Skip to content

בצריכה מתמדת: חדש על המדף

המדור הפעם בסימן חורפי, עם נעלי בית, מטריות, כלים לתה ולמרק, וכרבולית טרנדית במיוחד
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

נעלי הבית של DEARFOAMS

המותג השיק ליין של נעלי בית חדשות לחורף. בצד מספר דגמים מצומצם לגברים, יש כצפוי מגוון רחב לנשים. כלומר, אתן יכולות לבחור בין נעלי בית בסגנון מוקסינים, סירה, כאשר חלקן גבוהות מעל הקרסול ואילו אחרות פתוחות מאחור; ויש כמובן מבחר של צבעים והדפסים. אנחנו ניסינו נעלי בית בסגנון סירה ובצבע שחור, והן התגלו כנוחות במיוחד. המידה מתאימה, הנעל עוטפת את כף הרגל בזכות הגמישות שלה. רק לאלו לא היתה סוליה משמעותית, כך שהן פחות מתאימות לאלו שצריכים תמיכה מסיבית יותר.

79-179 שקלים. להשיג במגה ספורט, ורטהיימר ספורט, את, המשביר לצרכן, פפאיה, H&O ואפרודיטה.

צילום: יח"צ

מטריות של תיק התיקים

הרשת הזו עוסקת, כפי שאפשר להבין מהשם שלה, בתיקים. אבל כמו הרבה חנויות אחרות, ברגע שמתחילים הגשמים, אפשר למצוא בהן גם מטריות. המבחר אינו מפתיע – גדולות שיכולות לשמש כמקל הליכה בצד מטריות מתקפלות, עם עיצובים שנעים בין הבנאלי לבין היצירתי. אנחנו ניסינו מטריה מתקפלת, צבעונית, עם דוגמאות של פרחים. העיצוב מתאים יותר למבוגרות לטעמנו מאשר לצעירות; בכל הקשור לאפקטיביות שלה, היא מרגישה חזקה יותר מהמקובל בתחום. אבל עדיין לא היינו מאתגרים אותה עם סופה רוחות משמעותית; לא נולדה המטריה שיכולה להתמודד עם איתני הטבע כשהם מחליטים להופיע במלואם.

59-99 שקלים, להשיג בסניפי הרשת.

צילום: יח"צ

מרקיות של נעמן

כלים אישיים לאכילת מרק – מה שהיה פעם צלחת מרק והפך במרוצת השנים למרקיה – הן דבר נפוץ במחוזותינו. אבל מרקיות חביבות כמו אל ושהשיקה הרשת לא ראינו הרבה זמן. הן עוצבו בצורת דלעת, יש להן מכסה והן נמכרות בצבעים לבן או כתום. הן גדולות מספיק כדי להכיל מנה אישית מכובדת, והכלי אמנם מתחמם אבל אם המרק אינו חם מדי, אפשר גם לקחת אותו לסלון. הבעיה העיקרית היא באחסון ש למספר כלים בארון – הצורה גורמת לכך שהם תופסים לא מעט מקום.

49.9 שקלים. להשיג בסניפי הרשת.

צילום: שחר תמיר

כרבולית של אירופלקס

כמו מרקיות כך גם כרבוליות – לקחו מוצר ותיק כמו צלחת מרק או שמיכה, שינו קצת את הצורה ואת השם, והרי לכם מוצר חדש. זה לא רק הקונספט, גם הביצוע עשוי כבר להיות בנאלי – אין כרבולית היום שלא עשויות מבד פליז, שהתגלה בתור הבד הנעים ביותר שאפשר להתכרבל בו. אבל יש משהו בכל זאת בכרבוליות החדשות של הרשת: ההדפס המזכיר במשהו פרוות נמר/זברה, מצליח לתת טוויסט מדליק לשמיכה הנפוצה. הגודל שלה, אגב, הוא 127X152 ס"מ. מתאים לזוג בגודל סטנדרטי.

139 שקלים, להשיג בסניפי הרשת.

צילום: יח"צ

כוס חליטה של Arcosteel

היבואנית של המותג, חברת מילניום מרקטינג, השיקה ליין של מוצרים לשתייה חמה. אחד המוצרים הוא ספלים עם מסננת ומכסה, כך שאפשר לחלוט בה עלים לתה, מבלי שהמים מתקררים במעט בכלל תוך כדי. ראינו כבר מוצרים דומים בעבר, אבל זה הצליח להתחבב עלינו במיוחד; זה ההתאמה המדוייקת של המסננת לכוס, העובדה שנוח לשתות בה, וגם הצבע נעים.

29 שקלים. להשיג ב-Arcosteel Kitchen ובחנויות מובחרות.

צילום: אפרת אשל

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן