Skip to content

התיירים הסינים עוד בדרך,אבל השפים הסינים כבר כאן

משרד התיירות נערך לקראת התיירים הסינים. המספרים בינתיים לא גבוהים במיוחד, שנה שעברה הגיעו לישראל כ-34 אלף תיירים בלבד, אבל הפוטנציאל הוא עצום אם לחשוב שרק בשנה שעברה יצאו מסין לרחבי העולם כ- 116 מיליון (!) תיירים שהוציאו למעלה מ – 120 מיליארד דולר. תחילת הטיסות של חברת ה "היינאן" היא בהחלט סימן מעודד. כחלק […]
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

משרד התיירות נערך לקראת התיירים הסינים. המספרים בינתיים לא גבוהים במיוחד, שנה שעברה הגיעו לישראל כ-34 אלף תיירים בלבד, אבל הפוטנציאל הוא עצום אם לחשוב שרק בשנה שעברה יצאו מסין לרחבי העולם כ- 116 מיליון (!) תיירים שהוציאו למעלה מ – 120 מיליארד דולר. תחילת הטיסות של חברת ה "היינאן" היא בהחלט סימן מעודד.

כחלק מהיערכות משרד התיירות לקבלת פניהם של התיירים הצפויים להגיע מסין בעתיד הקרוב, ובמיוחד החל מאפריל 2016, מועד תחילת הפעלת קו התעופה הישיר של חברת התעופה הסינית "היינאן איירליינס" מבייג'ינג לישראל – משרד התיירות קיים  סדנאות אומן לשפים ישראלים על ידי ארבעה  שפים בכירים מסין.

נבחרת השפים הסינים (צילום: דן בר-דוב)

כל אחד מהשפים, שהוזמנו לארץ על ידי האגף להכשרה מקצועית במשרד, העבירו סדנאות אומן לאנשי המקצוע הישראלים – שפים מבתי מלון, מסעדות ומדריכים מקצועיים לקולינריה, ללא תשלום. לשפים הישראלים ניתנה הזדמנות ללמוד ממקור ראשון כיצד להתאים את המוצרים הישראליים להעדפות הייחודיות של התיירים מסין המבקרים בארץ. בתכנית למדו השפים הכנת מנות עיקריות ומנות אופייניות לארוחת בוקר סינית. במהלך הביקור למדו האורחים מסין על המטבח הכשר ועל המטבח הישראלי וגם סיירו בארץ. הפרויקט התקיים בשיתוף משרד הכלכלה.

אירוע הסיום התקיים ב"דן גורמה" שם הציגו השפים הסיניים את  המנות המובילות ומנות שהותאמו לטעמם של התיירים הסינים העתידים לבוא.השפים הסינים ב"דן גורמה" (צילום: דן בר-דוב)

שר התיירות יריב לוין: "אנו רואים פוטנציאל גדול בשוק התיירות הנכנסת מסין ופועלים רבות על מנת לעודד הגעת תיירים מסין לישראל. הסדנאות אותן יזם המשרד הן צעד נוסף במסגרת שורת צעדים שאנו עושים על מנת להתאים את הענף בישראל לקליטת התיירים הסינים, ואני משוכנע כי צעדים אלו, יחד עם כניסת חברת התעופה "היינאן" לפעילות בישראל, יביאו ארצה תיירים סינים רבים נוספים".עוף עם שום ...הרבה שום (צילום: דן בר-דוב)

חציל מטוגן נוסח סין (צילום: דן בר-דוב)

הקפמה זריזה (צילום: דן בר-דוב)

עבודה עם צ'ופסטיקס (צילום: דן בר-דוב)
מנת עוף עם טופו (צילום: דן בר-דוב)
שלב הצילחות (צילום: דן בר-דוב)
סדנא לבישול סיני (צילום: דן בר-דוב)

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן