Skip to content

שוב נרצחות נשים על רקע משפחתי

שתי נשים, אם ובתה נמצאו אמש ירויות ברכב פרטי ללא רוח חיים. צעיר בן 20 נעצר בחשד למעורבות ברציחתן. השתיים התלוננו בעבר בתחנת משטרת רמלה על איומים כנגדן
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

שתי נשים, אם (50) ובתה (28), נמצאו אמש (שלישי) ירויות וללא רוח חיים במכונית פרטית בחורשה קטנה הקרובה לכביש 44 ליד צומת תעבורה באזור רמלה. על פי הערכת המשטרה ה שתיים הובלו לשם בידי המרצח. מאוחר יותר עצרה המשטרה צעיר בן 20, תושב רמלה, בחשד למעורבות ברצח, הוא יובא היום לפני שופט בית משפט השלום בראשון לציון לדיון בהארכת מעצרו. הצעיר נעצר בעבר בשל חשד לאיומים על השתיים אך שוחרר. בני משפחה מוספים של הנשים נחקרו אף הם אך לא נעצרו. עוד נודע כי בעבר השתיים התלוננו פעמיים במשטרה על איומים שהופנו נגדן.

שוב נרצחו על רקע "רומנטי"? (צילום: מדברים תקשורת)
שוב נרצחו על רקע "רומנטי"? (צילום: מדברים תקשורת)

על פי החשד השתיים נפלו למארב מתוכנן. מחקירה ראשונית עולה שככול הנראה, השתיים הובלו אל מותן, היות והרכב שבו אותרו נמצא בחורשה קטנה סמוך לכביש 44, מול מפעל "נשר". במשטרה בודקים את החשד כי השתיים הובאו למקום על ידי המתנקש ושם נרצחו. החקירה הועברה ליחידה המרכזית של מחוז מרכז. הרקע לרצח הוא ככול הנראה רצח על רקע משפחתי.
אמש בסמוך ל-22:30 התקבל במוקד המשטרה דיווח מאזרח על רכב ובו שתי נשים ירויות, כוחות גדולים של משטרת מרחב שפלה, בפיקודו של תת-ניצב יהודה בן עטר, סגרו את הזירה ופתחו בחקירה. דובר מגן דוד אדום זכי הלר מסר כי בשעה 22:40 נמסר למד"א מרחב איילון על שתי נשים שנמצאו מחוסרות הכרה עם פציעות, בתוך רכב בכביש 44 סמוך לצומת תעבורה (ליד אזור התעשייה). חובשים ופרמדיקים של מד"א דווחו על אישה כבת 60 ואשה כבת 30 עם פציעות חודרות בפלג גופן העליון וללא סימני חיים וקובעים את מותן במקום"

1 Comment

  1. גורן
    19 בנובמבר 2015 @ 11:00

    מעשי הרצח כואבים אבל זו התרבות הערבית אי אפשר לעקור את התרבות הזו

    * אנו מתנצלים על התגובה הגזענית של הקורא הנ"ל ושוקלים חסימתו באופן מוחלטנשמח לשמוע את דעתכם – מערכת מגפון

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן