Skip to content

משפחות עצורי פרשיית הטרור בדומא: "הניחו לנערים"

הבוקר הפגינו בני משפחה וקרובי אחד העצורים מול משטרת אריאל. מחר במוצ"ש מתוכננת הפגנה נוספת מול מתקני הכליאה במשטרת פתח תקווה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

בני משפחת אחד העצורים בפרשיה הביטחונית על רצח משפחת דוואבשה בכפר דומא שבשומרון, עצור וקרובי משפחתו הפגינו היום (שישי) מול תחנת משטרת אריאל לאחר שקרובת משפחה זומנה היום לחקירה בנושא. "מדינת משטרה", קראו המפגינים מול פתח התחנה. ההפגנה באה לאחר שחוקרי המשטרה זימנו קרובת משפחה להגיע הבוקר לחקירה בתחנת המשטרה באריאל.

הפגינו מול משטרת אריאל: הניחו לנערים (צילום: תקשורת נכונה - חוננו)
הפגינו מול משטרת אריאל: הניחו לנערים (צילום: תקשורת נכונה - חוננו)

מחר מתכננים פעילי הימין להפגין מול מתקני הכליאה במשטרת פתח תקווה תחת הסלוגן: "במקום למנוע פיגועים – מתעללים בעצורים יהודים", המארגנים תובעים מהמשטרה והשב"כ: "הניחו לנערים". הבוקר יצאו המארגנים בקריאה לציבור להגיע ולמחות כנגד התנהלותה המחפירה של מערכת הביטחון. "במקום להילחם כמו שצריך באויב הערבי, מערכת הביטחון מתעללת בנערים יהודים. מעצרים מנהליים, עשרות צווי הרחקה, ועכשיו: חקירת שב"כ בתנאים קשים; טלטולים, מניעת שינה, איסור מפגש עם עורך דין ואי הבאת העצורים בפני שופט, בצורה שלא נוהגים בה אפילו כלפי מחבלים" נכתב במודעה המזמינה את הציבור להגיע.
"לא יכול להיות שבזמן שיהודים נרצחים, השב"כ מתעלל ביהודים במקום למנוע פיגועים. במקום להתעסק עם הטרור הערבי, גורמי הביטחון מפנים את כל המשאבים נגד היהודים. עד שלא יבינו שצריך להיות בצד של היהודים, לצערנו הפיגועים ימשכו. כבר ראינו שכל המרחם על אכזרים סופו להתאכזר על רחמנים" אומר יוסף אחד ממארגני האירוע.

אתמול סיפר עו"ד חי הבר מארגון חוננו המייצג את חלק מהעצורים על אופי החקירות "נעשתה כאן חקירה דורסנית אלימה תוך העלמת אנשים ללא הבאתם למשפט, בלי שניתן למשפחות או לעורכי הדין לראות אותם. רק כדי להוציא הודאות בכוח מהחשודים". עו"ד הבר פירט את התנאים הקשים לדבריו שבהם הוחזקו החשודים. "שעות חקירה ארוכות מעבר למותר, החזקה בתנאים לא תנאים, מתן אוכל לא בצורה סדירה או ראויה ולא מכבדת את האדם". לדברי המארגנים צפויים להשתתף בהפגנה רבנים, אישי ציבור והזמר ארז טל.

2 Comments

  1. אסתר
    9 בדצמבר 2015 @ 19:26

    איך יכול להיות שחוץ מהאתרים הדתיים אף אחד לא מפרסם את המידע הזה על ההתעללות בעצורים? על כך שלא הניחו להם להניח תפילין ולהדליק חנוכיה? זה לא מופיע בשום מקום חוץ מערוץ שבע ועוד כמה אתרים דתיים. אתם קולטים היכן אנו חיים? הציבור הרחב ממודר מהמידע החשוב הזה. התקשורת החילונית מסננת ושומרת על מצג שווא מעוות. עד מתי???

    • עמית מנדלזון
      9 בדצמבר 2015 @ 22:29

      אוי ואבוי לא נתנו להם להדליק חנוכיה, מה הם כבר עשו,,, רוצחים זה הכל. אסתר היקרה את אולי לא מודעת לזה אבל בבתי מעצר אסור לעצירים להחזיק אש או כבלים/חוטים וכיו"ב מחשש שינסו להתאבד.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן