Skip to content

לאחר אישור העליון: ארבעה בתי מחבלים פוצצו לפנות בוקר

לאחר שבית המשפט העליון אישר למדינה את ההריסה, הורה שר הביטחון לבצע מיד את ההחלטה. לפנות בוקר ותוך כדי הפרות סדר סוערות פוצצו הבתים. הפלסטינים מדווים על 7 נפגעים ביניהם גם כאלו שנפגעו מירי חי
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

בתיהם של 4 מחבלים שביצעו את הפיגועים בהם נרצחו מלאכי רוזנפלד ובני הזוג נעמה ואיתם הנקין, נהרסו הלילה (שבת) בהתאם להנחיית שר הביטחון משה (בוגי) יעלון. כוחות חטיבת השומרון וחיל הנדסה הגיעו לפנות בוקר לבתי המחבלים והם פוצצו.
ביתו של המחבל מעאד חאמד נהרס בעקבות פיגוע ירי שביצע ב- 29 ביוני 2015, בצומת קידה, בו נרצח מלאכי רוזנפלד ז"ל ונפצעו שלושה אזרחים נוספים.

צילום: מוחמד סילוואדי (מתוך דף הפייסבוק)
צילום: מוחמד סילוואדי (מתוך דף הפייסבוק)

צילום: מוחמד סילוואדי (מתוך דף הפייסבוק)
צילום: מוחמד סילוואדי (מתוך דף הפייסבוק)

בתיהם של המחבלים מוחמד נאיף עבדאללה, סמיר זהיר אבראהים כוסא וכרם לוטפי פתחי רזק נהרסו בעקבות פיגוע ירי שביצעו ב- 1 באוקטובר 2015, בכביש המוביל לאלון מורה בו נרצחו בני הזוג איתם ונעמה הנקין לנגד עיניי ילדיהם. במהלך פעילות הכוחות וד ליציאתם מהאזור התפתחו הפרות סדר אלימות וצה"ל השתמש באמצעים לפיזור הפגנות ואף ביצע ירי חיי לעבר פלסטינים שסיכנו את חיילי הכוח. 7 פלסטינים נפגעו במהלך הפרות הסדר, כך על פי פרסומי הפלסטינים, אך מצבם לא ידוע. הריסת הבתים בוצעה לאחר שאתמול דחה בית המשפט העליון שמונה עתירות שהוגשו כנגד ביצוע הריסת הבתים כעונש מרתיע. הדיון נערך כשבועיים לאחר מערכת פוליטית סוערת שפרצה בעקבות החלטת שופט העליון עוזי פוגלמן לעכב את ביצוע הריסה עד לדיון דחוף בעתירות על פי חוק. אתמול אישר העליון את ההריסה ונוסיף גם כי לטענה שאין שוויון הכך שבתיהם של מחבלים יהודים לא נהרסו, אין בסיס מאחר משפחותיהם של היהודים התנגדו ומתנגדות למעשי בני המשפחה ואין צורך להרתיען.

פיצוץ בית המחבל בסילוואד (צילום: Palestine live)

1 Comment

  1. גידי
    14 בנובמבר 2015 @ 14:40

    שמעתי את ההזויים נגד בית המשפט העליון,השכל הישר ומנהל תקין מנצחים גם אם לוקח זמן.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן