חסם את כביש 60
הרכב שנורה
הרכב שנורה
סורקים את הרכב
סורקים את הרכב
לפרמדיקים לא נותר אלא לקבוע את מות הגבר והצעיר
לפרמדיקים לא נותר אלא לקבוע את מות הגבר והצעיר

1 Comment

  1. יפה יוסף
    14 בנובמבר 2015 @ 22:24

    הד' נוקם דמם.תודה לאל.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן