Skip to content

שוטרי מודיעין גבולות נגב לכדו מבריחים ו- 75 ק"ג מריחואנה

לוחמי המשטרה וצה"ל ארבו ותצפתו לעבר שלושה חשודים בעת שניסו לאסוף חבילות שנזרקו לעברם מעל גדר הגבול עם מצריים. השלושה נעצרו ובשקים התגלתה כמות גדולה של הסם
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

בפעילות משותפת של לוחמי יחידת מג"ן (מודיעין גבולות נגב בימ"ר) של משטרת הדרום, שוטרי מרחב אילת, לוחמי מג"ב וצה"ל, סוכלה הבוקר (שני) הברחת סמים גדולה ממצריים לישראל. שלושה בדואים בשנות ה-20 לחייהם, תושבי פזורת רמת חובב ופזורת תל שבע, נעצרו בחשד להברחת הסמים.

75 ק"ג מריחואנה (צילום: חטיבת דובר המשטרה)
75 ק"ג מריחואנה (צילום: חטיבת דובר המשטרה)
צילום: חטיבת דובר המשטרה
צילום: חטיבת דובר המשטרה

בתום מעקב ופעילות סמויה המתינו השוטרים על גבול ישראל מצריים באזור אילת והבחינו בחבילות גדולות שנזרקו מהמבריחים במצריים לצד הישראלי. כשהחשודים ביקשו לאסוף את הסמים פשטו השוטרים והלוחמים על השלושה ועצרו אותם. בחזקתם נתפשו השקים שנזרקו עבורם שהכילו כ-75 קילוגרם של מריחואנה. שלושת החשודים הועברו לחקירה במשטרת אילת ומשם הועברו לידי יחידת מג"ן להמשך חקירה וטיפול. ממלא מקום מפקד יחידת מג"ן, רפ"ק ליאור זוהר ציין כי שילוב הזרועות בן משטרת המחוז הדרומי לצה״ל הביא לסיכול ניסיון ההברחה מאזור הגבול והסביר כי מדובר בתפיסה השנייה במהלך השבוע האחרון, כשבניסיון הקודם הציתו המבריחים את הרכב שהיו בו הסמים בניסיון להשמיד את הראיות ואחד מהם נפצע קשה. "מתחילת השנה נתפסו ע״י יחידת מג״ן כ 983 ק״ג של סמים מסוג מריחואנה, 654 ק״ג של סמים מסוג חשיש, 1.5 ק״ג של סמים מסוג קוקאין, 2 ק״ג של סמים מסוג הרואין ו-2.9 ק״ג של סמים מתאמפטמין", ציין זוהר.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן