Skip to content

דיווח לבנוני: סמיר קונטאר רוצח משפחת הרן חוסל בתקיפת חיל האוויר הלילה

כלי תקשורת לבנונים ובהם תחנת אל מנאר של החיזבאללה דיווחו כי המחבל ששוחרר בעסקת חילופין חוסל בקיפה בעת ששהה במבנה מדרום לדמשק. זמן קצר אחרי כן צייץ אחיו בטוויטר אנו גאים להצטרף למשפחת השאהידים
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

סמיר קונטאר, בכיר חיזבאללה שביצע את פיגוע הרצח במשפחת הרן בשנת 1979 ושוחרר ב-2008 תמורת גופותיהם של אהוד גולדווסר ואלדד רגב, חוסל הלילה בתקיפה ישראלית דרומית לדמשק, כך דיווחה הלילה רשת אלמנאר המקורבת לחיזבאללה. שעה קלה לאחר מכן צייץ בטוויטר כי סמיר אכן נהרג, וכתב: "גאים להשתייך למשפחות החללים, אחרי שלושים שנה שבהם השתייכנו למשפחות האסירים אנו גאים להצטרף לשיירת השאהידים". לפי דיווח התקשורת הערבית חוסל המחבל בהפצצת חיל האוויר הישראלי בעת ששהה בבית במחוז ג'רמאנה, פרוור של דמשק. כוד עולה מדיווחי התקשורת הערבית כי בתקיפה זו נהרגו עוד שמונה אנשים ובהם בכיר בארגון החיזבאללה, פרחאן עיסאם שעלאן, המשמש כמפקד בכיר בארגון "ההתנגדות הלאומית הסורית בגולן". לפי רשת "אל מנאר" שני מטוסים של חיל האוויר, חדרו למרחב האווירי הסורי ושיגרו ארבעה טילים ארוכי טווח לעבר מבנה של 6 קומות שנהרס כליל.

קונטאר בטקס קבלת פנים על ידי הדרוזים בסוריה (צילום: zimbio)
קונטאר בטקס קבלת פנים על ידי הדרוזים בסוריה (צילום: zimbio)
סמיר קונטר (שני משמאל) ממתין לשחרורו (צילום zimbio )
סמיר קונטר (שני משמאל) ממתין לשחרורו (צילום zimbio )

 

לפני כשלוש שנים הטיל ארגון החיזבאללה על קונטאר להקים חזית חדשה נגד ישראל ברמת הגולן הסורית. קונטאר קיבל מהחיזבאללה משאבים לגייס ולהכשיר דרוזים מקומיים למלחמה בארגוני המורדים השונים בדרום סוריה, ובראשם ארגון ג'בהת א-נוסרה, אך גם על מנת לבצע פעולות טרור נגד צה"ל על גבול סוריה ישראל.

פרסום צילומי ההרס לאחר התקיפה עם מוסיקת אבל חרישית

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן