Skip to content

המשטרה ממליצה להעמיד לדין את ראש מועצת עוספיה בחשד למעשה מגונה והטרדה מינית

בתום חקירה גלויה שארכה כחודשיים וחצי המליצה אמש המשטרה להעמיד לדין את ווג'יע כיוף בחשד כי הטריד מינית ועשה מעשה מגונה בעובדת המועצה. כיוף טען כי מדובר בעלילת שווא ונקמנות פוליטית
פחות מדקהזמן קריאה: דקות
"המלצה להעמידו לדין בחשד להטרדה מינית ומעשה מגונה - כיוף ווג'יע (תקשורת מקומית)

משטרת ישראל המליצה אמש (ראשון) לפרקליטות המדינה להעמיד לדין את ווג'יעה כיוף ראש מועצת עוספיה שבכרמל בחשד לעבירות מעשה מגונה והטרדה מינית כלפי עובדת המועצה.
בתום חקירה שהחלה בחודש אוגוסט האחרון, הודיעו באגף החקירות והמודיעין להב 433 (יאח"ה) כי המחלקה סיימה את החקירה בחשד לכך שראש המועצה ביצע עבירות של הטרדה מינית ומעשה מגונה כלפי עובדת מועצה לשעבר בעת שעבדה תחת מרותו בין השנים 2010-2012 וכי התגבשה תשתית ראייתית כנגדו לביצוע עבירות הטרדה מינית ומעשים מגונים.
לדברי חוקרי המשטרה נגבו עדויות שונות ובוצעו פעולות חקירה מגוונות במסגרת החקירה, ותוך כך נחקר ראש המועצה באזהרה בחשד לכך כי במספר הזדמנויות ביצע כלפי העובדת שורת מעשים העולים לכדי עבירת מעשה מגונה וכן הטריד אותה באמירות ורמיזות חוזרות בעלות אופי מיני. בהמשך לכך, תיק החקירה יועבר בימים אלו לפרקליטות המדינה.

ב10 באוגוסט 2015, נחקר ווג'יע כיוף באזהרה בחשדות שבגינן ממליצה המשטרה להעמידו לדין. בתום חקירה באזהרה שוחרר ראש המועצה לשני ימי מעצר בית והוצא לו צו הרחקה מבניין המועצה למשך 15 יום. כיוף מצדו טען כי מדובר ב"עלילת שווא ונקמנות פוליטית".
במכתב שהוציא לאחר החקירה כתב ראש המועצה: "מזה חודשים רבים מופצות שמועות מגורמים אינטרסנטיים שגם אני שמעתי עליהם מהרחוב, על כך שחקירות ותלונות מתנהלות נגדי כביכול על הטרדה מינית. נחקרתי בלהב 433". במכתבו הוא טען כי ההוכחה לכך כי הוא חף מפשע היא העובדה שלא נעצר בתום החקירה. "אני סומך על המשטרה שתעשה את עבודתה נאמנה על מנת להוציא את האמת לאור", אמר ראש המועצה. בסוף המכתב הוסיף: "אני רוצה להדגיש שמדובר בעלילה שנוצלה בעיתוי פוליטי רגיש על רקע נקמנות פוליטית ותו לא. אני מאמין בעצמי ובדרכי וכולי אמונה שהצדק יתבהר והתיק ייסגר".
פרקליטתו של ראש המועצה, עורכת הדין תמי אולמן מבטלת את החלטת המשטרה ואומרת שאין לה ספק כי "כאשר הפרקליטות תקרא את התיק יבינו שם כי מדובר בעלילה. המתלוננת מנסה יחד עם אחרים לעשות הון פוליטי כנגד ראש המועצה ואני משוכנעת שהפרקליטות תסגור את התיק מחוסר אשמה". במידה ודבריה יתבדו, יצטרך כיוף להוכיח את חפותו בבית המשפט.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן