Skip to content

פיגוע דקירה בקרית גת – בני אדם 4 נדקרו בתוכם 2 נשים ונערה

בפיגוע דקירה שאירע הערב בסמוך ל-18:30 ברחוב דוד המלך נדקרו שתי נשים באורח בינוני, נערה באורח קל ואברך שנפצע קשה. משטרת לכיש דולקת אחר המפגע שטרם נעצר
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

4 בני אדם נפגעו הערב (מוצ"ש) מתוכם גבר אברך כבן 51 באורח קשה, שתי נשים (51, 44) באורח בינוני נערה בת 14 שנפגעה קל בפיגוע דקירה שהתרחש סמוך לשעה 18:30 ברחוב דוד המלך שבקריית גת.
הדוקר נמלט ובשלב זה נערכות סריקות אחריו ואחרי רכב שזוהה על ידי תושב המקום כשבו שני גברים ולדברי המשטרה על פי מספר הרישוי שנמסר על ידי האזרח, הרכב הזה הורד מהכביש ונועד לפירוק.

מעבירים פצועים לביה"ח ברזילאי (צילום: מד"א)
מעבירים פצועים לביה"ח ברזילאי (צילום: מד"א)
העניקו טיפול ראשוני בשטח (צילום: איחוד והצלה)
העניקו טיפול ראשוני בשטח (צילום: איחוד והצלה)

דובר מד"א זכי הלר מסר כי בהמשך לדיווח על לפיגוע בסמוך לכניסה לאצטדיון ברחוב דוד המלך פינת מלכי ישראל, הוזעקו למקום חובשים ופרמדיקים של מד"א שהעניקו טיפול רפואי ופינו את הפצועים לבית החולים ברזילי שבאשקלון.
מדוברות איחוד הצלה נמסר כי מתנדבי איחוד הצלה מסניף 'קריית גת' העניקו טיפול רפואי ראשוני לגבר שנדקר בפלג גופו העליון ברחוב מלכי ישראל בקרית גת. כמו טופלו שתי נשים שנדקרו אף הן בפלג גופם העליון. דודי אוברלנדר מתנדב באיחוד הצלה סיפר: "כשהגעתי לזירה נתקלתי באברך חרדי שנדקר בפלג גופו העליון והציצית אותה לבש הוכתמה בדם. יחד עם מתנדבים נוספים מיחידת האופנועים של איחוד הצלה הענקתי לו טיפול רפואי ראשוני ולאחר מכן הוא פונה בניידת טיפול נמרץ של מד"א לבית החולים. לאחר מכן נגשתי לזירה נוספת בה טופלו ע"י מתנדבים נוספים של איחוד הצלה שתי נשים שנדקרו אף הן בפלג גופם העליון ולאחר מכן הן פונו לבית החולים כשהן בהכרה מלאה תוך כך הבחנו כוחות משטרה גדולים פעלו בשתי הזירות".
ממשטרת לכיש נמסר כי בהמשך לאירוע, שוטרי מרחב לכיש והמחוז הדרומי עורכים סריקות אחר הדוקר שנמלט מהמקום על פי תיאור שניתן להם ע״י עדי ראיה.

אזור הפיגוע (חדשות לפני כולם)
אזור הפיגוע (חדשות לפני כולם)
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן