Skip to content

שפע המים וירוק העד של אירופה ופיגוע הטרור הנורא בפאריס

וכבר היו אצלנו שאמרו שעד שהטרור הערבי-אסלמי לא יפיל את מגדל אייפל ויפגע קשות ברכבות התחתית של לונדון ופאריס, ויגרום שם להרג המוני, דוגמת מגדלי התאומים בניו יורק, האירופים לא יבינו היכן הם חיים.
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

מתקפת הטרור הערבי-אסלמי הנוראה שפקדה אמש את פאריז, בה נהרגו כ- 129 איש ונפצעו כ- 200, היא אות אזהרה חמור ודגל אדום לצרפתים, ועמם לאירופה כולה, שהגיע העת לעשות חשבון נפש נוקב על מקומם ותפקידם בהיסטוריה העכשווית.

צרפת איננה הרפובליקה של תקופת נפוליון וגם לא מעצמת העל והאימפריה הגדולה מן המאה שחלפה, והגיע העת להעמידה על מקומה. התערבותה הבוטה בסכסוך הישראלי-פלשתיני-ערבי, לאורך תקופות ארוכות מאז שקמה המדינה (והיו גם תקופות טובות בין שתי המדינות), תוך פגיעה חמורה בישראל הנאבקת על קיומה, הייתה צינית אנטישמית ומתרפסת וחנפנית עד מאוד לערבים. מי הם הצרפתים שילמדו אותנו מה נכון ומה ראוי. מי הם בכלל. וכך אירופה כולה. עכשיו הם מקבלים שיעור מאלף. צר לי על הקרבנות אבל שר ההיסטוריה אומר בכך את דברו.

נהר הסיין בפריז
מי הוא בכלל לורנס פביוס הזה שמתערב בעיינינו. שישב על הסיין וימלמל את מילות המהפכה - ליברטה, אגליטה, פרטרניטה - צילום: עמית מנדלזון

לפני 75 שנה, הנאצים ועוזריהם הרבים בארצות אירופה, הדביקו טלאי צהוב על דש בגדם של היהודים ותוך שנים אחדות שרפו, הרגו, רצחו והשמידו שישה מיליון יהודים. ובשבוע שחלף קיבל האיחוד האירופי החלטה לסמן מוצרים ישראליים מיהודה, שומרון ורמת הגולן, המשווקים לאירופה, כשלב ראשון בהחלת חרם על ישראל, תוך התערבות גסה, צינית, ובעלת מוסר כפול בענייניה של מדינת ישראל. מה הם יודעים ומבינים על הנעשה במזרח התיכון ועל הערביות והאיסלם?? מי הם שיטיפו לנו מוסר וילמדו אותנו כיצד לכלכל את מעשינו בשכונה הקשה בה אנו חיים.

מי שמכם הצרפתים להניח סדרה של הצעות בפני מועצת הביטחון של האו"ם נגד ישראל ובעד הקמתה של מדינה פלשתינית בגבולות 67. מי הוא בכלל לורנס פביוס הזה שבוחש בענייננו. שישב בפאריז על גדות הסיין וימלמל את סיסמת המהפכנים של ארצו 'ליברטה', 'אגליטה', 'פרטרניטה'. אנחנו חיים במזרח התיכון ונאבקים על קיומנו יום יום ושעה שעה.

אגמי המים הרבים באירופה ונהרותיה, הריה המושלגים, יערותיה, כרי הדשא הנרחבים, וירוק העד האין סופי, אינם מקנים לאירופה יתרונות. להפך. הם מחלישים אותה ומייצרים מגמות של שקיעה והתנוונות. כל כך טוב להם שם שאין צורך להתאמץ, לחשוב ולהיות טובים ואיכותיים. מתמונת גן העדן הזו יוצאים לצערנו רק דברים רעים ואין כמו הפיגוע בלב פריז כדי להצביע על כך.

תחת שיעסקו בהתמודדות עם זרם הפליטים ששוטף את ארצותיהם, עם המצב הכלכלי הקשה בחלק מארצות האיחוד, עם עלייתו של הימין הקיצוני מחד והשמאל הדוגמתי האנטישמי מאידך, ועם שלל בעיות פנימיות נוספות, הם בוחרים לעסוק בחרם נגד ישראל. מכל צרות העולם ישראל היא הדבר. אז מה זה אם לא אנטישמיות לשמה?? סימון המוצרים הישראליים הוא אות קלון לאירופה וקו פרשת המים להידרדרותה של יבשת זו. אם הגוש הזה לא יתעשת ויתנער מחולשותיו, אנו צפויים לסדרה ארוכה של משברים ודברים קשים נוספים שילוו אותנו בימים יבואו ולאורך זמן.

וכבר היו אצלנו שאמרו שעד שהטרור הערבי-אסלמי לא יפיל את מגדל אייפל ויפגע קשות ברכבות התחתית של לונדון ופאריז, ויגרום שם להרג המוני, דוגמת מגדלי התאומים בניו יורק, האירופים לא יבינו היכן הם חיים.

ולנו הישראלים, זו הזדמנות נוספת להשתחרר מן הפטפוט הבלתי נלאה בתוכנו על מה אומרים וחושבים הגויים הנאצלים האלה. הדבר האחרון שמעניין אותם הוא קיומה של ישראל. ועלינו להמשיך ולשקוד על המהלך ההיסטורי של חידוש הלאומיות הישראלית בארץ ישראל, ללא פחד וללא מורא. נשתף פעולה ונקיים יחסיי ידידות עם כל ארץ וכל גורם בעולם שרוצה את טובתנו. נשאף לשלום עם שכנינו הערבים אך זאת אך ורק בתנאי שיכירו בקיומנו ויובטח ביטחוננו לדורות. והשיקול של קיומנו הוא שיקול מוסרי מן הדרגה העליונה, וכל פטפוט על ערכים אוניברסליים שבוקע ללא הבחנה מן השמאל הישראלי הקיצוני בטל ומבוטל. ואין בכך כדי לומר שאיננו מחויבים לערכים האוניברסליים כמצפן וכאידיאל.

2 Comments

  1. גידי
    17 בנובמבר 2015 @ 10:01

    נמרוד שלום
    כל מילה נוספת מיותרת.
    ובכל זאת ,הבוקר התעוררנו עם הידיעה על הוצאת התנועה האיסלמית אל מחוץ לחוק. צעד מבורך ומתבקש (לדעתי הם התניעו את גל הטרור האחרון)על אף התנגדות תמוהה של השבכ. אני מעדיף אותם במחתרת נעים כעכברים או בבית סוהר.
    אני מכיר ורואה את השכונות המסונפות לירושלים ובהם שועפט גבל מוכאבר עיסוויה ועוד ,האיום שיועברו לאבו מאזן הרגיע את השטח.הם לא יוותרו על ביטוח לאומי בתי חולים ורווחה עם תקציבים של היהודים.אך לדעתי בשלב זה יש להעביר בכל זאת שכונה אחת, מבחינת יראו ויראו.
    אם נחזור לאירופה ,לדעתי גם כשיפול מגדל אייפל הם עדיין לא יבדילו בין הטובים לרעים.

  2. יפה יוסף
    14 בנובמבר 2015 @ 22:19

    נמרוד נוי.מילים כדורבנות.השם נמרוד נראה "לא מתאים"
    זה מעניין. בעזרת השם תהיה עצמאות אמתית לישראל.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן